14

223 18 9
                                    

Keesokkan harinya

Sinb, moonbin, jk, v dan eunha balik ke Seoul dgn menaiki kereta sinb yg dipandu oleh v.
Eunha berada di tempat duduk belakang bahagian tgh dan jk serta moonbin berada di sebelah eunha. Manakala sinb berada di bahagian hadapan sblh pemandu.
Perjalanan mereka mengambil masa beberapa jam utk sampai di Seoul.

Hari semakin gelap

Selesai mkn mlm di perhentian berdekatan, mereka meneruskan perjalanan.
Eunha dn moonbin sudh terlelap dahulu kerana penat dgn perjalanan yg panjang.
Jungkook menyandar kan kepala eunha di bahunya lalu moonbin menyandarkan kepalanya di bahu eunha tanpa sedar..
Jungkook merenung lama muka eunha ketika eunha
tidur..

Jungkok prov

"Comel eun tidur" bisik hati jungkook lalu menguntumkan senyuman.
Lama - kelamaan jk terlena.

Sinb prov

Sinb menahan matanya yg mengantuk drpd memejam kerana risau akan v yg akan memandu keseorangan.
Sinb melihat ke belakang lalu tersenyum melihat jk, eunha dan moonbin tidur..
"So cutee" kata sinb sambil tersenyum
"Apa? " tanya v.
"Aniya, jk, eunha gan moonbin.. Diorg tidur cute sgt" bls sinb
"Oh naeee.. Sinb tak nak tido skli ke? " tanya v
"Tak nak.. Tk ngantuk.. Lagipon sinb nk teman v.. Kesian v seseorg drive" jujur sinb.
"Kalau sinb nk tido.. Sinb tido je.. V okey je drive seseorng " kata v bersalah.
"Ermm v nak ni tak? " tanya sinb sambil hulurkan mini kimbab.
"Boleh jgk" jwp v
Sinb suapkan mini kimbab ke dlm mulut v.
"Gomawo" kata v sambil memandang sinb lalu tersenyum dgn nasi ada di bibir v.
"Aigooo taehyung.. Awk mkn dh mcm budak ²" kata sinb lalu mengambil nasi di bibir v sambil tersenyum.
"Cute" kata sinb pendek dan perlahan tetapi v dpt dengar dgn jelas.
"Ha?  Sinb ckp apa? " tanya v
"Eh tak de apa" sinb cover.

Keesokkan harinya

Di dlm kelas, eunha, umji, sowon, yerin dan yuju rancak berborak dgn ahli bts.. Suasana dlm kelas sgt bising kerana tiada cikgu.
Perbualan gfriend dan bts terhenti apabila moonbin dan eunwoo masuk ke dlm kelas.
Eunha hanya menundukan kepalanya kerana dia tidak bersedia utk berjumpa dgn eunwoo.. Hatinya masih sakit dan hancur apabila mengenang kejadian pada hari itu.

Suga tercari-cari phone miliknya lalu dia tergelak sorg diri.
Jhope mengintai dlm phone suga lalu gelak dgn kuat.
Ahli gfriend dan bts tertarik utk mengetahui apa yg membuatkan suga dan jhope gelak.
Dgn pantas suga menunjuk gamba di phone nya kpd ahli bts dan gfriend.
Mereka tersembur ketawa dgn secara automatik.

"Yahhhhh sugaaa!! " jerit rm sambil ketawa dgn gurauan suga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Yahhhhh sugaaa!! " jerit rm sambil ketawa dgn gurauan suga.

Ade seseorg membuka pintu

Sinb dtg dgn senyuman di bibir.. Senyuman sinb mati apabila dia melihat eunwoo..
Tapi sinb buat tak nampak lalu duduk di tempat duduk nya..

"Sorry guys tadi sinb lambat skit sbb jumpa cg dkt bilik guru" terang sinb.
"Sokey sinb" bls sowon.
"Oh ya tadi jimin ade jumpa cikgu minho.. Dia bagitau Jumaat ni ade majlis utk merasmikan kelab dancer kat dewan.. So korg kena dtg tau.. Sbb kita antara ahli kelab dancer kan" terang jimin.
"Woow series la. Sooo kita kena shoppinggg!! " kata yerin dan yuju serentak dgn teruja.
Eunha dan umji hanya geleng kepala sambil ketawa melihat ahli gfriend begitu teruja..

[FOREVER LOVE]💕Where stories live. Discover now