Serra noldu neden ağlıyorsun dedim Büşra da telaşlanmıştı
- Kuzum bir yerin mi ağrıyor
- Hayır iyiyim dedi sesinin titremesine mani olamadan
- Peki neden ağlıyorsun ikiz dünyam
- Burak Büşra hani ben bir başvuru yapmıştım. Hatırlıyormusunuz
- Evet
- Evet de ne alaka şimdi- Beni seçmişler artık bende asker adayıyım
- Ne- Nee ikisinde aynı anda söylemişti.
Yıllardır TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ görev yapmak istemiştim. Bir kaç ay önce başvuruda bulunmuştum mülakatlara girmiş ve şuan seçilmiştim. ALLAH'IM TEŞEKKÜR EDERİM SANA NE KADAR HAMD ETSEM AZ diye dua ediyordum. Belki sevdiğime kavuşamadım ama hayalime kavuştum Rabbimden o kadar çok istemiştim ki en büyük hayalimdi.
Burak ve Büşra şoka girmiş gibilerdi tepki vermiyorlardı.- Heyyy Dünya'ya dönün ve beni tebrik edermisiniz artık ? İlk kendine gelen Büşra oldu.
- Kuzum tebrik ederim çok mutlu oldum senin adına. Eminim ki çok güzel bir asker olucaksın.
- Teşekkür ederim bitanem inşaallah sende istediğin bölümü kazanırsın. Hep mutlu ol. Burak sen bir şey demicekmisin?
- Annemlere nasıl söyleyeceksin?
- Burak önce bir tebrik etseydin keşke dedim sesimi kızgın tutmaya çalışarak haklıydı ama mülakatlar çok zor olduğu için ve seçilme olasılığım çok az olabileceğini düşündüğüm için ikisinden başka kimseye söylememiştim.Annem'in tepkisi beni korkutuyordu. Bu güne kadar hep onu mutlu etmek için uğraşmışken ya bu kararım onu üzerse ya izin vermezse onu çiğneyip geçemezdim ama hayallerime bu kadar yakınken ondan da vazgeçemezdim. Allah'ım sen yardım et.
2 Gün Sonra
Hastahaneden yeni çıkmıştık. Eve gidiyoruz ama için hiç rahat değil kararımı bildirmem için 3 günüm kalmıştı. Eğer annemi ikna edemezsem napardım ben.
- İkiz dünyam bu kadar düşünme elbet bir yolunu buluruz.
- Burak nasıl düşünmeyeyim ya izin vermezse annem ya onu ikna edemezsek çok korkuyorum.
- İyi düşün bitanem iyi olsun.
Eve girer girmez annemle sarıldım. Annem bu sarılışımdan bir şeyler anlamış olacak ki bana
- Kuzum bir şey mi söyleyeceksin ?
- Annem ne karar verirsem vereyim arkamda olursun demi bana kızmazsın ?
- Annem olur mu hiç öyle şey güzel kızım ne olursa olsun arkanızdayız biz babanla hem neden sana kızayım yavrum.
Burak
- Açıktım ben sofraya mı geçsek?- Oğlum bir dur kardeşin bir şey söylüyor
- Anne sonra söyler hem açlıktan kaşık kadar kaldı suratım hadi sofraya
İkizime ne kadar teşekkür etsem az minnetle baktım ona. Güzelce yemeklerimizi yemiş kahvelerimizi içtik.
Babam
- Kızım üniversite sonuçları gece açıklanıcak biliyorsunuz nereyi yazmayı düşünüyorsunuz bu konuyu daha önce hiç konuşmamıştık söyleyin bakalimBüşra
- Yusuf amca öncelikle herşey için teşekkür ederim bana aile oldunuz bir gün bile Serra'dan Burak'dan ayırmadınız beni eğer izniniz olursa Rize yada İstanbul istiyorum.- O ne demek yavrum sen bizimde kızımızsın bir daha böyle şeyler duymayayım ister Esra'nın yanında oku ister burda sen bizim her zaman canımızsın Savcılık istiyordun demi güzel kızım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim Sana Çevrili
عاطفيةSerra ♡ Ali'nin aşkı Yıllardır ondan uzak durmaya çalıştım ama yapamadım babamın iş nedeniyle manisaya taşınınca bile sık sık ıstanbula gelirdim sırf onu görebilmek için çocukken kapılmıştım bu aşka daha 12 yaşındayken bir gün okul dönüşü canı bir...