,, Kaatsuukii " Zakňoural Kirishima . Už se chvíli plahočily a jeho začínali bolet nohy ,, Nemůžeme si na chvilku odpočinout ? "
,, Odpočineme si , až dorazíme do města . Podívej , už je to jenom kousek " Bakugou chytil Kirishimu za ruku . ,, Jsi nervozní , že jo ? "
Kirishima se začervenal a sklopil hlavu . Bakugou mu jí zvedl a políbil ho . ,, Nemusíš mít strach . Já jsem tu s tebou . A vždycky budu . Jsou to jenom mizerní lidé . Nevidíš je poprvý "
,, Ale nikdy ne v takovém množství . Navíc vždy na mě útočily a já je zabíjel . Tohle pro mě bude úplně nová situace "
,, Bude to v pořádku . Nikdo si nás ani nevšimne , kvůli těm plášťům, co jsme šlohli těm mizerným pocestným , které jsme potkali před hodinkou . Navíc , kdyby se ti někdo pokusil ublížit , tak mu vyrvu zkurvenou páteř z těla "
,, O to se bát nemusíš , já bych ho spálil na popel "
A tak ruku v ruce prošli bránou města . Strážci se na ně akorát zamračili a vyžadovali po nich dvakrát větší mýtné než u ostatních , protože jim homosexuálové připadali nepřirození a nechutní . Stejně jako většině lidí na zemi . Díky bohu , že král před deseti lety přísně zakázal jejich vyvražďování . Bakugou měl naštěstí dost peněz , protože ty nebohé pocestné obral i o jejich skromnou částku .
Strážní se ani nepokoušeli jim nahlédnout pod kapuce , nebo je alespoň prošacovat . Nechtěli se dotýkat těch špinavých kacířů . Což bylo pro Bakuga s Kirishimou jedině dobře . Vážně teď nepotřebovali rozruch . Když odcházeli , tak si za nima strážní ještě odplivli . Kirishima chtěl něco dodat , ale Bakugou ho zadržel . Kirishima shlédl dolů a všiml si , že jeho pán zatíná ruce v pěst.
Ale hnedka na incident zapomněl , když spatřil městské trhy . Okamžitě k nim vletěl a Bakuga táhnul za sebou . Ten nedokázal protestovat , když spatřil Kirishimu , jak se uculuje jako malé dítě . Oči mu zářily údivem . Lidé se po nich sice ohlíželi , ale ani jeden si jich nevšímal .
Kirishima si zrovna prohlížel vyřezávané kreatury , když se za Bakugem objevila osoba a chytla ho za pas . Ten vyjekl , bleskurychle se otočil a přiložil neznámému pod krk nůž .
,, Panebože Bakugou , chceš mě snad zabít ? "
,, Kaminari ? Co tu doprdele děláš ? "
,, Já bych se měl ptát na to samé ! Neměl by jsi být na zámku ? "
,, Trhni si "
Kirishima si všiml rozruchu a stoupl si před Bakuga .
,, A kdo je do hajzlu zase todle ? "
Bakugou usoudil , že by se měli vzdálit , protože začínali poutat už moc velkou pozornost a tak se zeptal Kaminariho , jestli tu nezná nějaký dobrý hostinec . Ten se pousmál a vedl je a za pár metrů ho již spatřily . Když vedli dovnitř , dvě osoby , které seděli úplně vzadu se na ně zaměřily.
,, A doprdele " Ulevil si Bakugou , když k nim došli . Jeden z těch dvou , růžová dívka , vyjekla a skočila mu kolem krku , druhá osoba se usmívala na celé kolo . Kirishima byl z celé situace značně nervozní a nevěděl , co dělat .
,, Samozřejmě , kde je Kaminari , tam musí být i Ashido se Serem , že jo " Teprve teď si všiml Kirishimi , který se nervozně ošíval .
