الفصل العاشر❤🙈

6K 139 15
                                    

وقفنا في الفصل السابق عند زيارة نور و ابيها لبطلنا في المشفي و احساس الحاج محمد بشيئ غريب في تصرفاتهم، فهل سيفعل شيئ ام يكتفي بالانتظار؟

من كان ذلك الغريب الذي يتوعد لبطلنا و هل ستدخل نور في تلك الدوامه؟

لماذا صمم بطلنا عبدالرحمن من رؤيه نور؟
.....................

كات...

نور خشي مع حاتم عربيته الخاصة عشان تشوفي جروح ظهرة ؛أمراً معتز نور.

نور بعملية: تمام يا مستر.

طق طق طق......

نور: ممكن ادخل.

حاتم: اتفضلي يا نور.

لتفتح نور الباب فتري حاتم بلا قميص لتظهر عضلاته القوية امامها بلا ساتر فتبدأ الدماء بالتصاعد لخديها و فقدانها القدرة علي الحديث.

حاتم ملتفا لها لإستغرابة من الصمت المحيط: نور في حاجة!

نور بخجل واضح: ها ل لا لا مفيش.

ليبتسم لها حاتم بعد فهمه سبب صمتها و عدم دخولها: امال مالك يا دكتورة متقدما في اتجاهها ببطئ مربك.

نور بإرتباك: م م مفيش اتفضل يلا عشان اشوف ظهرك اا اقصد اعالج اا الجرو...  ليقطع كلامها امساكة يدها و سحبها للداخل ليحتجزها بين جسدة و الحائط مقربا وجهه منها حيث لم يفصل بينهما سوي سانتيمترات.

حاتم و هو لم يحرك ناظرية عن شفتيها المرتعشتين ليقول بهمس مغري: واضح انك متوترة سبيني اريحك؛ لتتسع عيني تلك المرتعشة و يزداد اشتعال خديها.

ا ن ت ي.  ج م ي ل ة.   ا و ي. هامسا حاتم و هو يقرب شفتيه بخاصتها ل..

لااااااا ليفيق عبدالرحمن من ذلك الحلم الذي استنفذ صبرة لعملها مع حاتم بعد يومين من استقراره في بيته حتي يلتأم جرحه.

ليبدأ بالهلوسة: مش هفضل قاعد كدة في البيت و هي هناك مع حاتم لا لا هقتلة لو قرب منها هقتلة.
                           .........................

طب يا جماعة احنا النهاردة  هنصور الجزء بتاع اجتماع اعضاء المافيا عشان يتفقوا ع البضاعة الجديدة بس هنأجل تصوير جزء عبدالرحمن اللي كان فية بيتنصت عليهم عشان طبعا زي ما انتوا عارفين انه مصاب.

مفيش داعي يا مستر انا موجود اهو و هنبدأ تصوير.

معتز بتعجب لوجود ابن اخية المصاب في الموقع: عبدالرحمن انت بتعمل اية هنا!

هل دق هذا الحجر؟حيث تعيش القصص. اكتشف الآن