-Próbáljátok meg vissza hozni az emlékeit hátha sikerül.
-Ne aggódj emiatt, csak érezd jól magad!-mondta majd vissza ment a kocsihoz én pedig felszálltam a gépre.
Az út alapvetően unalmas volt mert egy idős néni ült mellém és az unokáiról mesélt, hogy milyen okosak meg minden.
Mikor leszálltam nem várt rám senki úgyhogy a szállodába taxival mentem. Mivel a többiek már elindultak a napi tesztet kitölteni volt egy szabad napom így elmentem sétálni a Margit-szigetre. Mikor meguntam a sétálást vettem egy jégkását és leültem egy padra. Vajon ha a darabban Mark marad a Romeo akkor minden olyan lenne mint a baleset elött volt?- tettem fel a költői kérdést magamnak. Valaki oda jött hozzám és leült mellém a padra. Egy 6-7 év körüli kislány volt. Olyan ismerős.
-Szia, emlékszel még rám?-kérdezi aranyosan.
-Hát persze, hogy emlékszem. Hogy-ne emlékeznék egy ilyen szép pofira?
-Rose hányszor megmondtam, hogy ne rohanj el úgy-hogy nem látlak?!-mondta Larry a kishugának.-Ooo, Zoe ugye? Szia, hogy vagy?
-Helloka, köszi jól. És ti megvagytok?
-Ahha, éppen haza indultunk csak elcsavargott a kis rosszcsont.
-Itt laktok?
-Igen a 4.kerületben.
-Uu nekem ott van a szállásom. Egy pályázatból jöhettünk. Vagyis inkább egy verseny mintsem pályázat.
-Az menő lehet és milyen?
-Hát megyünk naponta egy-egy városba és kikell töltenünk egy feladatlapot.
-Na az jó, viszont nekünk mennünk kell mert a barátnőm kinyir hogyha késünk vacsiról. Amúgy megadod a számod?
-Persze. Amugy a barátnőddel nevelitek a hugod?
-Ö igen hát a szüleim meghaltak és ha nem vállaljuk a felügyeleti jogot berakják egy intézetbe.
-Ez rendes tőletek. És a szüleitek miatt részvétem.
-Köszi, na tényleg megyünk Szia!
-Okés sziasztok.
Miután vissza értem a szállásra Kornél bá' bejött és megbeszéltük a reggeli indulást meg hasonlókat.》JACK GILINSKY《
Mi ez az egész?! Miért volt ugy 15 ember a kórtermemben? Miért nem ismertem meg őket? És hol van Anna? Ki volt az a lány aki az ágyam mellett roskadt? Miért rohant el sírva? Ha tényleg amnesiám van mégis mennyit felejtettem el? Eszembe fognak valaha jutni azok a dolgok amiket most nem tudok? Ezek a kérdések jártak a fejemben mikor megjelent JackJ.
-Szia, haver-köszönt
-Csáo, bro
-Hogy vagy?
-Sajog mindenem és nem értek kb.semmit sem. Annyi kérdésem van.
-Hát tesó, szerencséd van mert pont rá érek. Kérdezz csak nyugodtan. Ha tudok válaszolok.
-Jó. Akkor az első kérdés: kik voltak ma bent nálam?
-Mindenkit név szerint soroljak vagy elég együtt?
-Mindkettő egyszerre.
-Jó. Hát ez volt a MAGCON, aminek te is a része vagy már. Az nevek meg oooo bent volt Taylor Caniff, Nash és Hayes Grier, Cameron Dallas, Hunter és Brandon Rowland, Blake Gray, Aaron Carpenter, Johnny Orlando, Jacob Sartorius, Shawn Mendes
-És az a lány ki volt? És miért sírt ennyire?
-Natalia Zoe Fox a neve és ő a jelenlegi barátnőd, bár ha így folytatod az Anna utáni nyál csorgatást már nem sokáig.
-De miért szakítottunk volna Annaval ha olyan jól megvoltunk?
-Pont azért mert nem voltatok meg jól. Megcsalt az a ribanc. Teljesen kikészültél tőle. Nem emlékszel? Jó ez hülye kérdés volt nyilván nem emlékszel, bocsi.
-Ne ribancozd le a szerelmem, kérlek, köszi. Tutira nem csalt meg, nem tenne ilyet.
-Pedig megtette 2-szer is. Legalábbis kettőről tudok. De még kitudja hányszor.
-Jó inkább váltsunk témát kérlek.
-Jó ötlet. Kövi kérdés?
