4.rész-ROSSZ KÉRDÉS

277 9 0
                                    

Mikor megérkertünk mindenki rohant a pénztárhoz fizetni és be is mentünk. Éppen kidobósoztunk mikor valaki mellém állt, sejtettem, hogy ki az mert olyan jó az illata, akár 100-ból is felismerném.
-Hello-köszönt JackG
-Hali-köszöntem vissza
Egy darabig még beszélgettünk meg dobálóztunk amikor valaki megszédült és meglökött én persze hogy elvesztettem az egyensúlyom így Jacken köttöttem ki, nahát igen a szánk majdnem össze ért, tök jó pillanat. De ekkor megkellett Hayesnak szakítania és ránk ugrott mondván, hogy ez vicces. Erre persze jött a többi gyökér és ők is oda ugrottak. De azért szeretem őket.
Már este volt mikor haza értünk úgyhogy mindenki ment zuhanyozni aztán jött az okos ötlet JackJ-től hogy üvegezzünk. Hát joo.
-Mindenki játszik??-kérdezte Johnson
-Nem én megyek aludni-jelentette ki Johnny
-Én issss-mondta Jacob elnyújtva az s-t.
-Jó akkor én kezdek-mondta Johnson.
Pörgetett és Camen állt meg.
-Oké Cam felelsz vagy mersz?
-Természetesen merek-mondta kicsit nagyképűen.
-Jól van te akartad-húzta arra a gonosz vigyorra száját-Zoe ad egy jó szettet azt vedd fel, menj ki az utcára és énekeld Justin Bieber egyik dalát barbis hangon-adta a fedatot Johnson.
-kk-szolt Cam
-Szopo Camyy-röhögtem-na gyere adok valami sexy ruhát.
A többiek mikor meglátták a földön feküdtek a röhögéstől na de amikor elkezdte énekelni azt Justin Bieberes számot, akkor már rendesen könnyeztek a röhögéstől.
Amikor befejezte a feladatot vissza akarta adni a ruhát.
-Tessék Nat
-Kösz megtarthatod ugyse hordom azt a ruhát és neked amúgy is jobban áll.-mondtam neki röhögve
-Ku*** vicces- mondta
Cam pörgetett és Tyleren állt meg
- Akkor Tyler, öntsd le a fejed egy pohár narancs lével
-Nemárrr a gyönyörű hajam-nyafogott
Miután megcsinálta pörgetett és Nashen állt meg.
-Jó akkor Nash menj oda Johnny szobája elé és játsz neki szerenádot
-Hát jó...
Miután játszott neki valami érzelgős fost pörgetett és persze hogy rajtam állt meg. Félek hogy ebből mi lesz...
-Akoor Zoee! Hívd fel Shawnt és mondd meg neki hogyha ő hajlandó veled kibékülni akkor te is vele.
-Nem-vágtam rá határozottan-Én nem fogok vele kibékülni, max. ha ő jön bocsánatot kérni elvégre miatta vesztünk össze mármint ő volt aki inkább a k**** hugomnak hitt és nem nekem.-fejeztem be a kiakadásom és kirohantam az utcára egyenesen a parkba ami tőlünk 5 percre van.
Futva tettem meg ezt a távot. Nem követett senki legalábbis nem hiszem. Leültem egy padra és elkezdtem sírni, már nem próbáltam vissza tartani se a könnyeimet. Arra leszek figyelmes hogy valaki átkarolja a vállam, magához húz és megölel, én meg felnézek rá kisírt szemekkel...

Beleszerettem (MAGCON ff.)Where stories live. Discover now