2. BÖLÜM

38 10 67
                                    

Yepyeni bir bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz vote ve yorum yapmayı unutmayalım
Geçmişten devam
Medyada mezuniyet balosunun yapıldığı mekan ve Ali ile Serra'nın dans ettikleri müzik var "Koray Avcı Senin için değer"

Mezuniyet balosu

Sabah Burak'ın beni öpmesiyle uyandım. Ne güzel anlaşıyorduk ikiz dünyamla. Hemen hazırlanıp aşağı indim bugün çok işimiz vardı. Bugün mezuniyetim vardı ve Büşra'nın ablası bugün ona süpriz yapıp gelecekti.

Babamdan arabanın anahtarlarını alıp hızlı bir şekilde önce havaalanına ordan da kızlarla buluşacağımız cafeye geçecektim. Burak bugün Ali ve arkadaşlarıyla olacaktı. Aklımda milyonlarca soru varken havaalanına gelmiştim.
Havaalanına varınca Büşra'nın ablası Esra Abla'yı aradım ve kapıda olduğumu bildirdim. Esra Abla kapıya gelince selamlaştık. Bana süprizi olduğunu söyledi ve gözlerimi kapattı. Gözlerimi açınca karşımda kuzenim Beyza ve Çağrı duruyordu .
Beyza'yla hemen kucaklaştık.
- Beyza'm hoş geldin canım.
- Hoş buldum güzelim benim.
Çağrı "Bana hoş geldin yok mu?"diye surat astı. Hemen ona da sarılıp "Olmaz mı," dedim.
- Hangi rüzgar attı sizi böyle?dedim Çağrı :
- Gelmemizden memnun değilsen gidebiliriz,dedi.
- Olur mu öyle şey?Benim ki sadece merak bayım,dedim gülerek. Hemen arabaya binip cafeye doğru yol aldım. Yolda Burak'ı arayıp cafeye gelmesini istedim. Herkese süpriz olacaktı. Cafeye gelince dışarı çıkmalarını söyledim. İlk çıkan Ceren olmuştu. Hızla gelip Beyza'ya sarıldı. Eskiden Beyzalar da İstanbul'da oturuyordu. Sonra dayımın işi nedeniyle Rize'ye taşınmışlardı.

Büşra,Esra Abla'yı görünce gözyaşlarını tutamayıp ağlamaya başladı. Kıyamam ben ya!Esra Abla hemen yanına gidip:
- Ben sen ağlayasın diye gelmedim kuzum,dedi Büşra gözyaşlarını silip:
- Bana gelemeyeceğini,işin olduğunu söylemiştin,dedi.
- Azıcık süpriz yapmış olabilirim, deyip güldü Esra Abla.
Çağrı:
- Hadi,böyle ayakta mı bekleyeceğiz?Ben acıktım,dedi ve cafeye girdi. Hemen peşinden biz de girdik. Güzelce kahvaltı yaptık, kahvelerimizi içtik.

Artık kuaföre geçmemiz lazımdı. Hızla yola koyulduk. Önceden kuaförü ayarladığımız için hemen başladılar saç makyaj yapımına. Ben lacivert kısa bir elbise giymiş, saçlarımı yarım örgü yaptırmıştım. Beyaz yüksek topuk bir ayakkabı giydim.

 Beyaz yüksek topuk bir ayakkabı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yüreğim Sana ÇevriliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin