Pada pagi yg dingin..
"Nyeongg.." Kata semua ahli gfriend kpd ahli bts..
"Nae nyeongg"bls ahli bts
Eunha keluar semula utk ke tandas yg berhampiran studio dancer.
"Unnie.. Esok birthday eunha.. Sinb cadang nk celebrate kat cafe kesukaan eunha unnie nk tk? "Cadang sinb sambil membisik ke telinga sowon.
"Ehhmm boleh jgk.. Kita ajk diorg semua nk tk "bls sowon.
"Okey.. Kalau diorg ade masa lah.. "Sinb senyum.
"Guys... Esokk birthday eunha.. Sinb cadang nk celebrate kat cafe.. Korg nk join? " tanya sowon.
"Jinjja! " bls jungkook..
"Nae"jwp sinb
"Nk.. Sbb esok kitaorg tk de gi mana-mana pon" jwp jin
"Eh hyung bukan ke hyung kata nk gi tgok wayang... "Belom sempat jimin menghabiskan aytnya, jin menyiku peha jimin.
"Auchh! "Jimin teriak kecil.
"Kalau korg busy tk pe.. Kami tk paksa" Kata umji.
"Eh eh tk de lah.. Kami akan dtg " bls suga.Sinb tetiba bangun
"Sinb ya.. Nk pergi mana? "Tanya yuju.
Semua memandang sinb
"Nk gi tandas"bls sinb sambil tersenyum lalu beredar.
Jungkook dan jin sambung memukul antara satu sama lain..
"Yah yahh! Hyung sakitt"kata jungkook.
"What.. Jungkook panggil hyung (yahh)" kata jin lalu memukul peha jungkook dgn kuat.
Jungkook tolak jin ke tepi lalu lari keluar dari studio.
"Yahhhh!! Jeon jungkook! " jerit jin lalu mengejar jungkook.
Jimin dan v membaca komik sambil memakan kuih beras dan jjajangmyeon manakala ahli yg lain memain permainan video.Eunha prov
Eunha sedang berjalan menuju ke arah studio tiba-tiba ada sesuatu menariknya ke tempat lain dgn kasar..
"Yahhh! Sakit! "Marah eunha sambil memegang lengannya yg sakit.
"Korang nk apa hah! "Sambung eunha sambil memandang seolhyun AOA.
"Aq nk kau tolong jauhkan diri dri jungkook dan aq nk kau keluar dri sekolah ni.. "Selamba seolhyun
"Kau nk tau tk.. Sbb kau dgn group lembab kau tu.. AOA dh tk famous.. Kau nk tau tk, kami paling cantik, seksi dan glamor kat skolah ni.. So korg jgn sampai kitaorg buat kau gan geng kau keluar dari sekolah ni.. Sbb apa.. Sebab takut kena buli" riak choa sambil tergelak sinis.
"Korg kan pengecut"bls mina AOA sambil tergelak.
"Emm.. Kau fikir aq takut ke gan korg semua "eunha cuba mengawal perasaan utk tidak nampak lemah.
"Kau.. Tu.. Dh.. La.. Pendekkk.. Tk.. Sedar.. Diri....Kau Hodoh..Murahan..."Hina ji min sambil menunjal kepala eunha.
Eunha hanya mampu diamkan diri dan menunduk.
"Dh la girls.. Buang masa lyn perempuan tk sedar diri ni"kata choa lalu beredar meninggalkan eunha.
Eunha terduduk lalu menangis kerana tidak pernah seumur hidupnya kena hina seperti itu..Sana prov
Sana dlm perjalanan utk menuju ke tandas ternampak eunha dgn AOA lalu dia sembunyi di belakang tembok utk curi dgr ttg perbualan mereka.
"Sanggup kau hina eunha kwn baik aq"bisik hati sana sambil mengenggam tangan tanda geram..
Setelah AOA sudah pergi, sana mendekatkan diri dgn eunha lalu memerluk eunha yg sedang teresak-esak menangis..
Eunha terkejut lalu memerluk erat sana.
"Sa.. Na.. Jgn bagitau perkara ni kpd ahli Gfriend.. Sbb eun tk nk bagi diorg sedih "kata eunha sambil tersedu sedu.
"Baiklah"bls sana sambil menenangkan eunha yg sedang menangis.Sinb prov
"Manalah eunha unnie ni" bisik hati sinb sambil membetulkan kan earphone di telinga.
