Část 35 - Jeho gang

2.7K 126 5
                                    


"Proč bych neměla? Chcete ho zabít, aby po něm pátrala policie? Nebo ho snad chcete udat na policii a vy byste byli zatčeny za to, že jste ho zbili, i když už jste nemuseli? Jestli ho potopíme my, potopí i on nás." koukla jsem se na něj a on o krok ustoupil.

"Má pravdu, čekal jsem, že se to takhle stane, proto jsem vám ho nechal, abyste ho ještě trošku zbili, aby neodešel jen s jednou ranou." vložil se do toho Jake.

"Jsi pěkně zvrácený." koukla jsem se na něj.

"Vyčítáš mi to, chtěl ze znásilnit!" vyjekl na mě.

"No, to je pravda." přikývla jsem a koukla se na něj naštvaně. 

"To je jedno, vyhoďte ho." rozkázal Jake a oni ho pustili s tím, že hodně rychle utíkal.

"Takže ehm, Isabel, tohle je můj gang, Nejmenovaný." řekl, zatímco za nimi stáli všichni, který tam byli.

"Ráda vás poznávám." řekla jsem klidně.

"Ještě před tím, než ji zasypete otázky, nechte si to na zítřek. Měli bychom už jet na intra, za chvíli jede poslední bus." zastavil je Jake, ještě před tím, než stihli něco říct a oni jenom přikývli.

Docela dobře ochočený..

"Tak jdeme." chytil mě za ruku a společně jsme šli na autobus.

"Takže jsi moje oficiální holka, jo?" smál se Jake.

"Vypadá to tak." přikývla jsem.

"Nevypadáš z toho nadšená." naštval se na mě trochu.

"Jsem velice šťastná." řekla jsem velice ironicky.

"Hej!" vyjekl na mě a já se začala smát a on se ke mně přidal.

Autobus jsme stihli jen tak, tak a jeli na intro, zatímco jsme se drželi za ruce..

Takže mám vlastního kluka, jo? Nedá se tomu moc uvěřit.. Zrovna já, která byla tak moc proti lásce ještě na vysoký.

 Život je fakt nepředvídatelný, že?

Když jsme došli k naší škole, před mým intrem jsme se loučili.

"Zítra?" zeptala jsem se ho.

"Samozřejmě." usmál se a mávl mi, když odcházel.

Já jsem došla do mého pokoje sedla si na zem.

Dneska se stalo tolik věcí, které bych zrovna v mém životě fakt nečekala.. 

Navíc musím zítra ještě vrátit Jakeovi jeho bundu, jelikož mi ji nechal.

Navíc musím zítra ještě vrátit Jakeovi jeho bundu, jelikož mi ji nechal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zatím Bye, Bye

Hra na milenceKde žijí příběhy. Začni objevovat