Čarodějka

619 74 1
                                    

Todorokimu trvalo asi dvě hodinky, něž porazil všechny ty obludy,které na ně útočili . Docela ho překvapilo , že i když věděli , že jdou na smrt , stejně na něj útočili . Až do posledního . Fanatismus,pomyslel si. Pak šel ošetřit ostatní,kteří si vedli značně hůř,ale díky jeho včasnému zásahu skončili pouze s pár škrábanci. 

Midoriya furt fňukal.Ale byl šťastný.Že je Bakugou v pořádku.Momo vyvázla úplně bez zranění,protože je za ní všechny schytala Jirou,která si je teď obvazovala.

,, Co budeme dělat ? " Zeptala se Momo

,, Samozřejmě , že je budeme pronásledovat "

,, Tak to s prominutím,vaše budoucí veličenstvo,ale tohle je fakt nápad na přesdržku. " Ozvala se Jirou. 

,, P-promiň Todoroki,ale já musím s Jirou souhlasit. Nemyslím si , že by Kacchan chtěl,aby jsme ho pronásledovali. " Začervenal se Midoriya ,, Navíc by bylo asi neslušné je rušit "

,, O čem to mluvíš ? " Otázal se Todoroki . Midoriya si povzdechl ,, Ale o ničem. A stejně navíc nevíme,kde je "

Todoroki pozvedl ruku a napřáhl jí směrem,kterým Kirishima odletěl . Jirou se rozesmála

,, A vlastně proč ne, tohle může být psina "

,, Kamkoli můj snoubenec půjde,budu ho následovat " Prohlásila vážně princezna . Todoroki se otočil na Midoriyu

,, S-samozřejmě že taky půjdu ! " Zakřičel , což Jirou přimělo k dalšímu záchvatu smíchu. 

Otočili se tedy a šli vyzvednout koně společně s Iidou,který u nich poslušně čekal. Pak se vydali cestou pryč z lesa a rozhodli se ho obejít. Nebylo by slušné cestovat v lese,kde vyvraždili veškeré jeho obyvatele. Midoriya se ovšem na chvilinku zdržel a zašeptal nad nimi kraťoučkou modlitbičku

,, Má paní " Otočil se Todoroki na Momo ,, Myslím si , že by jste se měla vrátit zpátky na zámek . Tahle výprava není pro princeznu . Netuším , jak daleko budeme muset jít , nebo jaké překážky pokořit . A já si nejsem jistý , že bych vás dokázal vždy ochránit "

,, Ale prin- "

,, A chci , aby moje nevěsta byla v bezpečí "

Momo zrudla jako rajče. Nebyla schopná slova . Nakonec souhlasila . ,, Ale moje služebná půjde s váma "

Todoroki přikývl ,, A já s Vámi pošlu Iidu " 

Nakonec se rozloučili , Momo s Iidou nasedli na koně a vydali se směrem k zámku. 

Ostatní se vydali po zaprášené cestičce podél lesa . Brzy se začalo stmívat a tak přidali do kroku.Zčistajasna se před nima objevila malá chaloupka. Todoroki zaklepal . Po chvilce se ozvali kroky a dveře se otevřeli . Stála v nich drobná dívka v podivných šatech a kápi. V ruce měla zavinutou hůl . 

,, Co potřebujete ? " Ozvala se 

,, Přenocovat, pusťte nás dovnitř " Todoroki na to šel zpříma . 

,, Co si to o sobě myslíte ? A proč bych vůbec měla pouštět bandu cizích lidí do svého domu ? "

,, Protože ti to přikazuji . Já jsem princ Todoroki Shoto a tohle js- "

,, Ty jsi brácha Bakuga ? "

Todoroki byl mírně zaskočený ,, Ano "

Dívka si povzdechla ,, Tak pojďte dál . Ale není tu doufám s váma ? "

,, Ne "

,, To má jediný štěstí "

Usadila je ke stolu . ,, Ráda bych pohostila budoucího krále, ale mám tu jenom polévku,tak snad vám bude stačit " Naservírovala jim docela hustou polévku ,, Mimochodem,já jsem Uraraka . Uraraka Ochaco "

,, Midoriya Izuku "

,, Kyoka Jiro "

Uraraka si  přisedla ,, A mohu se zeptat , co takové princátko pohledává právě zde ?  "

,, Mám za úkol najít mého bratra a přivést ho zpátky "

Uraraka se uchechtla . ,, Takže zase zdrhnul co ? No , je fakt,že jsem ho už pěkně dlouho neviděla "

,, Odkud se znáte ? "

Uraraka se začervanala ,, T-to není podstatné . " Uklidila nádobí ,, Mimochodem , mám pouze dvě postele , v jedné spím já , takže jestli si tu druhou bude chtít vzít veličenstvo ... "

,, To je v pořádku , myslím , že spát na zemi ještě zvládnu . Do postele ať se uloží , Jiro se jmenuješ , že ? "

,, Ano , princi "

,, Mohu se vás na něco zeptat , Urarako ? "

,, Copak ? "

,, Co jste vlastně zač ? "

Uraraka se pousmála . ,, Samozřejmě že člověk . Co jiného bych taky mohla být ? Jiro-chan , pojď , ukážu ti , kde budeš spát . " A odešli , po chvilce se Uraraka vrátila s přikrývkami , ale hned na to zase zmizela .

Todoroki si lehl na zem a Midoriya se k němu přitiskl 

,, Todoroki ? Co jsi myslel tou otázkou ? "

,, Nebuď naivní Midoriyo . Může tak sice vypadat , ale na sto procent to není člověk . Něco v ní mě strašně znepokojuje . Myslím , že bude nejlepší , když jí vezmeme s sebou . Také mně zajímá , jak to ,že osobně zná mého bratra , ale o mě slyšela pouze od něj "

Midoriya poslouchal ,, Já si myslím , že je hodná . Vypadá sympaticky . "

Todoroki se pousmál . ,, Pár dní tu zůstaneme . Zítra vyšlu tu služku Jiro na výzvědy do města. Mělo by být někde poblíž . Až se vrátí , tak znova vyrazíme. A tentokrát už nám neunikne "

Midoriya zesmutněl . Tohle se mu nelíbilo . ,, A vážně se musíme Kacchana přivést zpátky ? Vypadal tak šťastně . "

,, Jak by mohl být šťastný někde v lese a s nestvůrou po boku ? " 

Midoriya si povzdech . ,, Ale nic , zapomeň , že jsem něco říkal . Mimochodem , to stvoření říkalo , že se jmenuje Kirishima .  Dobrou "

,, Dobrou noc "

Uraraka stála za dveřmi a poslouchala . ,, Tak Kirishima , huh "

O zatoulaném princi a osamělém drakoviKde žijí příběhy. Začni objevovat