Πονούσε. Είχε πονέσει πολλές φορές στη ζωή του. Όταν έφυγε ο πατέρας του. Όταν τους εγκατέλειψε η μάνα του. Τότε που ο Αντωνόπουλος σκότωσε τον δεύτερο νεαρό με τον οποίον έκανε δουλειές -είχαν δεθεί σαν αδέρφια-. Όταν έβλεπε τη Μυρτώ να κλαίει. Τότε που την έχασε σχεδόν από ναρκωτικά. Όταν χώρισαν. Όταν την άφησε και έφυγε σε άλλη ήπειρο για μια ζωή χωρίς αυτήν. Ο πόνος που ένιωθε όμως εκείνη τη στιγμή μπορούσε να συγκριθεί μονάχα με τον τελευταίο.
Ένιωθε πως υπήρχε μια τεράστια τρύπα στο στήθος του, εκεί που έπρεπε να υπάρχει μια καρδιά, εκείνος όμως δεν είχε, γιατί η κοπέλα που αγαπούσε του την είχε ξεριζωσει και την είχε κάνει χίλια κομμάτια στα χέρια της. Δεν έφταιγε εκείνη όμως.
Η κατάσταση του ήταν άθλια. Οι μπερδεμένες μπούκλες του προδιδαν όλες τις φορές που είχε περάσει τα δάχτυλα του από μέσα τους. Οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια του έδειχναν την έλλειψη ύπνου. Οι λεκέδες στο λευκό πουκάμισο με τα πρώτα κουμπιά ανοιχτά, μαρτυρούσαν το αλκοόλ που είχε πιει. Κλεισμένος στο γραφείο του με τους τρεις φίλους του να προσπαθούν να του μιλήσουν.
Έφερε το ποτήρι στα χείλη του και έριξε όλο το υγρό με μία κίνηση στον λαιμό του. Σε δευτερόλεπτα το είχε γεμίσει ξανά.
"Εγώ φταίω..."
"Όχι." είπε απότομα ο Ορέστης και πήγε μπροστά από το γραφείο του.
"Φταίω! Εγώ την άφησα! Εγώ της προκάλεσα πόνο! Εγώ την οδήγησα στα χάπια και το ποτό! Εγώ σκότωσα το παιδί μας!"
"Σκασε γαμωτο!" χτύπησε το χέρι του στο γραφείο ο ξανθός μπροστά του.
"Άκουσε με καλά. Δεν φταις εσύ. Δεν φταίει κανείς σας. Είναι φριχτό αυτό που συνέβη, αλλά δεν φταίει κανείς σας. Ούτε εσύ, ούτε αυτή ήξερε ότι θα συνέβαινε αυτό."
"Εγώ το προκάλεσα όμως..."
"Μαλακα θα σε δείρω!" φώναξε ο Θάνος και σηκώθηκε από τη πολυθρόνα που καθόταν.
Τον πλησίασε γρήγορα και τον τράβηξε όρθιο από το γιακά του πουκάμισου του.
"Δεν προκάλεσες τίποτα. Δεν το ήθελες, δεν ήξερες! Σταμάτα να κατηγορείς τον εαυτό σου!"
"Εϊ!" σηκώθηκε και ο Στέφανος από τη δική του καρέκλα και τους έφτασε για να σταθεί ανάμεσα τους.
Έδιωξε τα χέρια του Θάνου από το γιακά του Αλέξανδρου και τους χώρισε.
"Το να πλακωθείτε δεν θα βοηθήσει τη κατάσταση..."
YOU ARE READING
Right Side Of Heaven
Teen Fiction2ο βιβλίο | Απαραίτητο να έχει διαβαστεί το 1ο βιβλίο, Wrong Side Of Heaven | «Κάποιοι άνθρωποι έρχονται στη ζωή μας και φεύγουν γρήγορα. Άλλοι μένουν για λίγο, αφήνουν τα ίχνη τους στην καρδιά μας και μετά δεν είμαστε ποτέ οι ίδιοι.» Η ζωή της Μ...