სიცოცხლისთვის განწირული

222 25 9
                                    

შუგამ ბნელ სარდაფში გაიღვიძა, გარშემო არავინაა, მხოლოდ ძველი ხარახურა, ზევიდან ცივი ტომრები ადევს ,ისეა მიგდებული თითქოს ისიც ერთერთი ტომარა იყოს. ნელა წამოდგა და ტომრები გადაყარა. გასასვლელის ძებნა დაიწყო. მალევე იპოვა კიბე და ზევით ავიდა. მალევე იცნო ძველი მეგობრის სახლი. აქ ხომ ის და ქუქი ბავშვობაში დამალობანას თამაშობდნენ. კარი ფრთხილად გააღო და გაიხსენა სად ქონდა სახლს გასასვლელი. ძლივს დადიოდა, შემთხვევით ვაზას გაჰკრა ხელი და დაამტვრია. შუგა პანიკაში ჩავარდა ,იქვე ახლოს დაბალი კარადა შეამჩნია და იქ შეძვრა. ხმაურზე მალევე მოვიდა ქუქი და ჯიმინს დაუყვირა-
- ლიიიზ, ხო მითხარი რომ შენი საწამლავი მას მოკლავდა?
- რა გინდა?
- რა მინდა და სარდაფიდან ამოვიდა.
- სარდაფ.. როგორ დატოვე სარდაფის კარი ღია?
- მე ის უკვე მკვდარი მეგონა
- ეხლა შენ მოკვდები იცოდეე, დროზე გაიქეცი და შეამოწმე დეგენერატო !

ლიზა ეგრევე გასასვლელ კარს მივარდა, გასაღებით ჩაკეტა და გასაღები ჯიბეში შეინახა. ქუქი შუგას ოთახებში ეძებდა. შუგამ დრო იხელთა და ჩუმად სამზარეულოში გაიპარა. ფანჯრის გაღებას შეეცადა ,მაგრამ ხმაურზე ლიზა გამოვიდა.
- როდისღა უნდა მოკვდე?

დაუყვირა შუგას და უჯრიდან დანა გამოიღო. შუგა დაფეთდა და ფანჯარას წვალება დაუწყო, ძლივს გააღო ,მაგრამ ამ მომენტში მას ლიზა ეცა და დანა პირდაპირ მხარში ჩაარჭო შუგას.
შუგა დავარდა , მაგრამ არ დაიბნა და ლიზაც ფეხით წააქცია. დანა იქვე ეგდო. შუგამ სასწრაფოდ აიღო დანა და ლიზას პირდაპირ გულში გაუქანა ,ამასობაში ქუქი მოვარდა. დაჭრილი ლიზა და შუგა რომ დაინახა ,დერეფანში გავარდა პისტოლეტის ასაღებად.
შუგა ძლივს მიცოცდა ლიზასთან, თმა ნელა გადაუწია და პირდაპირ ტუჩებში აკოცა. შემდეგ ჩასჩურჩულა
- ეს შენთვითონ გააკეთე, მე ეს არ მინდოდა .

სწრაფად წამოდგა შუგა და ფანჯრიდან გადაძვრა. შენობა მაღალი არ იყო და პირდაპირ ბუჩქებში ჩავარდა. ფანჯრიდან ქუქიმ გადმოიხედა და ბუჩქს უმიზნოდ სროლა დაუწყო. ერთერთი ტყვია შუგას ფეხში მოხვდა. ქუქი სწრაფად გაემართა კარისკენ ,მაგრამ კარი ჩაკეტილი იყო. იძულებული გახდა ისიც ფანჯრიდან გადამხტარიყო. უკვე უნდა გადაძრომილიყო როცა ფანჯრის რაფა ჩატყდა და ქუქი პირდაპი ასფალტზე დაეცა. შუგა ისევ ბუჩქებში იყო და გამოსვლას ცდილობდა. ქუქიმ ძლივს მოახერხა პისტოლეტის დამიზნება და უკვე უნდა გაესროლა, როცა პოლიციის ხმაგაიგო. დაეჭვებულ მენეჯერს მანქანის ფირმა დაუმახსოვრებია და პოლიციას შეატყობინა მისი მარშრუტის შესახებ. პოლიციამ მოსვლის თანავე არ დააყოვნა და ქუქის პისტოლეტი გააგდებინა. შუგა ბუჩქებიდან ამოათრიეს და კლინიკაში გადაიყვანეს. ძლივს მოხერხდა მისი გადარჩენა. ლიზაღ სისხლისგან დაიცალა, ქუქი კი ციხეში ჩასვეს 13 წლით.

რამდენს აქვს ასეთი ისტორია ცხოვრების ფურცლებზე? რამდენი გადარჩენილა სიკვდილს ბეწვზე? მხოლოდ ერთეულები, მაგრამ მაინც რა შეიცვალა შუგას ცხოვრებაში? აღარც მეგობარი, აღარც ადამიანი რომელსაც ცხოვრებას მიუძღვნი, ყველაფერი ისევ თავის ადგილს დაუბრუნდა. არავინ ყავს შუგას ვისაც ამ ისტორიას მოუყვება.
წევს გაუნძრევლად საავადმყოფოს საწოლში, არავინ არ აკითხავს. მის ტვინს არაფერი გააჩნია საფიქრალი. ასე უბრალოდ აორთქლდა ყველაფერი. არც ცხოვრებამ მიიღო ,მაგრამ სიკვდილმაც უარყო. როგორია როცა საუკეთესო მეგობარი ბეჭდის გულისთვის გიღალატებს. მეგობრობა ხომ ისეთი რამაა რაც საუკუნოდ გრძელდება, სიყვარული კი უსასრულოა.
წევს გაუნძრევლად და ფიქრობს არაფერზე. ეს ხომ საუკეთესო რამაა რაზეც ადამიანმა შეიძლება იფიქროს.

შუგას ვნებანიWhere stories live. Discover now