29

149 16 4
                                    

Sinb prov

Sinb membuka matanya lalu dia terus meronta apabila dapati tangan dan kaki diikat.
Mata sinb terpandang ada  sebuah tv di hadapannya bersama sebuah kamera dan ada deraian kaca di lantai di mana di bwh kakinya.
Sinb membuat pilihan utk menjatuh dirinya utk membuka ikatan tgn dan kaki.
Sinb menahan sakit apabila kaca terkena kulitnya sehingga berdarah.
Sinb mengambil sebahagian deraian kaca lalu memotong tali di tgnnya.
Dalam beberapa minit, sinb berjaya membuka ikatan di tgn.
Sinb meneruskan lagi membuka ikatan di kaki pula.
Tapak tangan sinb luka akibat sinb mengenggam kaca tersebut utk memutuskan tali.

Skip

Sinb membuka tv yg dihadapan, terpampang wajah member gfriend yg sedang dipukul oleh member AOA.
Sinb mengenggam penumbuk tanda geram.
Sinb bergegas keluar dari bilik lalu sinb mencari jln keluar.

"Gedung??  Gedung apa ni? " tanya hati sinb.
"Sinb kau kena kuat.. Selamat kan member gfriend dahulu.. Kau kena kuat" kata hati sinb memberi semangat kepada dirinya kerana sinb tidak berhenti menangis dari tadi.

Sinb mengambil kayu yg di ats lantai, lalu sinb membawa kayu tersebut bgi menjadikan senjata utk mempertahankan dirinya.
Sinb mula meneroka gedung tersebut.

Skip

Eunha prov

"Arghhhhhh! " jerit eunha.
"Hahahaah" seolhyun ketawa kemenangan.
"Berhenti.. Berhenti!! " jerit eunha tidak thn dgn seksaan seolhyun.
"Seolhyun check sinb dkt hujung gudang" kata choa dgn menggunakan walkie talkie.
"Nae" jwp seolhyun lalu dia keluar dari bilik di mana eunha kena seksa.

Sinb prov

Sinb mengikut bunyi jeritan eunha..
Setibanya di dpn bilik eunha, sinb terus bersembunyi apabila melihat pintu dibuka oleh seseorang dari dlm.
Seolhyun membuka pintu lalu keluar dari bilik.
Sejurus seolhyun keluar, sinb terus memasuki bilik lalu melihat eunha dlm keadaan kesakitan.

Sinb mengalihkan kamera ke tempat lain lalu terus membuka ikatan eunha dgn menggunakan kaca.
"Eun.. Eun okey tak? " tanya sinb risau apabila ikatan di tgn dan kaki eunha sudah dibuka.
"Nae sinb.. Sinb cedera ke? " tanya eunha.
"Sinb tak cedera.. Eun pergi keluar dan cari bantuan.. Sinb nk selamatkan yg lain" arah sinb.
"Aniya.. Eun nak tolong sinb" kata eunha sambil berdiri kerana eunha sedang geram dgn member aoa.

Skip

"Sinb" panggil eunha.
"Nae "jwp sinb.
"Tadi eun ada dgr yg kamera ni rakam kita semua dan dihantar ke pihak sekolah utk buat ugutan.. Kita boleh gunakan kamera ni utk membantu polis mengesan lokasi kita" cadang eunha..
"Nice eun.. Eun bwk kamera tu cpt" bls sinb.
"Nyeongg.. Sesiapa yg sedang menonton video ni.. Saya eunha dan ni sinb.. Kami harap ada bantuan yg segera dtg.. Please bantu kami.. " merayu eunha sambil merakam dirinya.

Skip

Mereka tiba di tingkat paling bwh dimana terletaknya sowon, yerin, yuju dan umji..
Eunha dan sinb saling berpandangan utk mengatur strategi.
Terlihat Choa, Ji min, mina dan yu na sedang leka bersama phone mereka manakala hyejeong dan seolhyun berada di tingkat ats gudang.

Eunha merangkak dgn senyap lalu menuju ke arah yerin.
Setibanya di kerusi yerin, eunha terus membuka ikatan di tgn yerin dgn mengunakan kaca.
Sementara itu sinb mula bertindak utk menarik perhatian member aoa supaya mereka tidak melihat eunha yg sedang membuka ikatan member gfriend.

