Diggorydeservedbetter: Sen bana bir şey diyecektin???
Soulofmelody: Aa doğru! Valla ben unuttun sanıp mutlu mutlu yaşıyordum. Niye unutmadın ki?
Diggorydeservedbetter: Ben böyle şeyleri asla unutmam 😏
Soulofmelody: Evet, bu çok kolayca anlaşılıyor...
Diggorydeservedbetter: Yalnız sen de hep böyle geciktiriyorsun?
Soulofmelody: Ne zaman yapmışım bunu aaaa
Diggorydeservedbetter: Ne zaman yapmadın ki 🙃
Soulofmelody: İlk tanıştığımızda sana gıcık olmuştum ondan geciktirdim ama şu an biraz utanıyorum diye geciktiriyorum...
Diggorydeservedbetter: Evlenme teklifi de etmeyeceksin, neden utanıyorsun????
Soulofmelody: Tamam ya tamam. Ve yine aklına böyle bir şey geldiği için seni boğazlamamak için zor tutuyorum.
Diggorydeservedbetter: Sen onu geç hadi söyle
Soulofmelody: Teşekkür ederim her şey için.
Diggorydeservedbetter:
Soulofmelody: ....
Diggorydeservedbetter: Bu teşekkür de neyin nesiydi? Anlamadım 🤷🏻♂️
Soulofmelody: Tanıştığımızdan beri bana arkadaşlık ettiğin için teşekkür etmek istemiştim. 🙃
Diggorydeservedbetter: Demek öyle
Soulofmelody: Evet, aynen öyle.
Diggorydeservedbetter: Ne desem bilemedim şu an bir dakikanı rica edeceğim.
Soulofmelody: Önemli değil. Bekleniyorsunuz Andıç bey.
Diggorydeservedbetter: Kimse bana bunun için teşekkür etmediği için garipsedim ama ben de sana teşekkür ederim. Bana katlandığın için ve diğer her şey için.
Soulofmelody: Ne demek, her zaman 💁🏼♀️
Diggorydeservedbetter: Müthiş bir ilişkimiz olmadı mı ya?
Soulofmelody: Nasıl yani?
Diggorydeservedbetter: Birbirimizle arkadaşlık ettiğimiz için birbirimize teşekkür ediyoruz.
Soulofmelody: Bu da bizim bir farkımız olsun diğer kişilerden.
Diggorydeservedbetter: Bence de, nereden aklına geldi peki?
Soulofmelody: Birkaç gündür İstanbul'a geldiğim günleri düşünüyordum. Sonra buraya geldiğimden beri her zaman yanımda senin olduğunu görünce minnettarlığımı göstermek istemiş olabilirim.
Diggorydeservedbetter: Biliyor musun? Bu gibi düşüncelerini kendilerine saklamayıp geçte olsa dışa vuranları çok seviyorum.
Soulofmelody: Bu şimdi senin, seni seviyorum kanki deme şeklin miydi?
Diggorydeservedbetter: Nasıl da zekisin yahu
Soulofmelody:
Diggorydeservedbetter: Tamam hadi şımarma da yat uyu. Yarın buluşacağız daha 🕺🏼
Soulofmelody: Okey, iyi geceler.
Diggorydeservedbetter: İyi gecelerrrrrrrrrrrr
Soulofmelody: O kadar R yazmana ne gerek vardı???
Diggorydeservedbetter: Bilmem, birden yazasım geldi.
Soulofmelody: Peki... artık senin fazla harf ve soru işareti kullanımını sorgulamayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Soru 1 Arkadaş x Texting
Novela JuvenilSoulofmelody: Merhaba! diggorydeservedbetter: Merhaba? Soulofmelody: Bir şey soracaktım da? • Tamamen arkadaşlık üzerine kurulu bir texting hikayesi. Keyifli okumalar