Kapitola 5.

1.1K 46 4
                                    

"Levou rukou si prohrábni vlasy a pravou si polož na třísla... hlavu trochu níž... pohled do země... jo! Vydrž!" naváděl mě a několikrát zmáčkl tlačítko na foťáku. Ani nevím, kdy mi začal tykat, ale nevadilo mi to. Byl jsem zvyklý, že mi zákazníci tykali, aby měli pocit, že nejsem cizí člověk. "Dobře," prohlédl si fotky a odškrtl si další z věcí, které měl na seznamu. Tenhle časopis bude převážně s mými fotkami, jak jsem se v průběhu dozvěděl. Taková menší reklama na náš podnik. Vypadá to, že po tomhle budu mít daleko více zákazníků. To mě těší.

"Co je dalšího na řadě?" zeptal jsem se nehraným s zájmem.

Povzdechl si.

"Teď by měly přijít ty vibrátory," podrbal se na hlavě a nejistě se podíval na mě. Myslel si, že je to pro mě nepříjemné, protože pro něj to bylo rozhodně neobvyklé. Já to zažíval každý den. Čumění úchylů slintající nad mou dokonalostí.

Beze slova jsem přešel ke své tašce a vytáhl z ní tři vibrátory - mé nejoblíbenější. Jeden byl klasický čůrák, druhý byl podobný, akorát na konci byly jemné štětiny a třetí byl větší v obvodu a po celé své délce měl jakoby "žíly". Když je uviděl Naruto, hlasitě polkl.

"Můžu použít lubrikant?" Pozvedl jsem obočí, když mi neodpovídal.

"J-jo... jasně... pokud ti to pomůže... jako- pokud je ti to příjemnější... je to na tobě," nervózně se usmíval a snažil se chovat normálně.

"Není důvod být tak nervózní," řekl jsem chladně a sundal si jediný kus oblečení, co jsem na sobě měl. Naruto polkl podruhé a nemohl odtrhnout oči od mého ptáka. Nevšímal jsem si ho a stoupl si na své místo.

"Nějaká určitá pozice?" zeptal jsem se a povzdechl si. Už mě přestává bavit, jak kvůli mně není schopný slova a já to z něj musím dolovat. Ztrácím tím drahocenný čas.

"Ja-jasně, promiň," usmál se a zahleděl se do svých papírů. "Ehm... nejdřív bych... začal s masturbací," mluvil o něco klidněji. Už nepřevažoval energií, ale chtíčem. Viděl jsem mu to na očích i na kalhotách.

Položil jsem vibrátory prozatím do "zákulisí" a začal si rukama přejíždět po celé své délce. Dělal jsem to pomalu, aby mě stíhal fotit. I přes záblesky jsem si všiml, jak si několikrát přejel po rozkroku. Snad se nesnažil to skrýt? Heh, tohle začíná být zábavné. Dva prsty jsem si strčil do pusy a viditelně jsem si s nimi začal hrát jazykem. Už po mně nechtěl nic. Dal mi v tomto volnost, abych se pořádně předvedl.

"Stačí," zastavil mě a přešel k mým hračkám. Chvíli přemýšlel, nakonec vybral ten s největším obvodem a podal mi ho. "Chtěl bych detaily, takže pomalu, prosím," požádal mě a zůstal stát na místě. Čekal, co udělám, tentokrát se on bude přizpůsobovat mně.

Pokračoval jsem v masturbaci, jen jsem si do pusy strčil vibrátor, se kterým jsem si pořádně hrál jazykem. Pohledem jsem provokoval jeho a dával jsem mu dost najevo, že chci, aby se na mě vrhnul. Nechal jsem své sliny stéct až k umělým varlatům a otočil jsem se k Narutovi zády. Jednu nohu jsem dal na stůl, který mi celou dobu pomáhal jako kulisa. Vibrátor jsem si přiložil ke svému otvoru a chvíli jsem čekal. Pobavilo mě, jak se ke mně rychle přiblížil, aby mohl nafotit detail umělého čůráka u mojí prdele. Když jsem ho pomalu zasouval do sebe, slyšel jsem, jak fotí jako o závod. Určitě si představoval sebe, jak ve mně mizí.

Nechal jsem svůj penis a věnoval se jenom tomu umělému. Byl dlouhý tak třicet centimetrů, neměl jsem šanci ho do sebe nacpat celý. Když mě to začalo bolet, přestal jsem a začal ho o něco rychleji vysouvat a zase zasouvat. Druhou rukou jsem se držel za prdel, aby toho šlo co nejvíce vidět. Moje prdel nebylo to jediné, co chtěl zdokumentovat. Udělal několik snímků toho, jak se tvářím, pak se snížil, aby mohl zabrat můj rozkrok, ze kterého už pomalu vytékalo sperma. Cítil jsem, jak se naše prsty letmo dotkly, když sám převzal kontrolu nad sexuální hračkou a vyndal ji ven. Dřív, než jsem se otočil, abych se podíval, co zamýšlí, ucítil jsem v sobě jeho čůráka a jeho ruce na svých bocích. Okamžitě do mě začal přirážet.

Já, striptérKde žijí příběhy. Začni objevovat