14- Seksaan

212 31 21
                                    

Rambut Injong di tarik kasar dan tubuh wanita itu di tolak di atas katil. Walaupun sudah lemah di belasah oleh suaminya, dia ( Injong) tetap dapat melawan Chanyeol.

" Duduk diam Injong!" jerit Chanyeol dan laci yang ada di sebelah katilnya di buka. Gari yang ada di dalam laci itu di ambil dan tangan si isteri di gari pada sisi katil.

" Jangan Yeol. Saya mengandung. Yeol tolong!" rayu Injong sambil menangis. Chanyeol bagai di rasuk syaitan. Baju isterinya di tarik kasar. Muka Injong di tampar tanpa belas kasihan.

" AKU AKAN BUAT HIDUP KAU MERANA! AKU AKAN SEKSA KAU KIM INJONG!" jerit Chanyeol dan sebelum dia melakukan sesuatu terhadap Injong, pisau yang ada di tepi katil di ambil dan dengan sinis dia menoreh perut isterinya.

" CHANYEOL SAKIT!!!!" jerit Injong sambil menangis. Chanyeol ketawa sinis dan dia melakukan sesuatu yang menyakitkan Injong. Sesuatu yang sepatutnya dia lakukan dengan perlahan untuk menjaga kandungan si isteri. Hanya air mata mampu mengalir semasa itu.

Selepas sahaja dia menyeksa isterinya, dia berlalu pergi meninggalkan Injong yang sudah terbaring lemah di atas katil. Bahagian perutnya ( Injong) terasa sakit. Iphone 8 plus miliknya di capai dengan perlahan. Nombor Eunbin di dail.

" Eun" kata Injong.

" Injong-ah, kau dekat mana? Kami tak tidur tau sebab risaukan kau" ujar Eunbin.

" To... tolong aku Eun. Aku... aku dekat rumah Ye.. Yeol" ujar Injong. " Sakit Eun. Tolong aku!"

" Ya Tuhan! Okay aku dan Jongin ke sana sekarang" ujar Eunbin. Injong menahan sakit pada bahagian perut.

" Sabar sayang. Jangan tinggalkan eomma" ujar Injong sambil menangis. Dia tahu rasa sakit itu sakit apa. " Ya Tuhan kau selamatkan anak aku"

Eunbin dan Jongin berlari masuk ke dalam rumah Chanyeol. Kedengaran suara Injong mengerang kesakitan.

" Minnie!" kata Jongin dan dia berlari naik ke atas. Pintu bilik Chanyeol dan Injong di tolak kasar. " Minnie!" terkejut Jongin melihat keadaan adiknya.

" To.. ahhhh Tolong" rayu Injong. Jongin mendukung Injong secara bridal style. Mengalir air mata Eunbin melihat keadaan Injong. Di atas katil banyak kesan tompokan darah.

" Cepat oppa. Kita kena pergi hospiral segera!" ujar Eunbin dan mereka berlalu pergi dari rumah Chanyeol.

Chanyeol menghampiri Rose dan bibir wanita itu di cium rakus. Baju kemeja miliknya di buka oleh Rose. Baru sahaja dia mahu mencium dada Chanyeol, pintu rumahnya ( Rose) di ketuk kasar.

" Biar I buka" ujar Chanyeol. Dia menghampiri pintu rumah Rose dan pintu di buka.

Terasa wajahnya di simbah dengan air. Tubuhnya ( Chanyeol) di tolak kasar oleh wanita berbadan kecil itu.

" APA LAGI KAU BUAT DEKAT SINI?" soal Seul Rin. Haneul yang berada di belakang Seul Rin terus masuk ke dalam rumah. Rambut Rose di tarik.

" LEPASKAN ROSE!" jerit Chanyeol dan Haneul di tolak. Hampir terjatuh si adik akibat di tolak. Mujur sahaja Seul Rin sempat menahan belakang adiknya.

" KAU MAIN KASAR ROSE!" jerit Seul Rin dan Haneul serentak lalu rambut Rose di tarik. Chanyeol tidak mampu untuk menghalang. Bila dia cuba menghalang sahaja, pasti tubuhnya di tolak kasar oleh adik kembarnya.

" LEPASKAN ROSE!" jerit Chanyeol dan adik kembarnya di tolak kasar sehingga dua orang wanita itu terjatuh.

" APA KAU BUAT NI SETAN!" jerit Sehun dan wajah Chanyeol di tumbuk. Jongdae menghampiri Haneul.

" KAU MEMANG PEREMPUAN JALANG!" jerit Haneul dan air yang di ambil dari gereja di simbah ke arah Rose dan itu menyebabkan gadis itu menjerit.

" KALAU JADI APA-APA DEKAT SEUL RIN, AKU TAK AKAN MAAFKAN KAU CELAKA!" jerit Sehun dan tubuh isterinya di dukung dan di bawa pergi. Haneul memandang ke arah Chanyeol.

[C] One and Only •PCY•Where stories live. Discover now