Asla..

96 8 0
                                    

Na-nasıl olabilirdi.O dönmüş müydü gerçekten.Bu doğru olamazdı.Hayır o dönemezdi.Ne yapmaya çalışıyordu ki.

Hızla arkama döndüğümde telaşlı gözlerle bana bakıyordu.Ne sesi ne de gözleri değişmişti.Ama bir başka bakıyordu o gözler.Eskisi gibi sevgi dolu değil suçlu bakıyordu..

Benim suçum yok der gibi..

Beni affet der gibi..

Gözlerimden akan yaşlar yanaklarımı ıslatıp yere düşüyordu.Olmuyordu işte. Tutamıyordum onları.. İstemsizce akıyorlardı..

Tekrar koşmak gitmek istedim ama olmadı.Kalmıştım hiçbir şey soyleyemiyordum.Eskiden olsaydı onun boynuna atlar saçlarını okşar sımsıkı sarılırdım.Ama şimdi..

"Neden telefonlarimi açmadın?"

"Ah bir de gelmiş ne diyo şuna bak ya sen kendini ne zannediyorsun haa insanların duygulariyla nasıl oynarsın şu kızın halini görmüyor musun sen hiç mi düşünmedin onu ne halde diye hiç mi merak etmedin?"

Aslı'nin sesi çok uzaktı bana.Etrafımdaki herşey dönüyordu.Gözlerim kararıyordu.Tam düşecektim ki Beyza'yla Aslı tuttular beni ve oradan uzaklaştırdılar.Bense bunların hiçbirini hissedemiyordum.Bana birşeyler diyolardi ama ben duyamiyordum.Daha sonra ne olduğunu hatırlamıyorum.Kendime geldiğimde evdeydim.Annem işe gitmiş olmalıydı.Kızlar başımda oturuyorlardı.

Onlar benim onu unuttuğumu sanıyorlardı. şimdi hatırlayıp yıkıldığımı sanıyorlardı.Oysa o benim aklımdan bir an olsun çıkmadı ki. Sanki her an gelip bana her şeyi anlatacak ve hiçbir şey olmamış gibi devam edecektik hayata. Ama olmadı. Gelmedi. Ansızın gitti oysa hiçbir açıklama yapmasina gerek yoktu ne dese inanırdım ona. Çünkü aşkın gözü kördür derler. Onu ilk gün ki gibi saf ve temiz sevebilirdim. Ama gelmedi ve onsuz geçen her günüm zindan gibiydi bana, kalbime hapsetmiştim sevgimi. Nefret ede ede sevdim ben onu bu güne kadar. Her gün rüyamda görmek için koydum kafamı yastığa. Gelmedi rüyama bile gelmedi.

Oysa biz böyle olmamalıydık. Beraber yürümeliydik el ele yemyeşil ormanlarda..

İlk günki gibi bakmalıydı gözlerimiz mesela..

Sarılmalıydık birbirimize sıkıca..

Ben hep senin gelmeni isterken şimdi geldin ama ben mutlu olamiyorum. İçimde tuhaf bir duygu vardı seni gördüğümde. Kandırılmış gibi hissediyordum kendimi mesela. Bizim aşkımız o gün bitmişti belki ama ben hergün bitmiştim. Gücüm kalmamıştı olanları kaldıracak kadar...

"Şuna bak ya sen kimsin ki, arkadaşımı bu kadar üzmeye hakkı yok onun. Ama ben buna izin vermem benim adım Aslıysa o çocuğa gününü gösteririm.."tam gitmek için kalkacaktı ki onu durdurdum.

"Aslı ne olursun yapma ben iyiyim. Sadece her sey üst üste geldiği için böyle oldum. Ama ben onca sene dayandıysam şimdi de ayakta kalabilirim."

"Biz seni çok seviyoruz ve senin böyle olmana dayanamıyoruz onca sene biz vardık yanında senin ne halde olduğunu biz gördük. Şimdi benim elimde olsa o çocuğu evire çevire döverdim ama madem sen böyle istiyorsun öyle olsun. Sen benim için çok değerlisin. "

"Tesekkür ederim yanımda olduğunuz için. Ne yapsam hakkınızı ödeyemem. "

Aslıyla sarıldık. Beyzaysa dalmış bir şeyler düşünüyordu. Aramızda değildi sanki. Olanlarada tepki vermemişti. Bir seyi vardı ama anlayamadım. Aslı da bunu anlamış olmalı ki Beyzanın kafasına vurdu:

"Şişşt kızım fazla dalma boğulursuunn.. "

"Yaa çok komikk, ne vuruyorsun kafamaa."

Onların bu küçük kavgaları da olmasa naparım. Az da olsa güldürmeyi başarıyorlar beni.

..

Telefon sesiyle hepimiz sıçradık. Benim telefonumda ve.. o numaraydı.. O arıyordu.. Açamazdım ne diyecektim ki açıpta.. Telefon sustuktan iki dakika sonra mesaj geldi.

"Her zamanki yerimizdeyim seni bekliyorum. Acele et.."

Ne demekti bu şimdi?Hiçbir şey olmamış gibi nasıl davranabiliyordu? Benim onun yanına gidebileceğimi düşünmüşmüydü gerçekten?

Ben dalıp gitmişken Beyzanın sesiyle kendime geldim:

"Bence gidip konuşmalısın.."

Aslı hızla Beyzaya dönüp bağırmaya başladı.

"Sen ne dediğinin farkında mısın kızım. Melisin şu halini görmüyor musun ya. Nasıl böyle bir şey söyleyip Melisin aklını karıştırsın..."

"Dur Aslı..Düşündüm de..Gidicem.. Bu yaptığının hesabını ödeticem.. Bunu yaparken canım yansa bile cezasını çekicek.."

Kızların şaşkın bakışlarına aldırmadan hızla çıktım evden..

Bu yaptığına asla sessiz kalamazdım..ASLAA..

Tek Suçum SevmektiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin