Jin
Πήγαμε στο ξενοδοχείο που είχαμε μείνει την προηγούμενη φορά και πήραμε ακριβώς το ίδιο δωμάτιο. Μέχρι να φτάσουμε εκεί δεν μιλήσαμε καθόλου. Ο Namjoon απέφευγε ακόμα και το βλέμμα μου.
Ν: Θυμάσαι;
Με ρώτησε μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο, δείχνοντας το κρεβάτι.J: Τι;
Ν: Το δωμάτιο...ότι κάναμε εδώ μέσα.
J: Εννοείται μωρό μου θυμάμαι. Δεν έχει περάσει και καιρός και άσε που ήταν αξέχαστη εμπειρία. Πολύ όμορφη.
Ν: Να την επαναλάβουμε ξανά τότε.
Έβαλε το χέρι του γύρω από τη μέση μου και έγειρε το κεφάλι του προς το δικό μου.J: Κάθε φορά που κάνουμε έρωτα είναι αξέχαστη εμπειρία.
Μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί στα χείλη.Ν: Θα κάνεις πρώτος εσύ ή εγώ μπάνιο;
J: Πρώτα έχουμε να κάνουμε μια συζήτηση.
Με φόβιζε που πήγαινε να ξεφύγει.
Γιατί;Ν: Δεν το έχω ξεχάσει, αλλά σκεφτόμουν να το συζητήσουμε αύριο. Ας περάσουμε μια ακόμη μαγευτική νύχτα σήμερα.
Αυτό με άγχωνε κι άλλο.J: Όχι. Πρώτα θα μιλήσουμε. Τώρα ανησυχώ ακόμα περισσότερο, γιατί υπονοείς πως αν κάνουμε αυτή τη συζήτηση μετά δεν θα μπορούμε να περάσουμε μια μαγευτική νύχτα.
Ν: Ναι. Αν σου πω την αλήθεια, η ατμόσφαιρα μετά δεν θα είναι η κατάλληλη.
Απομακρύνθηκα από την αγκαλιά του και τον κοίταξα στα μάτια.J: Εντάξει είμαι έτοιμος. Εξήγησε τα μου όλα. Πως γνωρίστηκες με τη μητέρα μου; Σας σύστησε ο αδερφός μου; Γιατί είπε πως θέλεις εκδίκηση; Τι σου κάναμε εμείς;
Όλες οι ερωτήσεις μου έβγαιναν γρήγορα.Ν: Εσύ δεν μου έχεις κάνει τίποτα.
J: Είμαι έτοιμος να ακούσω την αλήθεια, την απόλυτη αλήθεια Namjoon.
Ν: Εντάξει.
Με έσπρωξε ελαφρώς να καθίσω στο κρεβάτι και γονάτισε μπροστά μου, πιάνοντας μου τα χέρια.Ν: Αρχικά θέλω να σου ξεκαθαρίσω πως τώρα είμαι καλά, είμαι ευτυχισμένος, δυνατός και απίστευτα πολύ ερωτευμένος μαζί σου. Δεν έχω ξανανιώσει ποτέ μου έτσι.
Του χαμογέλασα συγκινημένος.
J: Κι εγώ μωρό μου έτσι αισθάνομαι.
KAMU SEDANG MEMBACA
My teacher ✅
Fiksi PenggemarKim Namjoon, ένας καθηγητής λυκείου. Kim Seokjin,ένας δεκαεπτάχρονος μαθητής. Πόσο εφικτή είναι μία σχέση ερωτική μεταξύ τους ; Τι μπορεί να κρύβεται από πίσω; __________ First Chapter-- 06.11.2018 Last Chapter-- 06.04.2019