NamjoonΗ σημερινή μέρα θα ήταν δύσκολη. Μετά από ένα ακόμη βράδυ που έμεινα ξάγρυπνος σκεφτόντας τον, αποφάσισα να ενδώσω στον ίδιο, αλλά και στα πραγματικά μου αισθήματα. Τα συναισθήματα που προσπαθώ να καταπολεμήσω και να κρύψω τις τελευταίες μέρες.
Η σημαντική μέρα έφτασε. Επιτέλους σήμερα θα του μιλούσα. Θα του έλεγα να είμαστε μαζί.
Μόλις έφτασα στο σχολείο η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που νόμιζα πως θα μου σκίσει το πουκάμισο για να δραπετεύσει. Τα πόδια μου έτρεμαν και τα χέρια μου ίδρωναν. Δεν νομίζω να έχω ξανανιώσει τόσο περίεργα. Φοβόμουν για αυτό που πάω να κάνω, όμως συγχρόνως ανυπομονούσα. Ανυπομονούσα να τον δω, να του μιλήσω, να τον αγγίξω και να του πω πως μου αρέσει και πως θέλω να το προσπαθήσουμε. Να προσπαθήσουμε να είμαστε μαζί.
.
.Στο δεύτερο διάλειμμα μπόρεσα επιτέλους να τον δω. Ήταν στο διάδρομο και μιλούσε με τον Jungkook.
Η πολυ παρέα με αυτόν δεν θα του κάνει καλό.
Τον έβλεπα να χαμογελάει και μαγευόμουν από την ομορφιά του. Δεν κατάλαβα καν πότε χτύπησε το κουδούνι. Επικράτησε χαμός σε όλο το διάδρομο και τον έχασα ανάμεσα στο πλήθος.
Δεν μπόρεσα να τον ξαναδώ μέχρι τη τελευταία ώρα των σημερινών μαθημάτων, που είχα μάθημα στη τάξη του. Μόλις μπήκα στην αίθουσα, αν και οι περισσότεροι μαθητές σταμάτησαν να μιλάνε, ο Jin όχι. Δεν με είχε δει και συνέχισε να μιλάει με τον Jungkook. Όλη την ώρα μαζί του είναι.
Καθάρισα το λαιμό μου και μίλησα λίγο πιο δυνατά.
Ν: Kim Seokjin, Jeon Jungkook! Έχω μπει μέσα στη τάξη.
Σταμάτησαν να μιλάνε. Ο Jin έσκυψε ντροπαλά το κεφάλι του κάτω, ενώ ο άλλος αδιαφόρησε.
Ν: Jungkook έλα να μοιράσεις τα τεστ, τα διόρθωσα.
J: Μάλιστα.
Όταν ο Jin πήρε το γραπτό του, τον παρατήρησα να το κοιτάει για ώρα. Όταν σήκωσε το κεφάλι του με κοίταξε και είδα τα όμορφα του μάτια δακρυσμένα.
Με κοιτούσε με θλίψη.
Ένιωσα τον εαυτό μου αδύναμο και έσκυψα το κεφάλι μου για να αποφύγω τη ματιά του.Του είχα βάλει μονάδα στο τεστ. Δεν είχε λύσει καμία άσκηση, δεν μπορούσα να βάλω άλλο βαθμό. Δεν περίμενα να τον πειράξει τόσο πολύ.
Τον έκανα να κλάψει αυτή τη μέρα για κάτι τόσο χαζό;
Όλοι κοιτούσαν τους βαθμούς τους και μουρμούριζαν. Πολλοί ήταν αυτοί που παρατήρησαν την αντίδραση του Jin και τον κοιτούσαν περίεργα.
Ν: Οι περισσότεροι δεν τα πήγατε καθόλου καλά, αλλά δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριέστε. Σύντομα θα γράψουμε κι άλλο.
Μόλις τελείωσα τη φράση μου, ο Jin σηκώθηκε απότομα και βγήκε από τη τάξη. Χωρίς να πάρει άδεια, χωρίς να πει τίποτα.
.
.
Τα φιλιά μου 😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
My teacher ✅
FanficKim Namjoon, ένας καθηγητής λυκείου. Kim Seokjin,ένας δεκαεπτάχρονος μαθητής. Πόσο εφικτή είναι μία σχέση ερωτική μεταξύ τους ; Τι μπορεί να κρύβεται από πίσω; __________ First Chapter-- 06.11.2018 Last Chapter-- 06.04.2019