Namjoon
Στις 8 το πρωί είχαμε φτάσει όλοι στο αεροδρόμιο. Συνοδοί στην εκδρομή είμασταν εγώ, ο Taehyung και δύο καθηγήτριες.
Περιμέναμε να ανακοινωθεί η πτήση μας για Jeju island.
Τα μάτια μου βρίσκονταν στον Jin, ο οποίος ήταν μαζί με τον Jungkook. Φαίνονταν καλά, πολύ καλύτερα.
Με πλησίασε ο Taehyung με ένα πονηρό χαμόγελο.
Τ: Πάμε να μιλήσουμε με τους μαθητές μας, να δούμε πόση όρεξη και ενέργεια έχουν για την εκδρομή.
Με τράβηξε μαζί του και κατευθυνθήκαμε προς τα αγόρια μας. 😍😍
Το πρόσωπο του Jin μου ήταν τόσο φωτεινό. Έλαμπε ολοκληρος μέσα στο άσπρο μπουφάν του.
J: Καλημέρα.
Ν: Καλημέρα παιδιά.
Συγκεντρώθηκα στον Jin και αγνόησα τα πονηρά κοιτάγματα των άλλων δύο.
Ν: Έχει πάρα πολύ κρύο. Να προσέχεις, ειδικά εκεί που θα είμαστε.
J: Θα προσέχω..άλλωστε έχω κι εσένα να με προσέχεις.
Κοίταξα γύρω μου και όλες οι παρέες των παιδιών συζητούσαν μεταξύ τους, χωρίς να μας δίνουν καμία σημασία.
Έβγαλα το κασκόλ μου και του το φόρεσα γύρω από το λαιμό του.
J: Δεν χρειάζεται, καλά είμαι.
Έσκυψε με κόκκινα μάγουλα.
Πρέπει να σταματήσει να κοκκινίζει τόσο εύκολα, γιατί γίνεται ακαταμάχητος.Ν: Σςς. Δεν δέχομαι αντίρρηση.
Μου έδωσε ένα γλυκό χαμόγελο που με έκανε να θέλω να τον αγκαλιάσω τόσο, αλλά δεν μπορούσα.
Ν: Θέλω να περάσεις πολύ όμορφα στην εκδρομή. Ταλαιπωρήθηκες πολύ αυτές τις μέρες.
J: Ό,τι κι αν συνέβει, οι τελευταίες μέρες ήταν οι καλύτερες της ζωής μου, γιατί ήμουν μαζί σου.
Αυτή τη φορά ήμουν εγώ αυτός που κοκκίνισε.
Ν: Ανυπομονώ να πάμε στο ξενοδοχείο.
J: Γιατί;
Ήταν ξαφνιασμένος πολύ.Ν: Για να σε αγκαλιάσω.
J: Μόνο;
Ν: Μόνο;; Μια δική σου αγκαλιά για μένα είναι τα πάντα.
Εκείνη την ώρα ακούστηκε η ανακοίνωσή της πτήσης μας και έπρεπε να συγκεντρώσω όλα τα παιδιά, ώστε να επιβιβαστούμε.
Ίσως ακούστηκε περίεργο αυτό που είπα, αλλά δεν εννοούσα κάτι πονηρό.
Ελπίζω να μην τον τρόμαξα.
.
.Ελπίζω να περάσετε όμορφα απόψε!
😘
ESTÁS LEYENDO
My teacher ✅
FanficKim Namjoon, ένας καθηγητής λυκείου. Kim Seokjin,ένας δεκαεπτάχρονος μαθητής. Πόσο εφικτή είναι μία σχέση ερωτική μεταξύ τους ; Τι μπορεί να κρύβεται από πίσω; __________ First Chapter-- 06.11.2018 Last Chapter-- 06.04.2019