Kapitola 9.

832 31 0
                                    

"Už odcházíš?" zeptal jsem se ho naoko zklamaně mezi dveřmi. Trochu mě to zamrzelo, protože jsme si mohli užít třeba na kuchyňské lince, nebo jídelním stolu.

"Mám práci, bohužel," povzdechl si zavazující si tkaničky na botech. "Ale zase brzo přijdu." Jeho úsměv a ďábelské myšlenky mě nutili si představovat naše další promrdané setkání a už teď jsem si přál, aby ta chvíle nastala.

"Jistě," laškovně jsem si přejel jazykem po rtech, které jsem si následně zkousl. Nikdy mi netrvalo dlouho zjistit, co má zákazník rád a co ho rajcuje, těžší už je si to zapamatovat a u Naruta mi to v hlavě zůstalo samo od sebe.

Blonďák uvázal i druhou neposednou tkaničku a postavil se blízko mně. Jeho ruce mě hladily po nahých bocích a rty se sotva dotýkaly mých. Hrál si se mnou, čekal, co udělám a jak zareaguju. Pochopil jsem, kam tím míří. Napodobuje mě, aby mi tím dokázal, že by byl taky tak skvělá kurva jako jsem já.

Sotva jsem se mu přisál na rty, zazvonil mi mobil. Začal jsem v duchu zabíjet toho parchanta, co nás rušil v takovou chvíli. Trochu jsem vychladl, když jsem zjistil, že onen pro mě už několikrát probodaný mrtvý muž je šéf.

"Ano?" přijal jsem hovor i přesto, že jsem zrovna potichu flirtoval s Narutem.

"Ame, promiň mi, že tě otravuju, když máš volno, ale mám pro tebe skvělou zprávu!" oznámil mi nadšeně a plný energie.

Blondýn mě začal líbat po nahém těle a sjížděl stále níž.

"Ano?" Zrovna v tu chvíli mi začal Naruto kouřit. Neměl jsem se čeho chytit, byl jsem opřený o stěnu, po které jsem sjel do sedu.

"Jistý někdo viděl tvé fotky a požádal mě, jestli by sis jen tak náhodou nechtěl přivydělat..." Naruto si rozepl kalhoty a začal si honit ve stejném rytmu jak pohyboval hlavou.

"Aha," vydechl jsem a uvědomil si, že muž na druhém konci drátu musel stoprocentně poznat, že zrovna s někým šukám. "Zase focení? Jiná agentura?" raději jsem vypnul mikrofon, dokud zase nebudu muset mluvit. Nemohl jsem to v sobě zadržovat, bylo to tak skvělý.

"Točit porno."

"PORNOOO?!" zakřičel jsem překvapením a zároveň slastí, Naruto mě znovu šukal. Snažil jsem se tak soustředit na slova šéfa, že jsem si nevšiml, kdy mi Naruto přestal kouřit a jen mi honil.

"Haló, Ame? Jsi tam?" Málem mi vypadl mobil z ruky, jak jsem se snažil soustředit na tolik věcí naráz. Nejtěžší bylo zmáčknout tlačítko s mikrofonem a znít úplně přirozeně.

"J-jo, jsem. Porno? A kdy?" Volnou rukou jsem škrábal Naruta po zádech. Přirážel do mě opravdu tvrdě a podle jeho šklebu jsem soudil, že to dělá naschvál. Chtěl, abych se prozradil, hajzlík.

"No, ještě jsme o tom až tak dopodrobna nemluvili. Víš co? Dám ti ještě zavčas vědět. Ve středu ti končí dovolená, dřív než ve čtvrtek to určitě nebude, to se neboj," zasmál se.

"Dobře. Děkuji za zavo-volání," zakryl jsem si pusu rukou a kousl se do ní. Za to, že jsem přišel k orgasmu a nevykřikl u toho, jsem se musel teda pochválit.

"Jistě, nemáš za co. Uvidíme se ve středu," rozloučil se a položil hovor. V tom momentu jsem začal Naruta dravě líbat, až nám tekly sliny po mém těle a jemu bohužel po triku. To má za ty naschvály.

"Tak ty půjdeš točit porno, jo? A mě nepozveš?" smál se. S dechem měl co dělat. V tohle tempu bylo obtížné mluvit.

"Jen pro nejlepší," ušklíbl jsem se. Přehoupl jsem se na něj a udával tempo sám zatímco jsem ho líbal.

Já, striptérKde žijí příběhy. Začni objevovat