17

851 64 2
                                    

Ezt nem tudta nekem elmondani és most már nem is fogja tudni elmondani, mert jégre tették,ahogy most engem is fognak...

Tiltakoztam,őrjöngtem rángattam a végtagjaimat ,de az erős karok nem eresztettek el.Própáltam elhúzni a fejemet, amikor rámadták a lélegeztetőmaszkot,de ezzel csak azt értem el,hogy a fejemet is lefogták.Majd mint egy bábút beállítottak a Kryo kamrába és rámzárták még volt időm ütni a kamra ajtaját belülről,de egy perc és teljes a sötétség.

*Pár évvel később*

Nyitogatom a szemeimet és nagy levegőket veszek.Az egész testem fázik próbálom mozgatni az elgémberedett végtagjaimat. Ismerem már ezt a hosszú procedúrát, tudom mi mi után jön.Kiolvasztottak és a testembe most tér vissza az élet.Minden egyes alkalommal próbálom felgyorsítani a folyamatot,mert nem igen adnak regenerálódára időt,minél előbb munkarendbe akarnak állítani,a felébresztésem után.Ezért próbálok minél előbb észhez térni és félig még kótyagosan ejtem ki a már rutinnak számító mondatot.
-Készen állok!-jelentem ki,de nem jön válasz,amilyen gyorsan csak tudom kinyitom a szemem és felülök a karjaim még jegesek,de már olvadnak.Szép lassan körbefordítom a fejemet és csak fehérséget látok meg néhány orvost.Az egyik odajön hogy megvizsgáljon,de én reflexszerűen a nagyákért nyúlok megszorítom azt és eldobom,mint egy rongybabát.Nyekkkenve terül el a padlón,én pedig a lehető leggyorsabban megpróbálok felállni,ez sajnos nem sikerül,mert fegyvert fognak a fejemhez,ezért szép lassan visszaülök az ágyra és hagyom,hogy megvizsgáljanak. Közben azon gondolkozom,hogy vele mi lehet,mert ahogy láttam az ő kapszulája üres.Elgondolkodom rajt,hogy tulajdonképpen miért nem engem keltettek fel helyette,hiszen én minden szempontból tökéletesebb vagyok nála.Minden életfunkcióm tökéletes,teljesen egészségesnek tituláltak az orvosok, majd kicsattanok,csak az a baj,hogy ennyire még soha nem vizsgáltak ki,valami itt nem stimmel.Nyílt az ajtó én pedig ránéztem a férfira,aki nem Pirce volt és nem is Brock,hanem Stein a kiképzőtisztem, összeszaladt a szemöldököm,soha az életbe nem jött értem a Kryóba,itt valami nagy bibi van.Látta,hogy meglepődtem,de nem firdított rá akkora figyelmet,hogy meg is magyarázza nekem ittlétének az okát, csak biccentett a fejével az ajtó felé,hogy ideje indulnom csipkedjem magam. Szépen komótosan felállok és sétálok felé még nem igazán tértem magamhoz a fejem még kicsit kótyagos és a járásom is bizonytalan még.Csöndben haladunk végig a kihalt dohos folyosón,majd befordulunk jobbra és megállunk egy ajtó előtt,az igazgatói iroda,az az egy hely,amitől ki tud rázni a hideg,a férfi benyit én pedig belépek rajta ő is követi a példám majd becsukja az ajtót. Ebben a helységben dől el az emberek sorsa,itt kapom meg a feladataimat,a szoba máshogy van berendezve,mint a többi letisztultabb és lényegesen tisztább is. Megrökönyödöm,amikor Stein lehuppan az igazgatói székbe,itt valami nagy dolog történt ha ő a főnők,kihúz egy fiókot kivesz belőle egy aktát és az asztalra dobja.Majd bólint,hogy nézzem meg,odalépek és elveszem a mappát majd fellepozom. Tele van névvel.
-Amerika kapitány/Steven G. Rogers/:
Majd egész oldalak róla élettörténet , kűzdésforma,gyengepont ,erősségek.És mindezek alján hatalmas piros betűkkel, hogy LIKVIDÁLNI
-Sólyomszem/Clint Barton/:LIKVIDÁLNI
-Hulk/Bruce Banner/:LIKVIDÁLNI
-Vasember/Tony Stark/:LIKVIDÁLNI
-Vízió:HATÁSTALANÍTANI
És így tovább minden bosszúálló felírva és neve mellett vagy likvodálni vagy hatástalanítani.De egy név viszont meglepett a végén:James Buckhanan Barnes.Feljegyzések a kísérletekről,amiket végrehajtottak rajta.Kiképzőjeként én vagyok feltüntetve.Minden le van írva az egész élettörténete a Hydra előtt,és utána is.Tollal van az oldal aljára firkantva pár sor a lázadásáról,az árulásáról majd az eltűnéséről.És a keresési eredmények a hollétéről:semmi.Nem tudják hol van,nekem kéne megtalálnom,megölnöm és visszahoznom a bázisra élve vagy holtan,nem tudom képes leszek e rá...

Kép alul:Nem vagyunk rossz emberek,csak rossz helyről jöttünk.

A szuperkatona/Átíras alatt/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora