~1~

1.4K 149 167
                                    

Namjoon

Απόψε είναι Σάββατο. Δεν συνηθίζω να βγαίνω τα βράδια και ειδικά σε μπαρ. Δεν είναι ο τρόπος διασκέδασης που προτιμάω. Συνήθως επιλέγω έναν περίπατο, ένα καλό βιβλίο με ένα ποτήρι κρασί...πάντως σίγουρα όχι ξενυχτιά και τραγούδια. Ωστόσο σήμερα με έπιασε μια μελαγχολία. Θυμήθηκα γεγονότα του παρελθόντος που θέλω να διαγράψω από την μνήμη μου και έτσι βρέθηκα σε ένα σκοτεινό μπαρ να πίνω ήδη το τρίτο ποτό μου.

Εγώ καθόμουν μόνος σε μια γωνιά. Ήθελα όσο μπορούσα να αποκοπώ από το όλο πλήθος. Αντρικά και γυναικεία κορμιά κουνιόντουσαν στο ρυθμό της μουσικής. Οι περισσότεροι μεθυσμένοι, τριβόντουσαν μεταξύ τους και ερωτοτροπούσαν. Σίγουρα αυτό το μαγαζί δεν αρμόζει σε έναν καθηγητή λυκείου όπως εγώ. Όλοι όμως οι άνθρωποι έχουμε τις αδυναμίες μας και αξίζουμε να κάνουμε λάθη ή να ξεφεύγουμε από τους "κανόνες" καμιά φορά.

Ενώ έπινα το ποτό μου, με πλησίασε ένας νεαρός και κάθισε δίπλα μου.

J: Με λένε Jin. Εσένα;

Ν: Namjoon.

J: Μόνος έχεις έρθει;

Ν: Ναι.

J: Κι εγώ μόνος. Θέλεις να σου κάνω εγώ παρέα;

Φαινόταν πως ήταν μεθυσμένος και πολύ μικρός. Σίγουρα δεν ήταν στην κατάλληλη ηλικία για να βρίσκεται εδώ.

Ν: Πόσο είσαι μικρέ;

J: 20.
Φυσικά και δεν τον πίστεψα.

Ν: Νομίζω πως πρέπει να πας να κάνεις παρέα στο κρεβάτι σου. Δεν είσαι σε κατάσταση να κυκλοφορείς.

Παραπατώντας λίγο με πλησίασε και κόλλησε το κορμί του στο δικό μου.

J: Εγώ λέω να έρθω στο δικό σου κρεβάτι τι λες;

Ν: Με την καμία μικρέ.

J: Δεν είμαι μικρός. Σε τίποτα δεν είμαι μικρός.
Είπε ειρωνικά και χαμογέλασε.
Τα χέρια του βρίσκονταν στη μέση μου. Είναι λίγο πιο κοντός από εμένα και έβαλε το κεφάλι του στο λαιμό μου, όπου και ένιωσα τα χείλη του.

My teacher ✅Where stories live. Discover now