"Hsksksksksjjssjwkka! " jerit sowon dgn kain dimulutnya.
"Ksjsmkakwkkwj!!! " jerit sinb pula setelah sedar dari pengsan.
"Yahhhh memekak lahhhhh!! Diam la!! " marah ji min .
"Jdjkskwksks! " sinb menjerit lagi.
Sinb sengaja membuat bising.
Member gfriend jgk menjerit walaupun mulut mereka disumbat dgn kain tetapi mereka ingin mencabar member aoa.
"Tak guna!! Diam laaa! " marah ji min sambil merentap kain di mulut sinb.
Sinb memaki member aoa dgn nada menjerit."Tak guna!! " ji min menampar pipi sinb dgn kuat.
"Haha! Slownya tamparan kau ji min.. " cabar sinb sambil ketawa.
"Kau nk kena lagi ke hah !" jerit ji min lalu menampar pipi sinb lagi dan menghayunkan tumbukan di perut sinb.
"Yahhhhh stop it ji minn!!! " jerit sowon yg dh berjaya membuka ikatan kain di mulutnya.
Ji min pergi ke arah sowon lalu memukul sowon pula."Yahh perempuan tak guna!! Jgn pukul sowon unnie! " jerit sinb pula.
"Yah senyap!! " jerit choa lalu memukul sinb sampai jatuh.
Choa menendang perut sinb berkali-kali.
Member gfriend hanya menonton sahaja sambil menangis kerana mereka tak dpt berbuat apa-apa.
"Yahhh! Kau tak puas hati dgn aq kan.. Jom kita lawan..! " cabar sinb dgn suara menahan kesakitan.
"Wow Bagus jgk cabaran kau tu.. Okey aq sahut cabaran kau! " bls choa.
"Tapi kalau aq menang, lepaskan member gfriend! " tawar sinb.
"Kalau kau kalah, nyawa kau aq punya " jwp choa.
"Setuju!!! " bls sinb..
"Yahhh sinbbbb!! " jerit sowonChoa membuka ikatan sinb.
Sinb bersedia utk menerima serangan dari choa.
Choa memulakan pukulan dgn menghayunkan penumbuk ke arah sinb tetapi sempat sinb mengelak.
Choa terkejut.
Choa menghayunkan lagi penumbuk tetapi sinb mengelak lagi.
Choa menarik rambut sinb lalu menampar muka sinb.
Sinb menolak choa sampai choa terjatuh.
Choa bangun lalu berlari ke arah sinb, sinb membongkok kan bdnnya lalu memerluk choa dan sinb mengangkat choa ke belakang.
Choa jatuh terbaring dan terkejut dgn skill sinb.Sinb memukul choa berkali-kali.
Choa lemah.
"Ni untuk kau culik member gfriend!! Ni pula untk kau pukul dan seksa member gfriend!!! Ni pula korg ganggu member gfriend!!!!! " jerit sinb sambil sinb menghayunkan tumbukan bertubi-tubi di pipi choa.
Choa menolak sinb lalu choa mencapai kayu yg berdekatan dengannya.
"Yahh kita dh setuju tak main apa -apa senjata! " marah sinb.
"Arghhhhhh! Aq tak kira.. Kau kena mati!!! " jerit choa lalu menghayunkan kayu tepat kena kepala sinb.
"Sinbbbbbbb!!!! " jerit sowon.
Sinb memegang kepalanya sambil mula terasa pening.
Choa menghayunkan lagi kayu ke arah belakang kepala sinb.
Sinb jatuh ke lantai lalu pengsan dgn kepalanya berdarah."SINBBBBBBB!!! " jerit sowon sambil menangis dan begitu lah dgn member gfriend yg lain.
"Bagusss choa! " kata member aoa.
"Time to korg semua saksikan sinb mati! " kata seolhyun...Di sekolah
Pihak polis berjaya mengesan lokasi member gfriend.
Para guru termasuklah park bo gum dan hyunsik bergegas menuju ke lokasi member gfriend bersama polis dan ambulans.
Begitu jgk dgn member bts, astro dan exo, mereka bergegas menaiki kenderaan mereka lalu mengikut polis utk menuju ke lokasi member gfriend.Seolhyun prov
Di dalam bilik yg lain..
"Ada pesanan terakhir sinb" tanya seolhyun sambil memakainkan tali gantung di leher sinb.
"Aq akan pastikan kau akan mati.. Aq akan menghantui korg semua" kata sinb lalu meludah ke muka seolhyun.
"Tak guna! " kata seolhyun lalu menampar pipi sinb.
"Yahhh hyejeong ready! " kata seolhyun lagi.
"Nae ready" bls hyejeong sambil menekan minyak kereta.
Member aoa merancang utk membunuh dgn cara yg kejam di mana menggantung member gfriend lalu melanggar mereka sampai hancur dgn menggunakan kereta.Ji min prov
Ji min membuka tv yg di mana terpampang rakaman sinb bersedia di tali gantung bersama kereta di hadapan lalu dia membuka kain di mulut member gfriend satu persatu.
