Část 30 - Nechápavost

2.4K 120 4
                                    

"Já chápu, že chceš být součástí nějaké té party, ale nemyslíš si, že by bylo lepší si spíše sehnat novou?" řekla mi docela vážně učitelka.

"Paní učitelko, každý den jsem celý den na brigádě, potom si jdu maximálně na kafe s kamarádkou, ale v životě jsem žádnou věc, kterou jste řekla, ani neochutnala." Odpověděla jsem docela zoufale.

"Mám i svědky, jestli chcete." dodala jsem k tomu. 

"Isabel, úplně to chápu, takový povídačku tu kolují pořád." "Opravdu Jsem nic takovýho neudělala." trvala jsem si za svým.

"Dobře, věřím ti, tak se nejdříve uklidni." řekla učitelka.

"Nevěříte mi, jinak byste si mě sem nezavolala!" vyjekla jsem na ní přes celý kabinet.

"Omlouvám se. Ale opravdu jsem se neudržela, přísahám, že jsem žádnou takovou věc neudělala." stiskla jsem pěsti.

"Dobře, teď to přehlídnu." usmála se na mě. 

Stejně mi nevěří.. Kdo by kruci řekl takový blbosti na úrovni školáka? Vždyť jsme na výšce, nechápu, že by nějaký student na výšce tohle udělala a vymyslel na mě takovou blbost.. To snad není ani možný.. To mě snad někdo sleduje..

Počkat... Jediný, kdo by něco takovýho řekl musí být určitě z naší školy. Achjo, stejně se s nikým nebavím a nevěřím, že by tohle řekl Jake.

Hluboce jsem si povzdechla a šla na poslední hodinu.

Cestou na intro jsem šla zase s holkama. Vždy se bavíme o blbostech, o kterých bych třeba nikdy ani nepomyslela.

Třeba, jak se jmenuje samice od kraba a hada? Nebo jak to, že rozpuštěná zrmzlina zmrzne dříve, než studená zmrzlina?

Ale dneska se bavili o tom, jak půjdou všichni do kina, samozřejmě musím jít na brigádu, takže jsem s nimi jít nemohla

Rozloučila jsem se s nimi a šla do svého pokoje.

Sebrala jsem si mobil a klíče a běžela zase na autobus..

Jake tam ale nebyl.. V co jsem doufala, že? Jasně, že tu není....

Vždyť ví, že tu jsem vždycky...

Tak můžu vás uklidnit s tím, že příště už se konečně něco stane :D Zatím Bye, Bye

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak můžu vás uklidnit s tím, že příště už se konečně něco stane :D Zatím Bye, Bye

Hra na milenceKde žijí příběhy. Začni objevovat