13. I Want To Kiss You

1.7K 135 0
                                    

,,Mám pokračovat?. "  Ušklibil se a pokračoval v dotecích.Snažil se byt stejný jako byl Jimin.

Něžně sjížděl dlaněmi po Jiminových pažích až dolu k dlaním, které propletl. ,,Mám pocit , že tady se mnou někdo hraje.Nemyslíš Kookie?."

,,Nemluv a dotykej se mě.. Prosím. " Šeptl a natiskl se na něj víc. ,, Neboj budu se tě dotýkat ,ale ne teď. Nechces mi místo toho pomoct s těmi palačinkami?." ,,Když mi dáš pusu?".

*****

Venku vládlo krásné, chladné počasí. Měsíček spolu s hvězdami prosvítili temné ulice a parky.

Byli sami.V té temnotě, Tam kde měsíček nedosáhl. Seděli pod stromem , kde byli dokonale chráněni. Měli nádherný výhled na velké jezero poblíž města.

Oba slyšeli jen šumění větru a ticho.

,,Je to krása  že?. " Něžně promluvil a dále se tulil ke Kookovi. ,,Je to pěkné...Je ti zima." Odtáhl se od něj. ,,Co?n-ne..není, pojď sem." ,,Ne. Cítím že ti je zima." Vzal si jeho packy ,ktere poté přiložil ke svým rtů a začal do nich foukat teplý vzduch. ,,Máš je úplně jako led." Masíroval je ve svých rukou. ,,Je to lepší?. " ,,A-ano, ale to není jediné místo kde je mi zima." Přitáhl si ho blíž. Jejich tváře byly tak blízko. Jimin už automaticky přivřel oči a čekal až ho Jungkook políbí. Ale nebyl si jistý jestli se mu to podaří znova.V té kuchyni to pro něj bylo jiné.

Odtáhl se. ,,Nemůžu, nejde to." Odsekl. Z jeho hlasu byla cítit zlost. ,,Co se děje?. " Přiložil jeho studené ruce na Kookovy líčka. ,,Proč to nejde?." ,,Prostě to nejde.Doma to bylo jiné. Tam jsem si tím byl jistý... To je jedno , nech to byt. Mám v tom zmatek! Lásku prostě nepochopím!!!." Vymanil se s Jiminova sevření a zakoukal se na to třpytivé jezero.

,,Kookie-." ,,Buď ticho, nezajímá mě to.Chci domů. "

Po zbytku cesty vládla tichá atmosféra.

Jakmile dorazili domů Jungkook sebou flákl na postel.Nebylo mu do řeči.Nechtěl nic.

,,Zlato, nemůžeš být naštvaný jenom kvůli tomu. Jsem tady od toho ,abych ti pomohl. Jsi robot tak ti to půjde malinko hůř než člověku-." ,,Můžeš toho nechat?!!. " Skočil mu do řeči.

,,Co?." ,,Nejsem člověk! Tak mě přestaň sněmi srovnávat!Jsem jenom robot.!." Na konci věty se mu zlomil hlas. Bolelo ho to . ,,Kdybych...kdybych byl ten pitomý člověk možná bych tě políbil a říkal ti každý den, každou hodinu, každou debilní minutu jak moc mi na tobě záleží a jak moc tě mám rád." Plakal . ,,Jungkooku." Objal ho ,ale pevně. ,,Ty trubko.Možná že nejsi člověk ,ale teďka si to řekl líp jak člověk. Myslím že víš co je to láska. " Stíral mu padající slzy.

,,Ty jenom nevíš jak mi jí dát, ukázat..."  Znovu se k němu přiblížil a čekal.Čekal až to Kook udělá.

Jungkook ze svými roztřesenými packami chytil Jiminuv obličej, byl připraven a věděl co chtěl a jak mu ji dát. ,,Dám ti celou , všechnu. Moc tě miluji Jimine.Hrozně moc." hned na to spojil jejich rty v jedny. Byl to polibek plný citu a chtíče toho druhého.

Nechtěl se od něho odtáhnout ,ale musel. ,,Já tebe víc. " líbi ho a přítiskl si ho k sobě. ,,A už neplakej. " hladil ho po vlasech. ,,Už nebudu , když budeš se mnou.Navždy se mnou." Tahle věta Jimina trošičku odsekla.

,,N-navždy." Šeptl. ,,Měli bychom jít spát. " Kookie souhlasil.

***

Rok:. 2018
Měsíc:. Říjen
Den:. 4
Čas:. 8:45:08

Navždy- řekl jsi mi.Navždy spolu. Možná budeme a možná taky ne.Podle toho jak si to kdo vezme. Ty jsi robot , který nikdy nezemře a zatímco jsem člověk ,kterého to nemine. Ale když se na to podíváme jinak , tak tady s tebou budu.Možná ne fyzicky ,ale psychicky. Nikdo stebe nikdy nevymaže. Budu stebou a i potom budu stále chránit.
*******

,,Chtěl jsem se vzbudit vedle tebe, Jimine." Ozval se za ním hlas. ,,Kookie?!Teda vyděsil si mě. Tohle už mi nedělej, dobře?. " Objal ho. ,,Dobře. " Usmál se a poté ho políbil. ,,Milují tě. " ,,Já tebe víc, Kookie....Co kdybychom se šli projít, hmm??." ,,Jooo." Radoval se jak dítě. Byl opravdu roztomilý.

Najednou Jiminovi zazvonil mobil. ,,Co??teďka?." Otevřel ho a přečetl si SMSku . ,,Co je to.?" Optal se Kook, který se cpal do mikiny. ,,Práce. Tak se projdem do laborky."

******
Yooooo hiii sweets😍😍
Další dílek doufám že líbil. Jinak jsem moc ráda za vaše komentáře a hvězdičky😊😊Tak užívej te zbytek dne

PS:. Sorry za chyby😱😥😢

My Robot Jeon Jungkook- By Park JiminKde žijí příběhy. Začni objevovat