Kapı tıklanınca telefonu kapatıp cebime koydum.
"Uyandın mı Melis?"
"Evet gel Aslı."
Aslı tatlı gülümsemesiyle içeri girdi. Her şeye rağmen mutlu olabiliyordu. Daha doğrusu öyle görünmeye çalışıyordu. O gülümsemesinin arkasında kim bilir neler vardı..
"Ee bugün okul çıkışı ne planın var bakalım?"
"Bir planım yok. Zaten ilk günden okulu ektim. Müdüre ne açıklama yapacağımı bile düşünmedim."
"Hm doğru öğlen kaçmıştın demi. Bence açıklama yapmak zorunda değilsin sonuçta sen artık özgür bir kızsın."
"Haklısın aslında. Biraz dolaşmaya ihtiyacım vardı derim yeter."
"Neyse çıkışta buluşalım da şöyle ikimiz bir alışverişe çıkalım kafa dağıtmış oluruz. Hem yaz geldi. Sana da okul için bir şeyler bakarız."
"Aslında ben de sana diyecektim. Okulda giyecek pek bişey bulamıyorum."
"Tamam o zaman çıkışta ararım ben seni."
"Tamam canım. Ben şimdi çıkayım okula geç kalacağım."
"Aaa kahvaltı yapmadan hiçbir yere göndermem. Sana çok güzel bir kahvaltı hazırladım."
"Peki seni kırmayacağım. "
***
Aslıyla çok güzel kahvaltımızı yaptıktan sonra eve gidip üstümü değiştirdim. Şoförüm Ege de tam saatinde beni alıp okula getirdi. Sınıfa girdiğimde gözlerim sadece Poyrazı aradı. Sırasındaydı. Ama daha farklıydı bugün. Kafası sırada değildi bir kere. Sırasında dik oturmuş gözü kapıdaydı. Beni görünce hemen ayağa kalktı. Sırasında yana kayıp yanına gelmem için işaret yaptı. Asunun yanına gidip ondan özür diledim. Poyrazın yanında oturacağımı söyledim. Daha sonra Poyrazin yanına oturdum. O kadar mutlu görünüyordu ki.
"Nasıl oldun Melis?"
"Daha iyiyim saol. Bu arada numaramı nerden buldun? "
"Bir arkadaştan. Saolsun kırmadı."
Okulda numaramı bir tek Asu ya vermiştim. Ondan almış olmalıydı.
"Aman boşver şimdi numarayı bugün seni bir yere getireceğim. "
"Bugün Aslı ile buluşup alışveriş yapacaktık. Ona söz verdim. Ama alışverişten sonra olabilir."
"Tamam o zaman ben sizi getiririm alışverişe hem Aslıyla da tanışmış olurum."
"Evet olur. Zaten Aslı da seni çok merak ediyordu."
Bugün okulda dersler çok iyi geçmişti. Poyraz yanımdayken kendimi iyi hissediyordum. Bana her konuda yardım ediyordu. Dersler bitince beraber okuldan çıktık. Okulun park yerine doğru gidince merakla sordum.
"Neden buraya geldik?"
Soruma cevap vermedi. Önünde durduğu süper bir arabanın kapısını açtı. Nasıl yani onun bir arabası mı vardı. Bunu daha önce hiç görmemiştim. Çok güzeldi.
"Bu..Buu senin mi..?'"
"Evet ama pek kullanmam yani gösterişi pek sevmediğim için.. Babam doğum günümde hediye etti. Annemi unutmam için.. Beni mutlu etmeye çalışıyor.."
"Anneni unutmak için mii?"
"Hadi ama arkadaşını bekletmeyelim."
"Tamam şimdi benden kaçabilirsin ama yolda herşeyi anlatacaksın bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Suçum Sevmekti
Roman d'amourMutlu olmayı herkes hakeder ama onun geçmişi buna izin vermez. Herkes tek tek gider onun hayatından sadece gözyaşları birakmaz onu. O kadar yükü kaldıracak kadar güçlü değildir onun bedeni. Güvendiği insanlar yarı yolda bırakır onu bu acımasız dünya...