Namjoon
Είχαμε διάλλειμα και καθόμουν στην τάξη που μετά θα είχα μάθημα, δηλαδή στου Jin. Τις τελευταίες μέρες κάνει σαν να μην έχει γίνει τίποτα. Δεν αναφέραμε ξανά το ξέσπασμα του και όσα έλεγε. Δεν ξέρω αν ήθελα να το κάνω...Ίσως φοβόμουν να μάθω τι εννοούσε. Δεν θέλω να σκεφτομαι τίποτα αρνητικό.
Εύχομαι μόνο να μην τον χάσω. Δεν θα αντέξω να τον αποχωριστώ.
.
.
Καθώς κοιτούσα από το παράθυρο προς την αυλή, τον άκουσα να με φωνάζει και τον είδα να μπαίνει χαμογελαστός στην τάξη και να με πλησιάζει.
..
Jin
Έτρεξα ενθουσιασμένος στην τάξη να τον βρω. Ανυπομονούσα να του πω για το διπλό ραντεβού.
Ν: Jin γιατί δεν είσαι έξω;
J: Ήθελα να σε δω.
Κοιτούσε ανήσυχος, λογικά μην μπει κανείς και μας δει.Ν: Τι με θέλεις;
J: Μιλούσα με τον Jungkook και μου πρότεινε να βγούμε διπλό ραντεβού, οι τέσσερις μας.
Ν: Ξέρεις την άποψη μου. Είναι ρίσκο.
Το χαμόγελο μου έσβησε με την απάντηση του. Δεν το έβαλα κάτω όμως.
J: Σε παρακαλώ. Θα είναι μια ώρα έξω από την πόλη. Είναι μικρός ο κίνδυνος να μας δει κάποιος γνωστός.
Ν: Ο κίνδυνος υπάρχει πάλι όμως.
J: Σε παρακαλώ.
Προσπάθησα να γίνω γλυκούλης, μήπως και τον πείσω.Ν: Τι σε έχει πιάσει; Γιατί επιμένεις τόσο;
J: Έλααα...θα πάνε σε λούνα παρκ. Σε παρακαλώ πάμε μαζί τους.
Ν: Σε λούνα παρκ; Δεν είμαστε μικρά παιδιά.
J: Μα θέλω.
Ν: Κάνεις σαν μικρό παιδί. Είπα όχι.
Η φωνή ήταν τόσο ψυχρή, όσο καμία άλλη φορά. Ήταν απότομος και δεν καταλάβαινα καν τον λόγο.
J: Γιατί δεν μου κάνεις το χατίρι; Τόσο δύσκολο είναι;
Πάντα ήθελα να πάω σε ένα λούνα παρκ. Ποτέ δεν έχω πάει, μόνο από ταινίες έχω δει πως είναι. Ποτέ δεν είχα κάποιον να με πάει..
Είχα έρθει με τόση χαρά και κατάφερε να μου την σβήσει όλη.
Ν: Σταμάτα να είσαι εγωιστής. Δεν γουστάρω να πάω, τι δεν καταλαβαίνεις; Τράβα μόνος σου αν θέλεις.
J: Μην μου φωνάζεις.
Ήμουν έτοιμος να κλάψω. Αισθάνομουν αδύναμος. Μισώ να μου φωνάζει...φοβάμαι ότι θα με αφήσει.
Ν: Ναι κλάψε κιόλας.
Μου φώναξε και απομακρύνθηκε.Ν: Σταμάτα να κάνεις σαν κακομαθημένο. Κλαις κάθε φορά για να με χειραγωγείς και να κάνω ότι θέλεις. Βαρέθηκα να είμαι μαλάκας.
J: Συγγνώμη...συγγνώμη ας μην πάμε δεν πειράζει.
Ν: Είδες ότι δεν σε παίρνει άλλο και είπες ας πάω με τα νερά του μαλάκα;
J: Μην μου μιλάς έτσι. Ήθελα να πάω απλά στο λούνα παρκ. Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο κακό.
Συγκράτησα τα υπόλοιπα δάκρυα μου μη θέλοντας να φανώ κακομαθημένο όπως με είπε και έφυγα από την τάξη.
.
.Ήταν λίγο κακούλης ο Namjoon.
Λίγο μόνο και για λίγο!💜
ESTÁS LEYENDO
My teacher ✅
FanficKim Namjoon, ένας καθηγητής λυκείου. Kim Seokjin,ένας δεκαεπτάχρονος μαθητής. Πόσο εφικτή είναι μία σχέση ερωτική μεταξύ τους ; Τι μπορεί να κρύβεται από πίσω; __________ First Chapter-- 06.11.2018 Last Chapter-- 06.04.2019