Гл.т.Неутрал
–Тъпак! Болен бил дрън, дрън. Тоя шофьор трябва да го уволня. Бил болен от пневмония, аз какво да направя да му дам болничен и да вървя пеш ли? Да съм си бил хващал такси. Друг път!-мърмореше Jeon, докато вървеше по улицита. Без да иска настъпа нещо. Погледна надолу за да види какво е.
–Чакай малко, чакай малко.
Не, не, не! Стига деее! Кой ще си хвърли презерватива по средата на улицата? Иууууу!-веднага си дръпна кракът от там и продължи отвратен от видяното. Огледа се наоколо, забеляза,че е заобиколен от буклуци, опаковки, спринцовки, фасове и какво ли още не. Всичко беше мръсно, къщите бяха с изпочупени прозорци, надраскани с графити. И от време на време чуваше по някой крясък или сирена на полицейска кола.
Зачуди се защо няма никой по улиците,да, вярно че беше към 19:50 вечерта и беше тъмно,но му изглеждаше , като място където се събират бунтарите, наркоманите, крадците дори може би и престъпниците и все подобни.Огледа се още веднъж за да се увери ,че е сам. Стори му се че, силует на скейтборд се приближава в тъмното.
Разтърка очите си, нямаше нищо. Реши ,му се е привидяло, за това продължи със забързан ход. Ослуша се. Стори му се ,че чува звук от колела на ролери или скейтборд. Продължи пътя си. Не след дълго за пореден път се спря ,но този път по простата причина че не знаеше накъде отива. Извади телефона от джоба си, отключи го и в момента в който влезе в контакти батерията му падна.
–Сериозно ли? Първо вървя пеш, второ стигам до този бедняшки квартал и съм принуден да минавам през мръсните засипани с боклук улици и къщи, трето тези обувки са по скъпи от живота ми, а аз ги съсипвам ,като вървя по тези отвратителни улици. ГАДОСТ!-оплакваше се на глас Jungkook.
– Разглезени богаташчета, като теб не са за този квартал.- чу плътен мъжки глас зад себе си.
Пулсът му се ускори, страхът обзе тялото му, чудеше се дали да се обърне или не. Накрая събра смелост извърна глава и.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attention
Hayran KurguКорица; @mrs_watterson Автор; Nikolova4 Герой;Kim Taehyung, Jeon Jungkook, Jung Hoseok, Kim Namjoon, Kim Seok Jin, Lee Ji Hoon, Do kyung Soo, Kim Jong In, Kim Min Seok, Kim Jong Dae, Park Jimin, Min Yoongi и други. Започната:28.09.2018