Keesokkan harinya
Sinb turun dari kereta eommanya lalu terus menuju ke dlm kawasan sekolah.
Sinb menapak dgn laju lalu moonbin memerluk leher sinb dari belakang.
"Yah moonbin shi.. Lepaslah" kata sinb sambil meronta utk tgn moonbin tidak lagi di lehernya.
"Aniya.. Sinb shi belanja moonbin mkn kek ikan" bls moonbin.
"Tak nk.. " kata sinb sambil menjelirkan lidah.
"Yahh Hwang eunbi" marah moonbin sambil menarik rambut sinb.
"Yah sakit la.. Okok mcm ni sapa yg sampai dkt pintu tu.. Dia menang.. Yg kalah kena belanja kek ikan" cadang sinb.
"Yah sinb nk cabar moonbin yg kacak bergaya ni ke.. Ok moonbin sahut.. Tapi jgn nangis tau cik Hwang eunbi " bls moonbin sambil tersenyum lalu menyentuh pipi sinb tanda mengejek.
Sinb menepis tangan moonbin lalu mengejek moonbin.
Moonbin mengucup pipi sinb lalu mulakan lariannya.
Moonbin menggunakan kelemahan sinb sebagai tektik utk bermain kotor.
Sinb terkedu sesaat.
"Yahhh Moonbin tak gunaaaaaa" jerit sinb sambil berlari mengejar moonbin.Suasana di cantin sgt suram apabila di meja sinb dan moonbin ternyata sepi.
Moonbin mkn dgn wajah kegembiraan kerana dpt mengalahkan sinb.
Sinb memandang moonbin tajam.
"Yah moonbin tak adil.. Moonbin main kotorrr" kata sinb sambil memukul moonbin.
"Auch sakit sinb.. Nae nae..mian mianhae" bls moonbin sambil gelak..
"Arghh geram nya" kata sinb sambil mengunyah kek ikan.
"Mcm mne rasa kena cium tadi.. Best tak" moonbin mengusik sinb
"Yahhh! Berani moonbin cium sinb" marah sinb tetapi tanpa sinb sedar pipinya merah.
"Eleh ckp la sinb suka kan.. Tu napa muka sinb merah" bls moonbin sambil gelak.
"Yah mana ada.. " kata sinb sambil memukul moonbin."Nyeong sinb ..moonbin" sapa eunwoo ramah.
"Eunwoo shi tgok moonbin ni.. Tadi dia main tipu tau tak bla bla bla" sinb mengadu kepada eunwoo.
"Mana ada eunwoo.. Sinb ni hah yg cabar moonbin.. Moonbin mmg dh hebat dlm larian" tegah moonbin.
"Yah korg ni dh mcm budak kecik tau tak" bls eunwoo sambil tergelak melihat gelagat dua sahabat baiknya.Di dlm kelas
Sinb sibuk bermain game bersama umji, eunha plk sibuk mengusik sowon dan yuju membelek majalah bersama yerin.
Manakala ahli bts sedang membuat persediaan utk membuat pertarungan bersama sekolah lain di padang.
Semua pelajar lari menuju ke arah padang sekolah.
"Apa dh jadi ni.. Napa semua lari..sekolah diistiharkan tutup ke? Tanya yuju sambil melihat diluar tingkap.
"Diorg semua nk gi mana tu? " tanya yerin.
"Apa lah yuju unnie ni.. Sekolah nk tutup sbb apa plk" bls umji sambil gelak
"Guys..sekolah tinggi Busan dtg sekolah kita utk lwn bola keranjang.." kata seorg pelajar lelaki di kelas gfriend.
"Jin bagitau kat unnie yg member bts masuk bertanding hari ni.. Jom kita gi sokong diorg" Sowon mengajak ank ii nya utk pergi ke padang.
"Ahhh mls la.. Sinb nk tido " kata sinb mls.
"Aniyaaaaa.. Sinb shiii Jom kita pergi" marah sowon sambil menarik tgn sinb.
"Jom la sinb.. Teman eunhaa.. Pleaseee" kata eunha sambil membuat muka cute.
"Yahh.. Ye lah" bls sinb sambil membuat muka.Gfriend hanya melihat di koridor di hadapan kelas yg menghadap padang.
"Yeahh go go btsss! " jerit sowon dan yerin.
"Uwuu daebak la namja dari sekolah tinggi Busan.. Semuanya hensem " kata yuju..
"Yah yuju unnie.. Nnti jimin nk campak mne" bls umji sambil gelak.
"Haha nae nae mianhae" jwp yuju.Setelah permainan tamat.. Para pemain dibenarkan rehat sebentar.
Gfriend mengambil keputusan utk pergi ke padang kerana ingin memberi member bts air.
Sowon menghulurkan botol air kepada jin lalu jin past kepada member bts yg lain.
Sinb dan eunha hanya bermain phone mereka.
Member bts dan gfriend rancak berbual.
Tiba ² dtg beberapa org namja utk mengorat umji, sinb dan eunha.Sowon memarahi namja tersebut bgitu jgk dgn jk dan suga..
Seorg namja dari sekolah lain ingin menyentuh sinb tetapi dihalang oleh v.
"Yah kau sapa nk sentuh ² org ni" mrh v.
"Yahhh!! Kau boyfriend dia ke.. Asal kau plk yg melebih ni" bls namja sambil gelak mengejek.
V ingin menghayunkan penumbuk tetapi dihalang oleh sinb..
"Yahhh! Sudah laaaa.. Tak payah nk gaduh.. Kau jgn nk ganggu dia.. Mmg dia boyfriend aq.. So what? " mrh sinb sambil berdiri dpn namja itu.
"Hah perempuan murahan ni" kata namja dgn nada yg perlahan tetapi dpt didgr oleh v.
"Kau jgn suka - suka hati gelar dia perempuan murahan !!" marah v sambil menghayun tumbukan terhadap namja itu.
"Oiiiii korg buat pe tu" jerit Encik park sambil meniup wisel..
V dan namja tersebut berhenti bergaduh.
"Yahh pergi blik gan kumpulan sekolah kamu.. Ni sekolah bukan penjara.. Jgn nk gaduh kat sekolah sini" marah Encik park bo gum sambil meleraikan pergaduhan v dan namja tersebut.
Sinb hanya menggelengkan kepalanya.Skip
Haiii guysssssss! Tq sapa yg dah vote story ni.. I love you guys. 💙💙 mesti korg tertanya ii mana perginya ahli aoa dan siapakah Cikgu park bo gum dan Park hyung sik..sila nantikan di chapter seterusnya..♡♡
YOU ARE READING
[FOREVER LOVE]💕
RomanceEunha seorg yeoja yg sopan dan comel berpindah ke korea setelah dibesarkan oleh nenek dan atuknya di Amerika..Apabila eunha dimasukan ke skolah baru dia terjumpa kawan lamanya iaitu sinb..Eunha jgk jatuh cinta dgn jungkook semasa dia di skolah baru...