"Včera jsem se seznámila s hezkým klukem a dneska mě pozval na rande!" řekla nadšeně.
"To je super!" objala ji Sheila.
"Ještě jsem nikdy žádnou opravdickou lásku neměla, strašně se těším." uchechtla se.
To jsme dvě..
"Přeju ti to." usmála jsem se na ní.
"Děkuju, tobě to taky s Jakem přeju, je to super kluk." usmála se na mě.
Jo, super.. To já vlastně ani nevím..
Zazvonilo a nás čekala poslední hodina. Což byla Chemie, na kterou jsme se stěhovali do laboratoře v prvním patře.
Samý pokusy, který mě docela bavili.
Po škole jsme šly zase s holkama společně na intro.
A já opět šla na autobus, hned, jak jsem si odložila věci.
Ale Jake tam nebyl. Nechápu proč, ale myslím si, že má jinak hodiny. Nějak jsem si nad tím hlavu nelámala.
Přišla jsem do pekárny a se Sashou jsme opět začali pracovat.
Já jsem vždy u pokladny a Sasha se šéfovou pečou.
Ale docela obdivuji šéfovou, že tu je vždy dopoledne sama, peče i prodává najednou. Mně stačí to prodávání a jsem si jistá, že Sashe taky vyhovuje jenom péct.
"Zdravím." přišel Jake a já mu oplatila pozdrav.
"V šest tu budu čekat, jo?" ujistil se Jake. "Ano." prokulila jsem očima a on zase odešel.
A do krámu zase přišel ten vysoký muž. Nemám z něj vůbec dobrý pocit. Kouká se na mě jak kdyby nevěřil svým očím, že existuji, a když mu dávám pečivo, vždy se dotkne mé ruky a mě to štve.
"Bude to vše?" zeptala jsem se a pán přikývl.
Teď jsem mu nedala to pečivo přímo do rukou, ale vedle pokladny, aby si to vzal sám a on se trochu zašklebil. Nediv se...
Sebral pečivo a odešel.
Uff, to je tak nepříjemný a nesympatický člověk, už jen na pohled...
"Tak, vše je upečené." oddychla si šéfová. "Už?" podivila jsem se. "Vždy takhle končíme, jenom dlouho trvá, než to vše uklidíme a pečivo dáme na své místo. Navíc přemýšlím, že budeme končit ještě dříve, protože touto dobou už se toho moc neprodá." zamyslela se šéfova.
Už bylo tři čtvrtě na šest a pomalu jsme měli zavírat.
"Isabel, ještě se tu chvilku zdržím, klidně za tebe zaskočím u pokladny, vlak mi jede až za půl hodiny." usmála se na mě energeticky pracující Sasha.
Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Hra na milence
RomanceAniž bych si uvědomila, co se vlastně stalo, uzavřela jsem s ním dohodu, která mi změnila můj vysněný život na vysoký škole....