Bakugova minulost

733 79 6
                                    

Bakugou pootevřel oči a zadíval se do těch Kirishimových,jenž ho pozorovali.Protáhl se.

,, Jak dlouho už jsi vzhůru ? "

,, Ani nevím,možná tak půl hodinky . " Kirishima se přitrouble uculoval.

,, Jsi na hlavu " Bakugou zakroutil hlavou a vlepil Kirishimovi polibek.Ten vypadal,že se za chvilku roztaje.Choval se jako pes.Pes,co je šťastný,že může být v blízkosti svého nového páníčka.

,, Katsuki ? "

,, Copak ? "

,, Můžu tu s tebou zůstat ? "

Bakugou se na něj překvapeně podíval . ,, Samozřejmě že ano.Proč se ptáš ? "

,, Jen tak,pro jistotu. " Kirishima vstal a přikrývky z něj spadli.Bakugou vykulil oči.Na Kirishimově rameni se skvěl znak ve tvaru V. Ten si všiml,kam se Bakugou dívá a pousmál se.

,, Ten znak je důkazem,že někomu patřím " 

Bakugou přešel blíž a přejel po Kirishimově znaku nehty.Ten slastně zavrněl.

,, Katsuki ? Něco mi vrtá hlavou . Jde o toho lovce . Co byl vůbec zač ? Jak to,že jsem ho nedokázal vycítit ? Jak mě dokázal zranit ? A navíc to vypadalo,že tě zná .... "

Bakugou se od něj odtáhl.

,, Toho chlapa jsem už několikrát viděl.U nás,doma.Můj otec,tedy nevlastní otec, s ním často hovořil.Většinou tajně.Ale co je zač,fakt nevím.Jenom,že je sakra silný a jde mi z něj husí kůže. " 

Tvář se mu zkřivila hněvem

,, Ale je mi u prdele,jak je silný.Klidně může být i nejsilnější na světě.Ale za to,co ti provedl , zaplatí. Bude prosit o smrt.To ti přísahám "

Kirishima vyjekl a skočil Bakugovi na záda.Zasypával mu krk polibky.

,, Ty . Jsi . Ten . Nejskvělejší . Pán . Jakého . Si . Může . Drak . Přát . Ale " Kiri se zašklebil ,, Neboj se , o toho parchanta se postarám sám "

Bakugou ho políbil.

,, A já si nemohl přát lepšího služebníčka " Odmlčel se . ,, Asi bys měl vědět něco o mém původu , když už budeme pravděpodobně po celý život spolu "

Kiri se na něj podíval s tázavým výrazem. ,, Nemusíš mi to říkat,jestli nechceš "

,, Mě to nevadí,stejně by ses to jednou dozvěděl tak co. " Nadech se . ,, Takže pro začátek,jsem princ "

,, TY JSEŠ PRINC ?! "

,, Jo,ale - "

,, TAK JÁ JSEM SLOŽIL KONTRAKT S PRINCEM ? PANEBOŽE JÁ JSEM SPAL S PRINCEM ?! "

,,Proboha nech mě to alespoň doříct ! Aby si se z toho prince nepodělal. " Hodil na Kirishimu otrávený výraz ,, Takže,pokud mě už NIKDO nebude přerušovat,budu pokračovat. Nevim , jestli si to slyšel,pravděpodobně ne,když jseš tu furt zalezlej,ale král má dva syny . Jednoho vlastního,staršího,jenž se jmenuje Todoroki Shoto.Pak adoptovaného,mladšího Bakuga Katsukiho,neboli mě.Našel mě totiž jako miminko ve vesnici,jenž byla zmasakrována.Přežil jsem jen já.A nějak jsem se zalíbil královně a ta si usmyslela,že mě vychová jako vlastního.Král samozřejmě se svou ženou souhlasil.Však je to podpantoflák."Chytil Kirishimu za ruce . " Nenáviděl jsem to tam.Ty jejich pravidla a etikety.Je to hrůza,to mi věř.Tady je mi mnohem líp,stejně jsem se tam nehodil. " Políbil Kiriho . ,, Ale můj otec to vidí jinak.Vsadím se , že se mnou má už velké plány.Určitě jsem ho musel dost nasrat,když jsem zdrhnul na takhle dlouhou dobu.Vsadím se , že teď už poslal nejmíň milion výprav,aby mě našli. " Zarazil se ,, No doprdele .... "

,, Co se děje ? "

,, Ten zkurvenej parchant už mýmu otci určitě práskl,kde jsem "

,, Co budeme dělat ? "

,, Mno,pokud znám otce dobře,tak nespíš poslal mého bratra.A s ním nepochybně půjde i ten zelený zkurvenec Deku. " Usmál se ,, Počkáme tu na ně  "

,, Jseš si jistý ? " Na chvilku ho vyděsil výraz,který spatřil v Bakugově tváři.

,, Samozřejmě.Rád bych si s nimi promluvil ,pak se proměníš v draka a společně odsud odletíme " 

,, Společně " Zašeptal Kirishima.Byl tak moc šťastný,že by souhlasil pravděpodobně se vším.

,, Nebude ti vadit,že opustíme tvůj domov ? Nejspíš si nikde nebyl "

Kirishima zakroutil hlavou. ,, Pokud to bude s tebou,tak půjdu kamkoliv,třeba i do hlubin pekelných. "

,, Fajn.Takže teď pozorně poslouchej,ať se to nepokazí "

Kirishima pokýval hlavou a nechal svého pána,ať mu vysvětlí plán

O zatoulaném princi a osamělém drakoviKde žijí příběhy. Začni objevovat