Keesokkan harinya
"Eunnn!! Pplli.. sinb dh sampai tu.. Tu la smlm tido lambat kan dh bangun pon lambat" bebel Pn Somin.
"Mianhae omma.. Annyeong eun gi dulu " kata eunha terus berlari keluar kerana ingin elakkan diri dri bebelan ommanya.
"Nae hati-hati. " bls Pn Somin.Tiba di kereta sinb
"Mianhae sinb. Tadi eun bangun lambat" kata eunha sambil menunduk tanda minta maaf.
"Gwenchana eun unnie " bls sinb sambil tersenyum lalu mula memandu menuju ke destinasi yg diberi oleh yuju.Tiba di studio dance
"Nyeongg.. Mian sbb lambat"kata eunha sambil menunduk banyak kali begitu jgk dgn sinb.
"Ni mesti kes bangun lambat kan" tembak yerin
"Hehehe nae" bls eunha sambil tersengih comel.(Ahli bts hanya melihat telatah 6 org yeoja yg tertawa)
"Aigoo cute"kata jhope sambil tersengih sambil ingin memerluk jk tetapi jk lari ke arah suga.
"Yah jungkook shii"kata jhope lalu ingin mencium pipi jk saja menyakat jk.
"Yah hyungggg"teriak jk sambil menolak pipi jhope.
Yg lain hanya ketawa
"Dah jom practice dance.. Teacher's day dh nk dkat"kata rm tegas kerana rm merupakan ketua dlm ahli bts.Selesai dance, mereka balik kerana hari sudah lewat petang
"Sinb jom gi cafe. Lapar lah"rungut eunha yg berada di dlm kereta.
"Okey. Jom pergi cafe!! " jerit sinb lalu tergelak
Mereka memasuki ke cafe setelah tiba di dpn pintu cafe lalu sinb dan eunha menuju ke kaunter.
"Ehh sinb.. Diorg ada kat sini jgk"kata eunha sambil mencuit sinb.
"Ehh eun. Buat apa kat sini? " tanya suga setelah baru keluar dari tandas dan ingin menuju ke meja.
"Kitaorg nk order coffee kat sni.. "Bls eunha sambil tersenyum.
"Oh meh la join skali "pelawa suga
"Ok" jwp eunha
Suga terus menuju ke meja dan memberitahu kpd bts yg eunha dan sinb ingin mkn bersama-sama."Yah eun. Napa kata yg kita nk join diorg"kata sinb marah
"Ala jom la join.. Boleh la kenal lagi rapat sbb kitakan classmate gan bts" bls eunha
"Eun pergi la sinb tk nk" kata sinb lalu ingin ke meja lain.
"Eh sinb ya! "Eunha menarik tangan sinb dan mengheret sinb ke meja bts.
"Aniya.. Aniya eunnn" sinb teriak kecil."Nyeong guys"kata eunha setelah tiba di meja bts.
Sinb membetulkan rambutnya lalu tersenyum melihat ahli bts dihadapannya.
"Hai eunha and sinb...duduk la"kata jin
Sinb duduk menghadap v manakala eunha duduk di sebelah jk.Ahli bts takut-takut hendak bercakap gan sinb sbb takut sinb makan sorg2 tapi sebaliknya sinb seorg yg mesra.
"Sinb, eun nk gi toilet jp"bisik eunha
Eunha bangun lalu meminta izin untuk ke tandas.
Pada masa yg sama gelang yg eunha pakai terjatuh di tepi jk, jk mengambil lalu simpan didlm poketnya.
"Eun kajimmaa!! " bisik hati sinbSkip
Di dalam van bts
Jk merenung gelang yg dipakai oleh eunha.
"Termenung sapa hah? " tanya v
"Eh.. Mne de termenung "bls jk sambil menyimpan gelang tgn eun di dlm poket semulaHye guys.. Author dh tk de idea.. Harap korg vote this story..
YOU ARE READING
[FOREVER LOVE]💕
RomantiekEunha seorg yeoja yg sopan dan comel berpindah ke korea setelah dibesarkan oleh nenek dan atuknya di Amerika..Apabila eunha dimasukan ke skolah baru dia terjumpa kawan lamanya iaitu sinb..Eunha jgk jatuh cinta dgn jungkook semasa dia di skolah baru...