Sinb ternampak AOA menuju ke arahnya..
Sinb membuat tidak tahu lalu meneruskan pergerakkan kakinya menuju arh yg bertentangan dengan AOA.
Mina AOA menghalang sinb supaya berhenti berjalan tetapi sinb mengelak halangan tersebut dgn membuat muka selamba..
Perbuatan sinb menimbulkan rasa marah ji min.
Ji min menarik kolar baju sinb lalu menolak sinb ke lokar dgn kuat.
Sinb membuat muka marah lalu tersenyum sinis
"Yahh! Kau dh kenapa?"soal sinb sinis.
"Hah.. Kau tk de adab gan mina tadi.. Kau mmg bodoh ke hah" soal ji min
"Apa.. Tk dengar la..kau ckp gn aku ke" sinb pura-pura tdk dgr sambil menanggalkan earphone di telinganya lalu menayang muka selamba.
"Yahhh!! Aq malas nk buang masa dgn kau.. Aq nk kau jauhkan diri dari ahli bts terutamanya taehyung!" amaran tegas ji min sambil menolak sinb ke lokar dgn kuat
"Eh kau suka kat v ke? Opss mianhae aq dh jadi girlfriend v pulak.. Sorryy" kata sinb sambil tersenyum sinis..(sinb berpura-pura jadi girlfriend v)
"Apaaa!! Yahhhh!! Perempuannnn!! Kauuu jgn kacau taehyung aqqq.. Kau tk layakkk la perempuannnnn " jerit ji min lalu menampar muka sinb hingga berdarah kerana terkena kuku ji min yg tajam.
"Oiii korg buat apa"sergah mingyu si pengawas yg terdengar jeritan ji min.
"Ji min jom pergi"kata choa lalu menarik ji min.
Sinb memegang pipi yg ditampar oleh ji min.
"Sinb, awk okey? " tanya mingyu.
"Erm okey "kata sinb sambil tersenyum lalu beredar pergi ke tandas.Sinb melihat mukanya yg merah di cermin dgn perasaan marah.
Sinb masuk ke dlm studio sambil mengawal reaksi mukanya yg sedang menahan sakit dan sedih.
"Sinbyaa.. Kenapa bibir sinb berdarah" kata yerin dgn kuat hingga semua mata menumpu ke arah sinb.
"Eh eh.. Tk de apa" sinb cepat-cepat mengelap darah dgn tgn tetapi drh masih lagi keluar dgn banyak.
V mengeluarkan kain lalu memberikan kain kepda sinb.
"Gomawo" bls sinb sambil melihat v
"Sinb ada apa-apa yg berlaku ke?" tanya jhope.
"Tak de apa lah.. "Bls sinb
"Luka tu mcm kena pukul "kata suga.
"Aniya.. Tadi err.. Sinb jatuh "sinb buat-buat ketawa.
"Ishh sinb ni buat yuju risau je"bls yuju
Eunha dpt merasakan sinb ada rahsia sesuatu..Skip..
"Hyung.. Kenapa sinb dan eunha mcm ada something yg diorg sembunyi kan dri kita" kata jk hairan melihat reaksi muka eunha dan sinb.
"Hyung pon rasa mcm tu jgk.." bls rm.Krikkkkk (bunyi lonceng balik)
"Guys balik hati-hati.. Pakai baju yg tebal dlm cuaca sejuk ni.. "Pesan jin kpd yg lain
"Naeee"jwp semua..
Eunha keluar dahulu diikuti yg lain.. Umji sempat membuat isyarat no 6 menunjukkan esok celebrate eunha pukul 6 mlm.
Yg lain hanya mengangguk faham.Guyssss.. Sorry author lama tk sambung story ni.. Author busy dgn kerja kursus.. Yg mana tk suka AOA jadi penjahat.. Author mintak maaf sgt dan anda lebih baik jgn baca sbb takut timbul pergaduhan pulak.. Maafkan author jika ada salah ejaan.. Typo 😂😂
YOU ARE READING
[FOREVER LOVE]💕
RomanceEunha seorg yeoja yg sopan dan comel berpindah ke korea setelah dibesarkan oleh nenek dan atuknya di Amerika..Apabila eunha dimasukan ke skolah baru dia terjumpa kawan lamanya iaitu sinb..Eunha jgk jatuh cinta dgn jungkook semasa dia di skolah baru...