Sundal jsem jí ramínka šatů a odhalil tak její vyplněnou podprsenku. Neměla kdovíjak velká prsa, ale to mi nevadilo. Byl jsem zvyklý spíš na uslintané chlapy, než na něžné ženské křivky, i když jejich poměr byl snad stejný.
Položil jsem ji na záda a šaty jsem jí stahoval společně s mými polibky, se kterými jsem se zastavil u jejího spodního prádla. Přes látku jsem ji začal dráždit jazykem a ruce jsem měl natáhlé k jejím prsům, které jsem mačkal i přes podprsenku. Sténala rozkoší. Do telefonu mi neřekla, co přesně by chtěla. Vím jen to, že si chce užít. Poté se mi rozbrečela do telefonu. Neptám se zákazníků na jejich problémy, vetšinou jsou to oni, kdo mi po sexu začnou vyprávět, proč si sem vlastně zašli. Někteří v tom vidí jen pobavení. Někteří se tu snaží vyřešit své problémy alkoholem a sexem.
Ruce jsem na chvíli přesunul vedle její hlavy, čímž jsem se držel nad ní a zahleděl se jí do očí. Nemá je tak krásné jako on. Sklonil jsem se a začal ji líbat. Okamžitě mi omotala ruce kolem krku, nohy kolem boků a přitiskla mě k sobě. Ruka už mi sjížděla po jejím boku až na lem jejích kalhotek, za který jsem jemně zatahal, abych jí dal najevo své úmysly. Sama si je stáhla a odhodila pryč. Moje prsty ji pošimraly na prsou, břichu a nakonec v jejím rozkroku, kde jí spůsobovaly nádhernou slast. Dvěma prsty jsem jí dráždil klitoris a další dva jsem zasunul do ní, ale asi jen jeden centimetr. Sténala a kroutila se pod mými pohyby a pánví se pohybovala proti mně. Rozepl jsem jí podprsenku, která skončila u kalhotek a sehnul se k jejím prsům, které jsem něžně líbal, sál a lízal jazykem. Snažil jsem se sám sebe vzrušit, protože ženy pro mě nebyly tak vzrušující jako muži. Raději jsem já ten, koho ostatní mrdají. Upřímně bych místo této ženy bral jakéhokoli muže, i kdyby měl být starý a nechutný. Ale musím to vydržet. Ona si zaplatila dvě hodiny, což není moc, ale dala mi velké dýško za to, že jsem si ji vecpal na svůj seznam už dnes. Bez toho příplatku bych ji obsloužil až někdy příští týden.
Rozepl jsem si kalhoty. Neměl jsem pod nimi spodní prádlo, takže mi moje přirození hned vypadlo ven a viselo nad její kundou. Několikrát jsem si pohonil, když jsem ji políbil na krk. Vypadá to, že jsem tím trochu vyděsil. Nevím, jestli délkou, nebo tím, že je ještě panna. Dokonce bych tipoval obojí.
"Berete antikoncepci?" zeptal jsem se svůdně. Nechtěl jsem, aby zmizela ta erotická atmosféra.
Když zakroutila hlavou, sáhl jsem rukou pod polštář pro kondom, který jsem si za jejího pohledu nasadil. Dělal jsem to pomalu, protože očima pořád visela na mém ptákovi, jako by ho viděla poprvé. Líbil se mi ten zaujatý, stydlivý pohled. Vyzvedl jsem si ji za zadek a navedl se do ní. Zasténala, sotva jsem se jí dotkl špičkou. Jemně jsem do ní pronikal, zatímco jsem ji líbal na krku a ruce si hrály s jejími prsy. Cítil jsem, jak je její štěrbina úzká a ne moc dlouhá.
Nestěžovala si. Hlavu měla otočenou na bok, abych ji popřípadě mohl líbat na krku, oči zavřené s rukou před rty, do které se kousala. Snažil jsem se být co nejjemnější. Ne, že bych jí nechtěl ublížit, ale spokojený zákazník se vždycky vrátí. Vždy jsem se snažil, aby byli zákazníci spokojení.
Lehl jsem si na ni, vzpíral jsem se na loktech, abych jí nebránil v dýchání, a pohyboval jsem pánví. Nemusím vysvětlovat, jak to probíhalo, že ne? Každy ví, jak probíhá sex. Tento byl extra nudný. I když jsem se udělal asi třikrát, ona ne a ne dohásnout vrcholu. Dráždil jsem jí klitoris, mačkal prsa ještě intenzivněji, ale hodinu bezúspěchu. Teprve pak vykřikla tou největší slastí.
I když jsem jí podal oblečení, ona stále ležela se zavřenýma očima. Trochu jsem se zamračil. Chce si prodloužit čas se mnou?
"Měla byste jít," promluvil jsem tiše.
ČTEŠ
Já, striptér
FanfictionPár: Naruto x Sasuke (není to přímo hlavní pár)/ pár dalších lidí, se kterými Sasánek ehm-ehm :> Čeká vás: yaoi, yaoi, yaoi, shounen-ai, striptéři Omezení: 18+ (jste varováni :>) Děj: Sasuke zrovna zapíjel úspěšně absolvovanou maturitu, když ho po c...