Megnéztem az SMS-eket is.
A: akkor mehet?
J: ja
A: az autó nem fog gyorsan menni, hogy ne legyen akkora sérülésed.
J: okés. Köszönöm, hogy segítesz.
A: ugyan, ha arról van szó hogy egy barátnőt kell lekoptatni... akkor mindig😜
LEAKART KOPTATNI?! MÉRT NEM MONDTA MEG HA NEM SZERETETT!?
J: okés akkor az autó lassan jön de a mentősök és az orvosok?
A: lefizettem őket
J:azt mondják majd amit kell?
A: ja. De nem lenne egyszerübb csak kirúgnod a csajt?
J: nem mert ha kirúgom nem fogad vissza, ha meg azt hiszi hogy nem emlékszem és hirtelen vissza jönnek az emlekeim akkor meg igen. Es igy veled is leszek egy kicsit meg utana Zoe is meg van.
IDIÓTA F@SZ- kezdtem el zokogni megint.
A: hátjo.*baleset utáni hét*
A: mikor akarod hogy "vissza jöjjenek" az emlékeid?
J: par nap mulva. Miért?
A: begyakorlom az elhagyott baratno szerepet😏😏
J: jo szinesz vagy menni fog🙄
A: en segitek te meg bunkozol?
J: bocs, csak ideges vagyok.
A: nem kell, senki nem jön majd rá.Ez... ezt nem akarom elhinni... Jack csak megjátszotta az egészet? Mindent? Nem is volt balesete? Csak egy koccanás? Amit megjátszottak?
Ajtó nyitódást hallok lentről. Valaki jött. Talán felhívták Danielt.
-Csa srácok- hallottam az ő hangját. A hazug ember hangját akit a világon mindennél jobban szerettem.-és még mindig szeretek- csak itt hagytam a telóm. Fent van Zoe szobájában. Valaki lehozná?-kérdezi.
-Majd én- mondja Cam.
Feljön és benyit.》CAMERON DALLAS《
-Felkeltél?- kérdezem mosolyogva de megláttom a kezében a telefont majd azt, hogy az arcát sós könnyek borítják.- mi a baj? Mit olvastál?- kiveszem a kezéből majd elkezdem olvasni.
A: akkor mehet?
J: ja
A: az autó nem fog gyorsan menni, hogy ne legyen akkora sérülésed.
J: okés. Köszönöm, hogy segítesz.
A: ugyan, ha arról van szó hogy egy barátnőt kell lekoptatni... akkor mindig😜
J: okés akoor az autó lassan jön de a mentősök és az orvosok?
A: lefizettem őket
J:azt mondják majd amit kell?
A: ja. De nem lenne egyszerübb csak kirúgnod a csajt?
J: nem mert ha kirúgom nem fogad vissza, ha meg azt hiszi hogy nem emlékszem és hirtelen vissza jönnek az emlekeim akkor meg igen. Es igy veled is leszek egy kicsit meg utana Zoe is meg van.
A: hátjo.*baleset utáni hét*
A: mikor akarod hogy "vissza jöjjenek" az emlékeid?
J: par nap mulva. Miért?
A: begyakorlom az elhagyott baratno szerepet😏😏
J: jo szinesz vagy menni fog🙄
A: en segitek te meg bunkozol?
J: bocs, cska ideges vagyok.
A: nem kell, senki nem jon majd ra.MIAFASZ??
-Zoe? Ez az amire gondolok?
-Igen... a tökéletes hazugság elcseszve...- elfut az ideg és lerohanok. Nem gondolkozom.
Lemegyek a lépcsőn. Zoe utánam fut a telefonnal a kezében amit én eldobtam. Oda megyek ahhoz a hazug szemét idiótához akit a barátomnak gondoltam. A barátomnak hittem, bíztam benne erre elárul mindannyiunkat. Mindenkit aki mellette volt az állítólagos balesete után. Oda megyek hozzá és ököllel az arcába ütök. Az orrából ömlik a vér. Már a pólója is tiszta vér.
Ha a többiek nem fognak le biztos hogy kap még egyet-kettőt.
-Cam állj le! Mivan?- kérdezi az orrát fogva JackG.
-MI VAN? AZT KÉRDEZED MI VAN?? HOGY TEHETTED EZT VELÜNK?? AZ ANYÁDDAL? DE LEGFŐKÉPPEN ZOEVAL?? MIÉRT? EGY KIS KALANDÉRT AZZAL A DÍSZRINGYÓVAL?》JACK GILINSKY《
-MI VAN? AZT KÉRDEZED MI VAN?? HOGY TEHETTED EZT VELÜNK?? AZ ANYÁDDAL? DE LEGFŐKÉPPEN ZOEVAL?? MIÉRT? EGY KIS KALANDÉRT AZZAL A DÍSZRINGYÓVAL?- kérdezi tőlem. Nem értem. Majd egyből leesik, ahogy Zoe könnyes arcára nézek. Arra a gyönyörű arcára amit most örökké szomorúvá tettem. Elrontottam az életét. Pedig ő csak szerelmes volt. Én is szeretem. De feladtam egy kis kalandért... soha nem bocsátja meg nekem... soha...
-Figyelj Cam én én... én... megmagyarázom!
-Ne nekem magyarázd- köpi oda a szavakat majd Zozi felé fordul.
-Zoe kérlek- megyek oda hozzá, hogy megcsókoljam de eltol magától és lekever egy hatalmas pofont.
-Hogy tehetted ezt?- ahogyan kimondja... érzem a csalódást a szavaiban. Harag nincs benne... csak tömör csalódottság és undor.- ennél szánalmasabb szakításról még nem hallottam... és nekem adtad ezt a szart. MIÉRT? MI? MIÉRT? NEM SZERETSZ? NEM IS SZERETTÉL SOHA?- mondja már zokogva a dühtől, a félelemtől amit azért érez, hogy mit válaszolok.
-Zozi... én
-NE MERJ BECÉZGETNI!!
-Zoe kérlek!! Én mindig szerettelek és még mindig szeretlek!!!
-AKKOR MIÉRT?
-Mert hülye vagyok, fiatal és kell a kaland...
-Hát gratulálok, megkaptad a kalandod...- mondja nagyon halkan, hogy csak én halljam. Összetört... miattam. Miattam tört össze életem szerelme. Akit a gyermekeim anyjának akartam és akarok is még mindig. És most miattam nem tud majd aludni... miattam fog sok hülyeséget csinálni. Kirohan az ajtón én pedig utána futok.
-Zoe ne menj el kérlek!
-Miért ne? Nincs amiért itt kéne maradnom!
Mondja, beül a kocsiba és elhajt. Vissza mentem a házba. A többiek kérdőn néznek rám. Csak lehajtom a fejem és mesélni kezdem.
-Hallgatunk.- motyogja Cam.
-Az egész azzal kezdődött, hogy Anna rám írt. Én meg elmentem vele találkozni. Azt mondta, hogy hiányzom neki. Aztán találkoztunk mégegyszer... ott azt mondta, hogy van egy ötlete ami... jó lenne, hogy mi ketten találkozzunk de Zoeval ne szakítsak. Elmondta én meg bele mentem a "játékba". Egy hétig Annaval lettem volna, aztán vissza mentem volna Zoehoz. Minden hazugság volt... a baleset, a kórház, az amnézia... minden. Én nem akartam ezt...- nézek a többiekre könnyes szemmel.- én csak... azt akartam, hogy felidézzem az Annaval tortenteket... nem akartam Zoet bantani.... szeretem! Srácok higgyétek el nekem! Kérlek!- zokogtam a bűntudattól, hogy megbántottam életem szerelmét. Azt a lányt akit mindennél jobban szerettem. Azt aki mindig mellettem volt. Azt akivel leakartam élni az életemet.
Páran csak elmentek mellettem és rám sem néztek. De oda jön Shawn... és az ő ökle a bal szemöldök csontomat találta el.
-Imádkozzál, hogy ott legyen ahol gondolom és nem csinál semmi hülyeséget!!-teszi hozzá majd kiviharzik az ajtón.
Johnny pedig utána.》SHAWN MENDES《
Ezt a gyökeret... nem bírtam és bevertem neki egyet majd kimentem az ajtón remélve, hogy Zoe a "tesó lak"-ban van. Beszállok a kocsiba és elindítom de valaki beül mellém.
-Johnny! Mit keresel itt?
-A nővéremet egy szemétláda éppen most szégyenítette meg. Megakarom vígasztalni. Tudom, hogy ott leszel te, de nekem ott kell lennem vele!
-Rendben!
-A tesó lakban lehet?
-Hát... ez a tippem.
Megérkeztünk, de az ajtó zárva volt.
YOU ARE READING
Beleszerettem (MAGCON ff.)
FanfictionPROLOLOGUS A nevem Natalia Zoe Fox Bostonban élek és elég bonyolult egy családom van. Van egy ikrem aki csak félig az ikrem mert más az apánk... na igen ha nem velem lenne ez a helyzet én sem hinném el. Van két öcsém akik szintén ikrek: Johnny Orlan...