Jirou se hnala pořádnou rychlostí k městu , které se před ní vynořilo . Ne že by se jí chtělo . Ale musela poslechnout prince Todorokiho. Starala se o to , jestli její princezna dorazila v pořádku na zámek . Ale musela se pousmát , když si vzpomněla na ráno , když viděla prince a Midoriyu spát v objetí . Moc jim to slušelo . Teda dokud se nevzbudili a Todoroki ze sebe nevymáčkl tak lacinou výmluvu , že jim byla v noci zima . Hlavně že byli přikrytí a vedle jim hořel oheň . Jiro si myslela , že Todoroki umí lhát lépe .
Dorazila k bráně do města . Strážci nebyli moc pozorní . Jeden z nich spal , a ten druhý jí nevěnoval pozornost , takže prošla bez potíží. Ani nemusela použít peníze , které jí Todoroki dal , aby zaplatila mýtné
Rozhlédla po ostatních lidech a povzdechla si . Vážně , tohle je naprostá pitomost . Co by tady Bakugou vůbec dělal . A i kdyby tady náhodou byl , určitě by se tady jen tak neproducíroval . Podle vyprávění a podle osobní zkušenosti usoudila , že rozhodně nebude hloupý . Navíc ten jeho rusovlasý společník přitahoval pozornost i ve své lidské podobě .
Najednou do ní vrazil cizinec , až oba dva sletěli na zem . ,, Bože , dávej trochu pozor ! "
,, O-omlouvám se , slečno " Otočil se za sebe a vyjekl . Čapnul Jiro a zatáhl jí do uličky . Zacpal jí pusu rukou . ,, Teď prosím vás buďte zticha " Zašeptal jí do ucha , až se zachvěla . Rozhodla se ho uposlechnout a mezitím si cizince prohlédla . Byl to ještě chlapec . Nemohlo mu být víc než sedmnáct let . Měl na sobě prostý ušmudlaný,kdysi možná bílý kabát , na rukou černé rukavice , kolem krku šátek a na hlavě směšný klobouk s pérem . Jiro zaujali jeho zlatavé vlasy s proužkem černé , který vypadal jako blesk . Mírně pootočila hlavu a uviděla pár lidí , kteří nevypadali zrovna vábně nebo chytře , jak se vztekají a někoho hledají . Na zádech a v rukou měli nehezky vypadající zbraně . Seřvali pár lidí a za několik minut odešli . Jirou se podívala na mladíkovu tvář , usmíval se a jeho oči jakoby jiskřily . Podíval se na ni a zašklebil se .
,, Ještě jednou se omlouvám slečno , asi bych se měl představit . " Uklonil se ,, Mé jméno jest Kaminari Denki . Směl bych vědět to vaše ? "
,, Jiro Kyoka "
,, Krásné jméno stejně jako vy "
Jiro se začervenala . Potřepala hlavou . ,, Ti muži šli očividně po vás . Musíte být zloděj . Co jste jim vzal ? "
Kaminari se zasmál ,, Byl jsem odhalen . Ti muži byli obchodníci s drogami . Vzal jsem jim jejich výdělek " A ukázal na pytlík , který měl ovázaný okolo pasu ,, Směl bych vás na něco pozvat ? "
Jiro si řekla , že tím vlastně nic nemůže ztratit , a tak souhlasila . Navíc , Kaminari se jí dost líbil . Vzal jí do příjemného hostince . Přišla k nim dívka s dlouhými zelenými vlasy a představila se jako majitelka . Objednali si a ona jim brzy na to přinesla dva džbány piva. Kaminari se hnedka zhluboka loknul .
,, Tak aby jsme si to trošku ujasnili , já nejsem zloděj . Jenom příležitostně . Jsem cestovatel . Navíc ti lidé byli zlí , takže si to zasloužili "
,, Mně se ospravedlňovat nemusíš "
Kaminari se mírně začervenal . ,, Vlastně tady čekám na své přátele . Rozdělili jsme se a oni by měli zítra dorazit . " Usrkl si ,, A co tady pohledává taková pěkná slečna , jako vy ? "
,, Někoho hledám . Určitě jsi o něm slyšel . Jde o druhého prince , Bakuga Katsukiho . Zmizel a podle hlášení by se měl pohybovat v téhle oblasti . Nevíš o něm něco ? "
Kaminari zakroutil hlavou . ,, To fakt netuším . O princi jsem samozřejmě něco zaslechl , ale vůbec jsem nevěděl , že by měl být právě zde "
,, Škoda . Ale stejně jsem s tím počítala "
,, Ale můžu se zeptat , jak to , že jste zde sama ? "
Jirou se zachechtala a naklonila se blíže . Už na ni začal působit alkohol . Jedno pivo měla již vypité a objednávala si další . ,, Tohle nikomu nevytrubuj . Ale jsem tu se samotným princem Todorokim ! On sám se vydal svého bratra hledat "
,, Kdepak se nachází ? "
,, Kousíček odkud , pár hodin jízdy . Přespává ještě se svým služebníčkem v chatce takové podivínky . Má hrozně divné šaty , špičatý klobouk a podivnou zakroucenou hůl , kterou nespouštěla z ruky. Mám dojem , že s ní i spala ! A navíc prý zná Bakuga , ale nechce vůbec říct odkud "
Kaminari si opřel dlaně o stůl ,, Vážně ? A jakýpak je princ ? "
Jiro si odfrkla ,, Hrozný mrzout . Furt má na sobě takový kamenný výraz . Ale je hrooozně silný . Nikdy jsem tak silného člověka nepotkala ! "
,, A jaktože s princem cestujete vy ? " Jiro do sebe kopla zbytek třetího piva . ,, Já totiž nejsem jen tak nějaká obyčejná holka . Já jsem , chlapečku , osobní komorná samotné princezny Momo, která je s naším princátkem zasnoubená . "
Kaminari zahrál údiv ,, Vážně ? No tak to je úžasné . Určitě jste velice silná . A navíc také velice krásná . " Sehnul se k ní a spojil jejich rty v jedno . Jiro byla v sedmém nebi . Věděla , že tohle je hodně, ale hodně špatné , ale nemohla tomu odolat a do polibku se zapojila . Kaminari se pousmál , šenkýřce/majitelce zaplatil , chytil Jiro do náruče a nesl jí do pokoje , který měl už předem zaplacený . Vášnivě jí políbil a hodil jí na postel . Začal z ní sundavat brnění . Věděla , že se jí tohle určitě hodně vymstí . Její mysl křičela ne , mezitím , co tělo ano . Nakonec dala na tělo a Kaminarimu se plně odevzdala
-----
Probudila se celá rozbolavělá . Vzpomněla si , co se stalo , než usnula a začervenala se . Nikdy by si nepomyslela , že přijde o panenství s cizincem, kterého potkala před několika hodinama . Pousmála se a otočila se na bok . Očekávala , že vedle ní bude ležet Kaminari . Ale dostala ji krutá realita . Místo vedle ní bylo prázdné . Prudce se posadila a rozhlédla se . Její oblečení bylo naštěstí na svém místě . Ale všechny její peníze a cennosti zmizeli . ,, Tak prej že není zloděj , darebák " Tvář se jí zkřivila hněvem . Za tohle ten blázen zaplatí určitě . Bude ho nadosmrti nenávidět za to , že jí připravil o to nejcennější , co kdy měla . Je to zloduch a ničema . Proč se ale její srdce rozbuší pokaždé , když na něj pomyslí ?
ČTEŠ
O zatoulaném princi a osamělém drakovi
FanficPrinc Bakugou opustil zámek a žije v lesích na vlastní pěst.Král je nervózní a vyšle několik výprav,aby ho našly.Později zjistí,kde se Bakugou skrývá a pošle za ním výpravu,kterou vede následník trůnu a Bakugův bratr Todoroki.Bakugou se ovšem vrátit...