"Sila saksikan sinb korang mati! " kata jimin.Gfriend prov
"Sinb!!! " jerit yuju..
"Lepaskan dia tak guna!!! " jerit yerin.
"Yahhh! Jgn apa - apakan sibbbb! " marah sowon.
"Sinbbbb! " teriak umji sambil menangis.
"Bunuh la aq.. Jgn bunuh sinb! " kata eunha sambil menangis.
"Don't worry babe.. Nnti korg semua pon akan mati mcm sinb jgk" gelak choa sambil mengusap rambut yerin tatkala yerin sedang menangis.
"Mimpi!! Eun mimpi benda yg sama! Maafkan eun.. Sinbbb maafkan eun! " eunha menangis teresak-esak kerana teringat akn mimpinya.Skip
Di luar gedung..
Polis mengepung gudang tersebut sebaik sahaja tiba..
Member bts, astro dan exo serta Bo gum bersama Hyun sik bersedia utk masuk ke dlm gudang utk membantu pihak polis.
"PERHATIAN .. AOA SILA HENTIKAN SEMUA PERBUATAN KAMU SEMUA SEKARANG..PIHAK POLIS SUDAH MENGEPUNG SELURUH KAWASAN GUDANG INI.. SILA KELUARKAN MANGSA DGN SELAMAT" arah ketua polis dgn menggunakan pembesar suara.Aoa prov
"Shit! Polis dh sampai! " gelabah ji min
" yahh kita nk buat apa ni" tanya choa cemas.
"Call seolhyun cpt" cadang mina lalu mengambil phonenya.
"Seol.. Polis dh dtg.. Kita nk buat apa! " mina cemas.
"Kita teruskan jgk.. " bls seolhyun dgn nada marah.
"Arghhhhhhhhhh!!! Tak guna!!! " jerit seolhyun sambil menendang kayu di ats lantai.
"Yahh seol stop it! " kata hyejeong.
"Whattt!! Hyejeong kita dah pergi jauh.. Waeyo nk berhenti! " marah seolhyun
"Aku dh tak nk buat lagi" hyejeong giveup lalu keluar dari kereta dan menuju ke tingkat bwh.
"Yahhh hyejeong!!!!! Tak guna" jerit seolhyun."Kita pecahkan eunha pergi ke bilik lain serta member gfriend yg lain tempatkan pada satu bilik yg sama dan korg ada masa ni kita jalankan plan kita" arah ji min.
"Nae" jwp member aoa dan sekumpulan namja.
"Hyejeong... Yu na.. nk pergi mana ? " tanya choa.
"Kitaorg nk serah diri" jwp yu na.
"What!!! " choa terkejut.
Belum sempat choa halang mereka berdua sudah pon keluar dari gudang dgn mengangkat kedua tangan mereka.Member gfriend dipukul dgn teruk sampai mereka lemah.
Manakala sinb berdiri dgn keadaan yg lemah dgn tali gantung masih berada di lehernya.Pada masa yg sama, pihak polis mengatur strategi utk memasuki gudang dgn bantuan member bts, astro dan exo.
Pihak polis bersenjata memasuki gudang bersama member bts, astro dan exo.
Mereka check dgn teliti setiap bilik di gedung tersebut.Bts, astro dan exo prov...
Sanha mengintai di sebalik lubang di dlm sebuah bilik yg pada waktu yg sama umji, yerin, yuju dan sowon sedang dipukul oleh mina, choa dan sekumpulan org namja.
Sanha memberi isyarat kepada mj dan eunwoo..
Eunwoo memanggil suga, jimin, jin, jhope serta beberapa pegawai polis.
Meraka serbu bilik tersebut lalu menangkap mina dan choa manakala member astro, jin, jimin, jhope dan suga berlawan menentang sekumpulan namja yg ramai..Setelah sekian lama berlawan dan berjaya menumpaskan sekumpulan namja yg berpakaian hitam itu, mereka pergi mendapatkan member gfriend yg lemah.
Sowon dan umji tidak sedarkan diri manakala yerin dan yuju terkulai lemah.
Jin membuka ikatan sowon lalu mengangkat sowon keluar dari gudang.
Begitu jgk jimin membantu yuju bangun bersama member astro.
Jhope dan chen pula menolong yerin jalan.
Manakala suga mengangkat umji keluar dari gudang lalu terus masuk ke ambulans.
Member exo jgk membantu utk membawa gfriend keluar.Skip
Dimanakah eunha?? Adakah sinb akan selamat???
Teruskan vote guys♥♥
YOU ARE READING
[FOREVER LOVE]💕
Storie d'amoreEunha seorg yeoja yg sopan dan comel berpindah ke korea setelah dibesarkan oleh nenek dan atuknya di Amerika..Apabila eunha dimasukan ke skolah baru dia terjumpa kawan lamanya iaitu sinb..Eunha jgk jatuh cinta dgn jungkook semasa dia di skolah baru...