Diyet Programı(1)

5.5K 135 46
                                    

Okuyan, ilgilenen, vote veren herkese çok teşekkürler.

Şimdi de DİYET PROGRAMI

~ 5 günde şok diyetsiz 5 kilo vermenizi amaçlayan bir diyet programı ~ Ama unutmayın ki bunun yanında spor da yapmanız gerekecek.

Herkesin yaptığı yanlışı lütfen yapmayın! Sakın Şok Diyet yapmayın. Yalnızca 2 günlük bir şok diyet yaptım ve 2-3 hafta mide problemi çektim. Şok diyet midenizi bir anda küçültür ve tekrar yemeye başladığınızda midenizi tekrar büyüteceği için size hazımsızlık vb sorunlar yaratcaktır.

Aşağıya yazacağım diyet programını bana kuzenim önerdi. Sadece ilk gününü uygulamasına rağmen yaptığı sporla o gün 1 kilo vermiş sonraki gün de diyeti bırakmış skeksks :D

Benim rekorum ondan fazla ben 2 gün yaptım diyeti sonra bıraktım :D Tabi ben sadece yarım kilo verdim bu biraz da metabolizmayla alakalı.

Diyet programını yazmadan önce bir şey daha diyeceğim. Bu programı bir arkadaşıma gösterdiğimde ben bunu görmüştüm bence sağlıklı değil demişti. Ona göre sağlıksız olabilir, bana normal gelmişti. Eğer siz de programı saçma bulursanız, size sağlıksız gelirse lütfen uygulamayın.

DİYET PROGRAMI

1.Gün

Sadece haşlanmış patates yiyeceksiniz. Sabah, öğlen, akşam. Başka hiç bir şey yok. Ama istediğiniz kadar, kusana kadar yiyebilirsiniz.

2.Gün

Yalnızca sebze. Aklınıza gelebilecek her tür sebzeyi yiyebilirsiniz. Yağsız olmak kaydıyla her tür çiğ salata, yine yağsız haşlanmış sebze yemekleri, türlüler... Patates yiyecekseniz patateslere baharat dışında hiç bir şey ilave etmiyorsunuz. Sabahtan itibaren hangi sebzelerle başladıysanız onunla devam ediyorsunuz. İsterseniz 40 çeşit sebze yiyebilirsiniz ama bu sebzeler sabahki tabağımızla aynı olmalı.Yani güne nasıl başlıyorsak öyle devam ediyoruz.

3.Gün

Bugün et günü. Yine sabahtan başlayarak haşlanmış, ızgara ne çeşit olursa olsun yağsız et, yağsız ton balığı, ızgara balık, tavuk... Güne nasıl başlıyorsak öyle devam ediyoruz. Eğer patates yiyecekseniz patatese baharat dışında hiç bir şey ilave etmiyoruz.

4.Gün

Meyve günü. Yine yiyebildiğiniz kadar her tür YAŞ meyveyi (Muz hariç!) tüketebilirsiniz. Güne nasıl başladıysanız öyle devam edin.

5.Gün: Şok diyet

Yalnızca yumurta.Baharat dışında hiç bir şey ilave etmiyorsunuz.

Yada yağsız diyet süt veya yoğurt. Seçim sizin. Güne nasıl başlıyorsanız öyle devam edin.

6. Ve 7. Günler bu diyetin bayramları yani dinlenme günleri. Özlediğiniz şeyleri abartmadan yiyebilirsiniz yoksa 5 kilonun 2'si kalır yine.

Hafta başında yine aynı sırayla devam edin.

Şimdi lütfen burayı okuyunuz

Kuzenim bu programı internetten bulmuş. Bana sorarsanız 5. 6. ve 7. günü değiştirmek gerekiyor çünkü birincisi şok diyet çok sağlıksız ikincisi de şok diyeti yaptıktan sonraki o 2 gün istediğinizi yerseniz yine en başa dönmüş olursunuz ve bunun yanında da büyük miktarda mide sıkıntısı çekersiniz. Lütfen 5. 6. ve 7. günü değiştiriniz ve ilk 4 günden birini seçerek öyle yapınız. Mesela 5. günü yine haşlanmış patates günü, 6.günü meyve günü, 7.günü de et günü yapabilirsiniz. Seçim size kalmış. Hangisini tercih ederseniz onunla değiştirmenizi öneririm.

Anlamışsınızdır ki bu diyet programının asıl kuralı sabahtan akşama tabağınızın değişmeyişi.

Yine 10 vote geldiği zaman diyeti uygularken yapacağınız/yapabileceğiniz ve kilo vermenize yardımcı olacak egzersizleri yazacağım. Umarım diyetiniz iyi sonuçlanır :) sağlıklı günler :)

hic_bir_sey

Kilo Verin! Sağlıklı YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin