"Η συνέντευξη θα γίνει στο σπίτι του. Αύριο το πρωί στις 10 πρέπει να είσαι εκεί. Θα σου στείλει αργότερα σε μήνυμα η κυρία Μερεντιθ τη διεύθυνση. Θα σου στείλει επίσης κάποιες απαραίτητες ερωτήσεις που πρέπει να του κάνεις, τις υπόλοιπες μπορείς να τις σκεφτείς μόνη σου. Εντάξει;"
Με χίλια ζόρια κατάφερε να ακούσει την Ολίβια να επαναλαμβανει τα λόγια της Μερεντιθ, την οποία δεν είχε άκουσε στο γραφείο της. Ζήτημα ήταν αν θα τα θυμόταν και αυτά που είχε ακούσει μόλις τώρα.
"Εντάξει;" ρώτησε ξανά πιο επίμονα η κοκκινομάλλα όταν δεν πήρε απάντηση από τη φίλη της.
Η Μυρτώ κούνησε αρνητικά το κεφάλι της.
"Νομίζω δεν είμαι καλά. Ζαλίζομαι και νομίζω θα κάνω εμετό."
Η Ολίβια τη πήρε γρήγορα από το χέρι και την τράβηξε ως τις γυναικείες τουαλέτες του περιοδικού. Την έβαλε να κάτσει στον πάγκο με τους νιπτήρες και τη κοίταξε στα μάτια.
"Γιατί δεν είσαι καλά, τι έπαθες;"
"Το ρωτάς; Πρέπει να τον δω και να του μιλήσω κιόλας. Πως θα το κάνω; Το πιο πιθανό είναι μόλις μείνω μόνη σε ένα δωμάτιο μαζί του, να σωριαστω στο πάτωμα."
"Μυρτώ!" τη κράτησε από τους ώμους και της τράβηξε τη προσοχή, σταματώντας το παραμιλητο της.
"Συγκεντρώσου, πάρε βαθιές ανάσες, ηρέμησε και άκουσε με προσεχτικά, γιατί θα στα πω μόνο μια φορά."
Κατάπιε προσπαθώντας να διώξει τον κόμπο που ένιωθε στον λαιμό της, πήρε μια βαθιά ανάσα και έδωσε όλη της τη προσοχή στη κοκκινομάλλα μπροστά της.
"Δεν ξέρω με λεπτομέρειες τι έχει συμβεί ανάμεσα σας, μπορώ να καταλάβω όμως πως έχεις περάσει πολλά. Το γεγονός ότι είσαι όμως ακόμα εδώ, αποδεικνύει ότι είσαι μια δυνατή γυναίκα που ξέρει να επιβιώνει. Ίσως δυσκολεύεσαι κάποιες φορές, άνθρωποι είμαστε όμως, όλοι σπάμε κάποτε."
"Δεν θα αφήσεις λοιπόν έναν άντρα, ο οποίος προφανώς έχει κάνει χοντρές μαλακιες και για αυτό δεν του αξίζεις, να σε ελέγχει. Θα πας εκεί πέρα, σαν τη σωστή δημοσιογράφος που είσαι και με άκρως επαγγελματικό χαρακτήρα θα κάνεις τη δουλειά σου."
Εκτίμησε πολύ τα λόγια της Ολίβια. Το να τα ακούει όλα αυτά από κάποιον άλλο, της επιβεβαιωνε την αλήθεια. Πως ήταν μια δυνατή γυναίκα που μπορούσε να ξεπεράσει τα πάντα. Αυτό βέβαια δεν την απέτρεψε από το να διστάσει ξανά...
YOU ARE READING
Right Side Of Heaven
Teen Fiction2ο βιβλίο | Απαραίτητο να έχει διαβαστεί το 1ο βιβλίο, Wrong Side Of Heaven | «Κάποιοι άνθρωποι έρχονται στη ζωή μας και φεύγουν γρήγορα. Άλλοι μένουν για λίγο, αφήνουν τα ίχνη τους στην καρδιά μας και μετά δεν είμαστε ποτέ οι ίδιοι.» Η ζωή της Μ...