Orice cuplu are momente grele, momente de fericire și momente care îi pune la încercare. Eu și Maia am trecut prin fiecare în parte. Dar a existat o întâmplare pe care nu am sa o uit vreodată.— Nu mă simt prea împăcat cu mine făcând asta, mi-am anunțat iubita intrând în camera ei.
Maia m-a privit ironica câteva momente, apoi a oftat.
— Când voi mai avea șansa să dorm cu tine? a întrebat apropriindu-se.
— Ce vrei sa spui? am întrebat, sperând ca răspunsul pe care îl bănuiam eu sa nu vină.
Dar a venit.
— Shor, a spus, împleticindu-şi degetele cu ale mele. Știi bine ca Waterlington nu e ultima mea oprire.
Am lăsat capul în jos, unindu-mi fruntea cu a ei.
Mă rănea fiecare secunda în care știam ca timpul nostru e limitat. Am fost conștient de asta de la bun început, dar mereu m-am amăgit cu gândul ca ea mă iubește atât de mult încât sa lupte împotriva mutării. Dar în același timp, nu ai cum sa schimbi decizia a doi adulți raționali.
Maia s-a așezat cu capul pe pieptul meu, în pat, trăgând pătura peste noi și ținându-mă strâns în brațe. După câteva momente, fata început sa îmi mângâie parul și sa îmi lase câte un sărut pe obraz.
Mereu am trăit cu impresia ca în relația noastră, eu o iubesc mai mult pe ea decât ea pe mine. Până în seara aia, când am realizat ca tipa asta ține mai mult la mine decât îmi spune.
— Maia?
Ciocănitura în ușă și vocea tatălui ei m-au făcut sa tresar și aproape sa pic pe podea. Aceeași reacție a avut-o și ea, dar spre deosebire de mine, s-a panicat mai puțin și a găsit un plan eficient.
Să stau în dulap nu a fost cel mai plăcut lucru, mai ales fiindcă stăteam ghemuit și abia încăpeam. Dar nici sa ies nu era o opțiune.
Îmi aduc aminte ca Maia și tatăl ei au bolborosit ceva, iar după ce satena i-a urat noapte buna înapoi, eu am ieșit din dulap. Amuzată, m-a tras de mână înapoi lângă ea.
Bineînțeles ca în acea noapte, niciunul nu a prea dormit, știind de prezenta celuilalt acolo. Avea dreptate, a fost unica data când am stat împreună o noapte întreagă. Și deși a doua zi simțeam ca adorm cu fiecare minut la liceu, nu as fi schimbat seara precedenta cu nimic altceva.
CITEȘTI
Remember Maia
Short StoryPentru el, Maia nu era decât o amintire vagă. O amintire imprimata în sufletul lui, sub forma banala a unei brățări. Și la fel ca brățara, relația lor se ținea tot timpul de un fir de ață albastră.