Pátý dopis

163 26 6
                                    

Drahý Thomasi,

šťastný nový rok! Sice bude až za pár hodin, ale znáš mě. Nepotrpím si na tyhle hromadné akce. I když si vzpomínám na jednu oslavu konce roku, na kterou se díky tobě nedá zapomenout. Tehdy jsme spolu byli rok. Vždycky ses snažil, abys člověka překvapil. To se ti povedlo naprosto dokonale. Vzal jsi mě na silvestrovské rande.

Nikde nikdo, jen my dva. Navečeřeli jsme se ve střešní restauraci. Před půlnocí jsi mě přesvědčil, abych si s tebou šla zatančit na střechu. Město bylo nádherně nasvícené a všichni okolo se připravovali na odpočet konce roku. 

Tančili jsme spolu, když jsi z ničeho nic zastavil a požádal mě, abych vzala od číšníků láhev, kterou přinesou. Několik osob z personálu restaurace přineslo víno. Když jsem se otočila zpátky na tebe, klečel jsi přede mnou s prstýnkem v ruce. Svou řeč sis očividně pečlivě připravoval, ale stejně se ti nervozitou klepal hlas. Svou otázku jsi dořekl přesně v poslední vteřině starého roku a já souhlasila v roce novém.

Víš, nikdo nechápal, proč jsme se nakonec rozešli. Tehdy jsme doufali, že to pro nás bude to nejlepší. Ideální pro tvou zdárně našlápnutou kariéru. Perfektní pro naše životy. Oba jsme věděli, že je to slepá ulička. Vůbec se nám nedařilo nějak ty dva světy protnout. Jak tvá fanynkovská základna rostla, bylo pro tebe lepší, aby ses už se mnou dál neobjevoval na veřejnosti. Tvá agentura kvůli tomu přímo zuřila. Doufali jsme, že to nějak ustojíme, ale všechno se sesypalo jako domeček z karet. Vážně bych s těmi dopisy měla přestat. Ty máš svůj život, kde nemám co dělat. Mimochodem gratuluji k zásnubám. Měla bych vážně tyhle dopisy přestat psát a nejlépe je někde spálit. Nic tím nevyřeším. Ale tobě to může být fuk, číst je nikdy nebudeš.

You will remember, When this is blown over And everything's all by the way, When I grow older I will be there at your side to remind you, How I still love you, I still love you.

S Láskou,

Praštěná holka, která tě pořád miluje

I'm Not Giving Up On You [Londýnská trilogie #1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat