Na zámku

747 79 3
                                    

Todoroki Shoto se procházel po zahradě.Vedle něj šel Midoryia Izuku a usmíval se na celé kolo.Za nima se jako vždy plahočil rytíř Tenya mladší.Midoriya právě povídal Todorokimu nějaký vtip,ten však myslel jen na jedno.Svého zpropadeného bratra.Už to bylo půl roku , co se beze slova sebral a zmizel. Todoroki měl na něj vztek.Nemohl ho pochopit,jak neustále utíkal od svých povinností a přidělával jejich otci starosti.Byl vzteklý,na všechny protivný a nedokázal kontrolovat své emoce.Úplný opak Todorokiho. Ten,jakožto starší byl od malička připravován k vládnutí.

,, Todoroki-kun , posloucháš ty mě vůbec ? " Midoryia se na něj podíval s obviňujícím výrazem.

,, Promiň Midoriyo,jen jsem se zamyslel "

Midoriya si povzdech 

,, Přemýšlel si o Kacchanovi,že jo ? Mě taky chybí "

Tohle Todoroki nemohl pochopit.Midoryia s nima vlastně vyrůstal.Bakugou byl ovšem na něj neustále zlí.Mlátil ho a nadával mu do kusu sraček.Přesto se o něj Midoriya neustále staral a teď se o něj vážně bál.

Podíval se dopředu a před nima se vynořila Momo s Jiro.Todoroki na ně pokývl a dívky se vydali jejich směrem.Momo natáhla ruku,Todoroki si kleknul a na hřbet jí políbil.

,, Dnes vám to skutečně sluší,má paní "

,, Děkuji , nebude vám vadit,když vás budeme doprovázet ? "

,, Ale vůbec ne,naopak budeme potěšeni přítomností takových překrásných dam. "

Midoriya poodstoupil a zanechal tak místo Momo,která se již zasekla do rámě,které jí Todoroki nabízel.Vydali se na cestu a Midoriya šel kus za nima,aby jim dopřál soukromí.Todoroki byl už odmalička s Momo zasnoubený.Přijela teprve před třemi měsíci,spolu se svou komornou.Obě dvě na sobě většinou nosily zbroj.Dnes však byli oblečeny do prostých,ale pěkných šatů.

Todoroki se na Momo pousmál a Midoriya sklopil hlavu.

,, Děje se něco ? " 

Midoriya pootočil hlavu a spatřil Jiro , jak vedle něho kráčí.

,, Ne,všechno je v pořádku.Jen jsem myslel na Kacc-,teda prince Bakuga "

,, Slyšela jsem o něm.Proslýchá se,že odsud před půl rokem utekl.Je to pravda ? "

Midoriya přikývl.

,, Bakugou to tady nenáviděl.Utíkal odtud,sotva se naučil chodit.Většinou zmizel jen na pár měsíců,pak se vždy vrátil.Tohle je zatím nejdelší doba,co je pryč. "

Jiro se na Midoriyu zadívala

,, Zdá se,že jste si byli blízcí "

Midoriya se uchechtl.

,, Tak se to taky dá říct.Vlastně jsme spolu vyrůstali. "

Jiro vykulila oči 

,, Takže je to pravda.O tom prostáčkovi,který vyrůstal společně s princi. "

Midoriya mlčel a pozoroval pár před sebou.

,, Všimla jsem si , že ať už jde Todoroki kamkoli , vždy jsi u něj. "

,, Vím kde je mé místo "

,, Pozorovala jsem tě.Málem ses rozbrečel,když oznámili to zasnoubení "

,, VÍM,KDE JE MÉ MÍSTO "

Midoriya to řekl příliš nahlas,až se Todoroki s Momo zastavili a otočili.

,, Jsi v pořádku,Midoriyo ? " Zeptal se Todoroki starostlivě

,, V pořádku , nikdy mi nebylo líp . Princi "

Jiro pozorovala Midoriyův obličej a smutně se posmála .

-------------

Později večer se na hradě ukázal cizinec.Byl vysoký a měl ohyzdný,znetvořený obličej.Vyzařovala z něho aura,která nutila ostatní se otřást.Nebyl sám.Doprovod mu dělalo několik pochybných individuí.Měli pro krále důležitou správu.Ten je hned přijmul a vyslechl.

Poté si k sobě zavolal Todorokiho i s Midoriyou.

,, Abych to nezdržoval,víme , kde se nachází Bakugou. "

Midoriya zalapal po dechu a Todoroki se okamžitě otázal

,, Jak si můžete být tak jistý otče ? Kdo vás informoval ? "

,, Důvěryhodný zdroj,kterému plně věřím " Odmlčel se . ,, A mám pro tebe úkol "

,, Chcete,abych ho přivedl zpět,že ? "

Král přikývl.

,, Nachází se v lese uprostřed hor.V tom,kde má podle pověstí sídlit drak a lidé se tam ztrácejí. "

Midoriya vyjekl.

,, Vyrazíš ráno.A doprovázet tě bude mladý Midoriya s IIdou. "

Todoroki přistoupil k trůnu,poklekl a políbil králi prsten.Pak se otočil a vydal se ze síně.Bledý Midoriya ho následoval.Když vyšli ven ,čekali na ně Momo s Jiro.

,, Odpusťte mi ,můj princi,ale nedokázali jsme přeslechnout váš rozhovor s králem.A po pečlivém uvažování jsem se rozhodla,že s mojí služebnou půjdeme s vámi "

Jiro se na Midoriyu zašklebila

,, Je zde nějaká šance , má paní , že bych vás dokázal přemluvit ? Bude to dosti nebezpečné "

,, Nebezpečí se ani já ,ani má služebná nebojíme.Dokážeme se i sebe postarat. "

Todoroki se uklonil.

,, Jak si přejete má paní . Vyrážíme zítra ráno.Vyhovuje vám to ? "

,, Zajisté,budeme připraveny "

Uklonila se a vydala se do své komnaty,Jiro jí následovala.Midoriya se vydal s Todorokim do jejich komnaty. Spali v jedné posteli,jelikož Todoroki trpěl zlými sny a jediný,kdo je dokázal zahnat , byl Midoriya.

------------------

Ráno vstali a už měli připravené koně.Cesta jim bude trvat přibližně týden.Proto by neměli meškat.Po chvíli už za úsvitu slunce vyrazilo z bran pět koní se svými jezdci.

O zatoulaném princi a osamělém drakoviKde žijí příběhy. Začni objevovat