,, Asi bych vás měl představit , takže tohle je Kirishima Eijirou , můj .... společník . Eiji- Kirishimo , tydle tři pochybné existence jsou " Postupně na každého ukázal ,, Kaminari Denki , Hanta Sero a Mina Ashido , cestovatelé a zloději "
,, Příležitostní " Zabručel Kaminari
Mina vstala , došla ke Kirishimovi a napřáhla k němu ruku ,, Moc ráda tě poznávám , Kirishimo " Dlouze se na něj podívala a mrkla . Kirishima ruku vděčně stiskl a sedl si na místo , které mu Bakugou nabídl . ,, Takže , co tu děláte ? "
,, Ále , však to znáš , nakrkli jsme pár špatných lidí a museli utéct . Tohle město je na úkryt skvělé. "
Bakugou pokýval hlavou že chápe , přivolal si servírku a objednal dvě piva . Kirishima se do té nádoby , kterou mu dívka přinesla zadíval a když viděl , jak z ní ostatní pijí , udělal to samé . Hnedka se ale zakuckal a celý obsah vyplivl ,, To je hnusný ! " Ostatní se začali popadat za břicho a smát . Bakugou se na Kirishimu soucitně podíval ,, Promiň , neuvědomil jsem si to " A objednal Kirishimovi vodu .
,, Jo , mimochodem , Bakugou , někdo tě tu včera hledal "
Bakugou i Kirishima zpozorněli ,, Kdo ? "
,, Taková hrozně pěkná dívka , myslím , že se jmenovala Jiro Kyoka . Jo , určitě se tak jmenovala"
,, Jak vypadala ? "
,, Měla nakrátko střižené černé vlasy a brnění . Nevěřil bys , co všechno mi navykládala , když jsem do ní nalil jedno blbý pivo . A měl by jsi vidět, jaká byla v posteli . " Kaminari se zasnil
,, DRŽ SE TÉMATU ! Co říkala ? "
,, Říkala , že je služka nějaké princezny , jméno už si nepamatuju , která je prý zasnoubená s tvým bráchou . Jo , ten tě prý taky hledá ."
Bakugou zbledl ,, Takže to parchant to nevzdal " Zašeptal ,, On s ní nebyl ? "
,, Ne , říkala , že prý přenocuje se svým služebníkem v chatce nějaké podivínky . "
,, J-Jaké podivínky ? "
,, Prý měla na sobě špičatý klobouk a podivnou hůl , nebo tak nějak "
,, Doprdele , doprdele , doprdele , doprdele "
Kirishima se na něj starostlivě podíval ,, ty jí znáš ? "
,, Jestli je to ona , což je bohužel dost pravděpodobné , tak jsme dost v prdeli "
,, Co budeme dělat ? "
,, Co ? Pro začátek odtud okamžitě vypadneme ! "
Kaminari se vložil do rozhovoru ,, Co ???? Tohle nám přece nemůžeš udělat , Bakugou ! Navíc se podívej , venku se už setmělo . To chcete cestovat ve tmě ? Počtejte alespoň do rána ! "
Bakugou si povzdechl ,, Tak fajn , ale pouze do rána , pak ihned vyrazíme " Nezdál se však moc přesvědčený . Zavolal si šenkýřku a objednal pokoj , do něhož Kirishimu ihned zavedl
,, Je to vážně v pořádku , když ti zůstáváme ? " Strachoval se Kirishima . Bakugou k němu došel a obejmul ho ,, . Jedna noc nás nezabije . Navíc , pokud dobře počítám , tak by sem měl Todoroki dorazit nejdříve pozítří . "
,, Kdo jsou ti lidé dole ? "
,, Moji přátelé . Možná se ti budou zdát zvláštní , ale já jim věřím . Což mi připomíná , že s nima musím ještě něco probrat . Ale nemusíš chodit se mnou , pokud nechceš. Všiml jsem si , že se tam cítíš značně nesvůj . Klidně zůstaň tady v pokoji . "
,, Ale měl bych tě přece chránit ! "
Bakugou ho políbil na čelo ,, Budu v pořádku , veř mi "
Kirishima pokýval hlavou a Bakugou odešel . Když se o dost později vrátil , našel ho sladce pochrupovat na posteli . Usmál se , lehl si vedle něj o obejmul ho .
ČTEŠ
O zatoulaném princi a osamělém drakovi
FanficPrinc Bakugou opustil zámek a žije v lesích na vlastní pěst.Král je nervózní a vyšle několik výprav,aby ho našly.Později zjistí,kde se Bakugou skrývá a pošle za ním výpravu,kterou vede následník trůnu a Bakugův bratr Todoroki.Bakugou se ovšem vrátit...