Hemen yatağıma uzanıp telefonumdan müzik dinlemeye başlamıştım.Bir anda kapım açılmıştı bana azgın gözlerle bakan bir adet JİMİN gördüm.Hemen yanıma gelip bana
Jimin:Acaba evlenmeden mi yapsak? DediBen:TABİ KİDE HAYIR!!!
jimin:Annenle baban 1 haftalığına tatile gidicek ondan ben seninle kalıcam dedi ve Piç Smile attı.
Ben:NE?!?
Jimin:Doğru bunlar.
Diyip odadan çıktı.Hayır bu olamaz ben o iğrenç şeyi yapmak istemiyorum. Hemen bir yol bulmalıydım ama ne??
Aşağı indim ve kahvaltı hazırdı ve çok güzel gözüküyordu.Direk yemeğe başladım,Jimin ordan bana bakarak gülüyordu.Ne var gülüncek??Baya yedikten sonra bir ohh çektim çünkü doymuştum.Odama gidip dişlerimi fırçaladım.Ve salona gittim ama tek Jimin vardı o karıyla babam yoktu.Hemen Jimin'e sordum.
Ben:Jimin o karıyla babam nerde?Jimin:onlar gitti dedim ya sana tatile gitcekler diye.
Ben:Bu gün mü?
Jimin:Evet onlar bizi yanlız bırakmak istediler.
Ben:Offff
Jimin:Noldu kiii dedi piç Smile atarak.
Ben:B-bişi y-yok.
Jimin:eeee yanlızken bizde bişiler yapabiliriz.
Ben:N-ne g-ibi?
Jimin:piç Smile.
Ben: Hayır ben o iğrenç şeyi yapmak istemiyorum.
Jimin:Bak acımıcak ki.
Ben:HAYIRR!!!
Jimin:Ya zorla ya da güzellikle
Ben: Hiç biri
Jimin:Tamam zorla olsun.
Ben:Jimin yap- diyene kadar jimin dudaklarıma yapışmıştı bile.Ben karşılık vermediğim için alt dudağımı ısırmıştı.Bende mecburen karşılık vermek zorunda kaldım.Benim odama geldikten sonra beni sert bir şekilde yatağa attı ve kendi üstündekilerini çıkarmaya başladı.Ben de hayran kalan gözlerimle ona bakıyordum.Bune kas be.O soyunduktan sonra bana baktı ve beni soymaya başladı.Ama ben daha 19 yaşındayım bu olmaz.T-shirtımı yırtıp attıktan sonra şortumu çıkardı.Südyenimin kopcasını tek hamleyle çıkardı ve göğüslerimi sıkmaya başladı.Hemen külodumuda çıkarıp o da boxerını çıkardı ve vajinama soktu ben acı içinde inlerken o zevk için inliyordu.İçimde bir çok kez gel git yaptıktan sonra zevk noktamı bulmuştu.Ben de bu sefer zevk için inliyordum.Jimin ve ben aynı anda boşalmıştık.İkimizde kan ter içinde kalmıdığımızı fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlendirilmek{PJM} +18
Fanfiction"Zorla güzellik olmaz ama bizimkisi güzel ama zorakiydi..." ✔TAMAMLANDI✔