-Mennyi idő eshetett ki?
-Ha jók a számításaim úgy két év.
-És az alatt a két év alatt mi történt?
-Hát először is. Összefutottunk New York-ban és bemutattalak a srácoknak aztán beálltál a MAGCON-ba és elmentünk a hivatalos MAGCON-házba ami Bostonban van. Ott megismerted Zoet aki szintén tag. Egymásba szerettetek, ő ki ment Magyarországra egy versenyre és mi utána mentünk egy darabot elő adni aztán amikor vissza fele jöttünk volt egy balesetünk ahol te sérültél meg a legjobban. Nagy ívben ennyi.
-Huu...
-Hát igen, tesó..hu
-Tényleg szerettem Zoet?
-Kurvára... egésznap ölelgetted és puszilgattad, de annyira, hogy néha már irigy voltam rátok, arra, hogy milyen boldogok vagytok. És arra, hogy mindent megbeszéltek. Zozit azelőtt sohasem láttam ilyen boldognak mint melletted... pedig ismerem már 3 éve. A többi kapcsolatát csak megélte. A ti kapcsolatotokba beleélte magát, élvezte, szerette, nem játszotta meg, hogy tökéletes, mert elfogadtad a hibáival együtt. A többi pasijának nem beszélt a gyengeségeiről. Neked megmert nyílni.
-Most hol van? Szeretnék vele beszélni...
-Visszament a versenyre, mert nem akarta végig nézni, hogy Annácskát hódítgatod.
-Akkor Annával szeretnék beszélni. Tőle akarom hallani, hogy nem volt hűséges.
-Tesó ha ennyire akarod felhívhatom... de ne reménykedj abban hogy ide jön!
-Jó, köszi bro!
》JACK JOHNSON《Szegény Natalia, ha ezt látná vagy hallaná biztos kikészülne. Ezt nem szabad megtudnia ezt a találkozót amit épp most akarok megbeszélni ezzel a ringyóval. Jó mindegy én hallgatok róla. Megkeresem a számát a telómba. Nem tudom mért van még mindig meg de most jól jön.
-Hallo?-szólt bele értetlenül a telefonba.
-Szia, Anna! Johnson vagyok.
-Jézus mit akarsz te?-mondta a hangjában meglepettséget keverve az undorral.
-Hidd el nem azért hívlak, higy jó pofizzunk. Jackről van szó.
-Megbocsátott és lemondott arról a ribancról?
-Ne merd Zoet ribancnak hivni te hülye ringyó!!
-Figyelj ha sértegetni akarsz akár ide is jöhetsz hogy lerendezzük.
-Nem jönnél belőle jól ki Anna. De nem ezért hívtalak. Arról van szó, hogy Jacknak autó balesete volt.
-Ugye jól van??-kérdezte hisztizős hangon mintha tényleg érdekelné.
-Amnézia, és ezért akar veled beszélni, mert nem emlékszik rá... szóval arra hogy egy ribi vagy. És tőled akarja hallani.
-Nem is vagyok ribi! Ezt ő is tudja! Ezt bizonyítja hogy bízik bennem és nem hiszi, hogy képes lennék megcsalni.
-Hát ez az egyik legnagyobb hibája...
-Fogd be Johnson senkit nem érdekelsz.-itt elpattant valami és kinyomtam a telefont.Az a ribanc télleg nem tudja hol a határ. Vissza mentem Jackhez de akkor már aludt, úgyhogy úgy döntöttem én is takarékra teszem magam otthon.
-Jónapot Mrs.Gilinsky!
-Szia Jack. Haza készülsz?
-Igen, már elég rég óta nem voltam otthon szóval a többieknek is adok életjeleket-mondtam viccelve a dolgot.》JACK GILINSKY《
-Szia anya!
-Szia kincsem! Össze futottam Johnsonnal, azt mondta alszol.
-Csak egy pillanatra aludtam be.
-Hogy viseli a barátnőd?
-Anna? Elvileg majd bejön.
-Mivan kicsim? Én Zoera gondoltam. Mert gondoltál Annára?
ESTÁS LEYENDO
Beleszerettem (MAGCON ff.)
FanficPROLOLOGUS A nevem Natalia Zoe Fox Bostonban élek és elég bonyolult egy családom van. Van egy ikrem aki csak félig az ikrem mert más az apánk... na igen ha nem velem lenne ez a helyzet én sem hinném el. Van két öcsém akik szintén ikrek: Johnny Orlan...