Namjoon
Την επόμενη μέρα ξύπνησα τον Jin κατά τις 11. Ήταν κουρασμένος και δεν ήθελα να τον ξυπνήσω νωρίτερα. Κοιμόταν τόσο όμορφα.
Έκατσα δίπλα του και του χάιδεψα το κεφάλι.
Ν: Μωρό μου σήκω.
Τον φίλησα στο μάγουλο και τον έσπρωξα ελαφρά στον ώμο.
Ν: Ξύπνα Jin μου.
Τον είδα να ανοίγει σιγά σιγά τα μάτια του και να μου χαμογελάει. Σηκώθηκε και έπιασε το κεφάλι του.
J: Πονάει το κεφάλι μου.
Ν: Το ξέρω. Έλα να φας κάτι και να πάρεις παυσίπονο.
Σηκώθηκα να πάω στην κουζίνα αλλά με σταμάτησε.
J: Namjoon συγγνώμη για χθες, που ήρθα έτσι σπίτι σου.
Ν: Να μην ξαναγίνει.
J: Δεν πρόκειται.
Ήταν φανερό πως αισθανόταν άσχημα.Ν: Δεν θέλω να σε μαλώνω. Δεν μου αρέσει να σε βλέπω έτσι για αυτό δεν θέλω να ξαναγίνει.
J: Ήταν λάθος το ξέρω.
Ν: Και έφταιγα κι εγώ για αυτό το λάθος. Κυρίως εγώ. Ήμουν πολύ απότομος μαζί σου...συγγνώμη.
J: Κι εγώ το πήρα πιο βαριά από όσο έπρεπε.
Ν: Σχετικά με χθες το βράδυ...έλεγες διάφορα...
J: Ήταν όλα ασυναρτησίες. Ήμουν μεθυσμένος, ούτε ξέρω τι έλεγα. Ας το ξεχάσουμε.
Ν: Ας το αφήσουμε τότε.
Σηκωθήκαμε να πάμε στην κουζίνα και τον είδα να κοιτάει το κινητό του.
J: Γαμώτο είναι 11. Έχω σχολείο.
Ν: Όχι βρισιές. Και δεν θα πας σχολείο. Ούτε εγώ.
Πήγα στην κουζίνα με ακολούθησε και καθίσαμε στο τραπέζι να φάμε.
J: Γιατί να μην πάμε;
Ν: Θα πάμε στο Λούνα Παρκ, που ήθελες.
Με κοίταξε με ορθάνοιχτα μάτια και σηκώθηκε όρθιος.
J: Αλήθεια λες;
Ν: Ναι.
Του απάντησα χαμογελαστός.J: Είσαι υπέροχος.
Έκατσε πάνω μου και με αγκάλιασε. Τον έκανα να χαρεί τόσο πολύ. Θα μπορούσα να το κάνω από χθες και να είχε αποφευχθεί όλο αυτό.Ολόκληρος άντρας είμαι πια. Πρέπει να καταπολεμήσω τους φόβους μου.
Έσφιξα τα χέρια μου γύρω από τη μέση του και με φίλησε.
J: Να πάω να ντυθώ;
Ν: Φάε πρώτα και μετά. Έχουμε όλη την μέρα μπροστά μας.
Χωρίς να σηκωθεί από πάνω μου πήρε ένα τοστ και άρχισε να τρώει γρήγορα.Ξέχασε αμέσως τον πονοκέφαλο. Σαν παιδί που κλαίει και του κάνουν το χατίρι να το πάνε στη παιδική χαρά και ξαναβρίσκει το χαμόγελο του.
.
.Μικρό και χωρίς καμία αποκάλυψη ή κανένα συνταρακτικό γεγονός, αλλά ελπίζω να ήταν καλούτσικο...
φιλιά
ESTÁS LEYENDO
My teacher ✅
FanficKim Namjoon, ένας καθηγητής λυκείου. Kim Seokjin,ένας δεκαεπτάχρονος μαθητής. Πόσο εφικτή είναι μία σχέση ερωτική μεταξύ τους ; Τι μπορεί να κρύβεται από πίσω; __________ First Chapter-- 06.11.2018 Last Chapter-- 06.04.2019