Setelah semua ikatan sudah dibuka, sinb memberi arahan kpd eunha utk mulakan bertindak.
Mereka terpaksa melawan member aoa utk lari dari gudang secepat yg mungkin sebelum seolhyun dan hyejeong turun di tingkat bwh.

Di sekolah

"Eunhaaaa! " jerit jungkook apabila melihat eunha memegang kamera.
Semua member bts, cikgu park dan hyun sik, polis ,member astro dan member exo pergi kearah jungkook utk melihat perkembangan kes penculikan member gfriend.
Member astro dan exo baru tiba apabila mendapat tahu berita ttg kehilangan member gfriend.
Chanyeol mengamuk dan risau ttg keselamatan eunha, begitu jgk moonbin dan eunwoo.

"Waeyo jk" tanya v org pertama pergi ke arah jungkook baru diikuti yg lain.
"Eunha.. Eunha dpt lepaskan diri.. " terang jungkook.
"Tu.. Sinbbbb" kata moonbin sambil menunding jari ke arah sinb di dlm tv.
"Nasib baik sinb selamat" lega hyun sik.
"Wait!  Diorg berdua nak buat apa? " tanya eunwoo apabila melihat rakaman di tingkat bwh yg dimana sowon, yuju, yerin dan umji berada di situ.

Mereka hanya menyaksikan sahaja rakaman tersebut manakala pihak polis sedang menjejak lokasi eunha dgn kamera yg eunha letak di luar.

Skip

Sinb prov

"Wow!! Bravo!!!  Tahniah AOA.. Kerana dh berjaya culik kami" sinb memulakan bicara lalu menepuk tgnnya sambil berdiri dan berjalan ke arah member aoa yg sedang sibuk dgn phonenya.
"Yahhh!!  Sinbb mcm mana kau boleh terlepas" kata choa.
Semua ahli aoa berdiri serentak apabila melihat sinb.
"Korg buat apa ni hah!!  Sebelum terlambat ,tolong la berhenti!! " tengking sinb.
"Yahhhhhh perempuan!!! Apa yg berlaku pada ari ni semua salah kau dgn kwn-kwn kau! Kau dgn kwn-kwn kau dh rampas segalanya dari kami!! Terutamanya BTS!!!" bls choa lalu menampar pipi sinb.
Sinb tersenyum sinis.
"ops!! Mianhae! Kami terampas bts dari korg!!  Tapi korg kena sedar skit yg member bts tak pernah pon sukakan korg.. Oh ya bts nk tgok korg pon menyampah! " sinb meninggikan suara.
"Yahhh!! " jerit choa tak puas hati lalu choa menghayunkan penampar tapi sempat sinb menepis tamparan choa.

Choa mula menarik rambut sinb lalu sinb memegang tgn choa dan memulas tgn choa.
Choa terduduk menahan skit sambil menjerit.
Member aoa hendak menyerang sinb tetapi sempat member gfriend back up.
Mereka lawan member aoa lalu mengikat mereka berempat dgn menggunakan tali..

"Cpt keluar dari sini " arah sowon .
Member gfriend baru sahaja hendak berlari ke pintu tiba-tiba sekumpulan namja berpakaian hitam mengepung member gfriend.
Sekumpulan namja tersebut mula memukul dan pengsankan member gfriend sekali lagi..
Member gfriend duduk di ats kerusi manakala tgn dan kaki mereka diikat serta mulut di ikat dgn menggunakan kain.

"Tak gunaaaa!!  Yahhhhhh!!  Korg semua layak matiiiii!!!!" jerit seolhyun.
"Seolhyun kita habiskan je lah diorg semua ni.. Sakit tau tak tadi diorg pukul i" kata choa.
"Bunuh je seol" tambah mina.
"Erkk kita kena bunuh diorg ke.. Bukan ke kita rancang supaya nk seksa diorg je" ragu yu na.
"Yahhh yu na apa kau merepek ni.. Diorg layak mati! " marah ji min.
"Aniya!  Kita seksa diorg dgn bunuh sorg ii dpn mata mereka" cadang hyejeong.

Skip



Mian kepada fans AOA.. Chapter kali ni mungkin akn terguris fans aoa.. Sesiapa fans aoa yg tk boleh terima.. Saya memahami.. Maaf sekali lagi..
Tq siapa yg dh vote.. I love you.. Amuahhh ♡♡ Silakan vote utk mahu chapter seterusnya!!

[FOREVER LOVE]💕Where stories live. Discover now