HOŞGELDİNİZ

402 25 75
                                    

Öncelikle bu şirketin kurulma amacı diğer şirketlerin vefasız davranışları. Şirketler ilgisiz ve çok idol var.
Bu şirketin idollere gerçek birer idolmüşcesine davranmasını istiyorum. Hayallerinizi doruğuna kadar yaşamanızı istiyorum. Bu yüzden bazı kurallarımız olacak. Bunlara uyduğunuz sürece bir sorun çıkmayacaktır.

Kurallarımızdan en önemlisi Whatshapp konusu. Lütfen bu kuralı es geçmeyin.

Şimdi formumuza gelelim. Stajyerlik ve şirket elemanı (tasarım işinde, müdür yardımcısı, zamanlama işinde vs.) olarak çalışmak istiyenler için iki form var. Buraya bırakıyorum;




Stajyerlik Formu

(Kendinize bir isim, doğum tarihi ... verebilirsiniz. Ama temsili idolünüze göre fotoğraflarınız seçilecektir. Belirtmeyi unutmayınız. Pozisyon konusunda en iyi olduğunuz özellikleri söyleyiniz. Gerçek özelliklerinizi.)
(* belirtilmesi zorunlu alanlar.)

*İsminiz
....
*Doğum Tarihiniz
....
*Gerçek Doğum Tarihiniz
....
Burcunuz
....
*Doğum Yeriniz
....
*Pozisyonunuz
....
Kilonuz
....
Boyunuz
....
*Favori Renginiz
....
*Favori Hayvanınız
....
Hayvanınız var mı? Varsa adı ve cinsini belirtiniz.
....
Kardeşiniz var mı? Varsa adı ve cinsiyetini belirtiniz.
....
Hobileriniz
....
Fobileriniz
....
*Temsili idolünüz
....
*Solo olarak mı yoksa grup olarak mı çıkış yapmak istersiniz?
....
Cute / Sexy
....
Eklemek istediğiniz bilgilerinizi burada belirtiniz.
....

Sözleşmemizi okumayı unutmayınız.(ÖNEMLİ)



















CEO Formu

(Kendinize bir isim vb verebilirsiniz. Fotoğrafınızın olmasını istiyorsanız temsili birisinin adını belirtiniz. Dikkat! Bu oldukça önemli bir görevdir.)
(* belirtilmesi zorunlu alanlar.)

*İsim
....
Doğum Tarihi
....
Burcunuz
....
Doğum Yeriniz
....
*Pozisyonunuz
....
*Bu işte ne kadar ciddi olacaksınız? On üzerinden değerlendiriniz.
....
*Günde kaç saat ayırabilirsiniz? Belirtiniz.
....








Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.
Kendinize iyi bakın...🙏🙏

VIVA ENTERTAİNMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin