Rozdział 3

271 24 4
                                    

Hmm co ja tu mam? A to rozdzialik. No dobra czytajcie.
*Perspektywa Mery*
Siedziałam tak patrząc cały czas na Bartka. Podobał mi się i to bardzo! W pewnym momencie zobaczyłam jak Daga patrzy na chłopaka siedzącego w innym rzędzie na samym końcu. Był nawet przystojny. Chyba coś z tego będzie i ja o to zadbam. Odwróciłam się i zagadałam do Lufra:
-Lufcio,a gdyby w tą nauczycielkę samolot rzucił? Będzie śmiesznie.                     -Ty dobry pomysł Mery. Pacz!-zrobił samolot i rzucił w głowę nauczycielki. Zaczeliśmy się śmiać w trójkę.              
-Kto to zrobił?! Albo się przyznacie,albo wszyscy dostaną uwagi!                         
-Idioci zamknijcie się-powiedział chłopak siedzący w pierwszej ławce.               
 -Co ty powiedziałeś? Okej rozumiem. Dostajecie wszyscy uwagi!                   
-Haha-śmialiśmy się w trójkę.                                          -Dobra teraz zajmiemy się listą. Netheo!
-Jestem!
-Wisiaa!                                      -Obecna!                                      -Macho!                                     
-Obecny! 
-Gangster!                                   -Jestem!                                        -Blockie!                                        -Tutaj!                                         -Pomotix!                                      -Jestem,ale mogę nie być.   
-Ty mamy Emo w klasie! Haha!                                            -Hahaha-zaczeliśmy się śmiać.                                             -Cisza! Kontynułujemy! Marysia!                                     -Jestem tutaj!                               -Raz wystarczyło się odezwać.                             
-Ty,ale beka!-powiedziałam.   -Dagmara!                     
-Tutaj!-powiedziała Daga. Wyglądała jakby odpłynęła
-Kamil!                                         -Jestemm!!                         
  -Bartek!                                       -Jestem tutaj!                             -Blaszka!                                     -Jestem!                                       -Idiotą!-dodałam                      -Hahahaha!!-śmiała się cała klasa,a ja się tylko głupio uśmiechałam. Spojrzałam się na Dagę. Dziwne zawsze się śmiała,a teraz ani trochę. Chyba o czymś myśli. Hmm.....ciekawe o czym.

Szkoła YouTuba. //PIERWSZA CZĘŚĆ SKOŃCZONA//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz