*Smut Warning
Namjoon
Ήμασταν ακόμη στο διαμέρισμα του Jin. Τον είχα στην αγκαλιάζει μου και βρισκόμασταν στο στρώμα του κάτω από το ζεστό πάπλωμα.
Ήταν ήδη πολύ αργά, περασμένα μεσάνυχτα και το δωμάτιο είχε ελάχιστο φως.
J: Θα μείνεις εδώ απόψε;
Ν: Ναι.
J: Αλήθεια;
Με κοίταξε έκπληκτος.Ν: Ναι αλήθεια. Γιατί να πω ψέματα; Έχουμε περάσει εξάλλου κι άλλα βράδια μαζί.
J: Ναι, αλλά ποτέ εδώ. Σκέφτηκα δεν θα ήθελες να περάσεις τη νύχτα εδώ, σε ένα τέτοιο μέρος.
Ν: Εμένα με ενδιαφέρει να είμαι μαζί σου. Και άλλωστε δεν είναι και τόσο άσχημα εδώ.
Το τελευταίο δεν το πίστευα ούτε εγώ ο ίδιος.J: Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου.
Ν: Δεν σκέφτεσαι να ψάξεις κάτι καλύτερο.
J: Αυτό είναι το καλύτερο που μπορώ να έχω με τα χρήματα που διαθέτω, πίστεψε με.
Το σιχαίνομαι που περνάει τόσο δύσκολα.
Ν: Στο ξαναείπα, μπορείς να έρχεσαι σπίτι μου όσο συχνά θέλεις.
J: Έρχομαι ήδη αρκετά συχνά.
Ν: Εμένα μου αρέσει.
Έτσι ξαπλωμένοι όπως ήμασταν, σήκωσε το κεφάλι του, να με κοιτάξει.
J: Τι θα κάνουμε τώρα; Θα κοιμηθούμε;
Ν: Νυστάζεις;
J: Όχι ακόμη.
Ν: Ωραία, γιατί είχα κάτι στο μυαλό μου.
J: Τι;
Ν: Κάτι που θα σου αρέσει.
Το χέρι μου άρχισε να μαλάζει το όργανο του μέσα από τη πιτζάμα του, αλλά πάνω από το εσώρουχο του. Παράλληλα τον φιλούσα κάτω από το αφτί και συνέχισα σχηματίζοντας μικρές πιπιλιές στο λαιμό του, ενώ τον άκουγα να βγάζει μικρούς αναστεναγμούς.
J: Τι θα κάνουμε; Βαριέμαι να κάνω μπάνιο.
Ήθελα να γελάσω με αυτό που είπε...το τεμπέλικο μου αγόρι.
Ν: Τι τεμπέλης που είσαι. Προτιμάς να μην συνεχίσω;
J: Όχι, μην σταματήσεις.
Το χέρι μου έσφιξε το φουσκωμένο όργανο του.
Ν: Δεν θα χρειαστεί να κάνεις μπάνιο. Θα φροντίσω εγώ να μην λερωθείς.
Του αφαίρεσα το παντελόνι και το εσώρουχο και ξάπλωσα ανάμεσα στα πόδια του.
Ακούμπησα το γυμνό του δέρμα και τον αισθάνθηκα να τρέμει ολόκληρος.
Έτρεμε λίγο με κάθε άγγιγμα μου.
Έπιασα στην παλάμη μου το όργανο του και το κουνούσα αργά αργά. Είχε κλειστά τα μάτια του και ήταν ξαπλωμένος με ορθάνοιχτα πόδια μπροστά μου.
Η εικόνα του ήταν μαγευτική. Ένιωθα να τον ερωτεύομαι ακόμη περισσότερο.
Ν: Κοίτα με.
Σήκωσε ελαφρώς το κεφάλι του να με κοιτάει. Τα μάτια του έλαμπαν. Καθώς με κοιτούσε άρχισα να τον γλύφω σε όλο το μήκος του από τη βάση μέχρι την άκρη του. Ένιωθα στη γλώσσα μου τα πρώτα υγρά του που έβγαιναν.J: Είναι είναι-- αχ Namjoon...
N: Σου αρέσει;
J: Πολύ.
Ν: Θες κι άλλο;
Το χέρι μου έκανε βόλτες στο εσωτερικό των μπουτιών του και φιλούσα το σημείο κάτω από τον αφαλό του. Το σώμα του τραντάζονταν όλη την ώρα. Ένιωθα πόσο ανάγκη είχε για απελευθέρωση. Κάτι που μόνο εγώ μπορούσα να του χαρίσω εκείνη τη στιγμή.Ν: Θες να συνεχίσω;
Κούνησε γρήγορα το κεφάλι του.
Ν: Θέλω να σε ακούσω να μου το ζητάς.
Έβγαλε ακόμη ένα βογκητό.
J: Κάνε με να χύσω..σε παρακαλώ.
Αμέσως τον πήρα όλο στο στόμα μου. Επέμενα στην ευαίσθητη άκρη του και έβαζα όσο ταλέντο είχα, προκείμενου να τον ικανοποιήσω.
Οι φωνές του γέμισαν το δωμάτιο. Κουνούσα γρήγορα το κεφάλι μου πάνω του, μέχρι που έχυσε μέσα στο στόμα μου, με έναν μεγάλο αναστεναγμό. Χωρίς να κουνηθώ από τη θέση μου, τα κατάπια όλα, χωρίς να αφήσω καμία σταγόνα.
Μέχρι να ξαναβρεί τις ανάσες του, του έδινα φιλιά στην κοιλιά του. Του φόρεσα ξανά το εσώρουχο και τη πιτζάμα του και ξάπλωσα διπλά του.
Ν: Είδες; Δεν σε λέρωσα καθόλου.
J: Ήταν τέλειο, σαν όνειρο.
Δεν είχα καμία αμφιβολία. Ήταν φανερό πόσο πολύ του άρεσε. Μου το έλεγε κάθε εκατοστό του κορμιού του.
Ν: Εσύ είσαι ένα όνειρο.
.
.Εκείνο το βράδυ περάσαμε μία από τις πιο ζεστές νύχτες που θα μπορούσαμε να έχουμε σε ένα τόσο κρύο δωμάτιο.
.
.
Φιλιά! ❤
STAI LEGGENDO
My teacher ✅
FanfictionKim Namjoon, ένας καθηγητής λυκείου. Kim Seokjin,ένας δεκαεπτάχρονος μαθητής. Πόσο εφικτή είναι μία σχέση ερωτική μεταξύ τους ; Τι μπορεί να κρύβεται από πίσω; __________ First Chapter-- 06.11.2018 Last Chapter-- 06.04.2019