11.rész-HELYEZETTEK!?

152 5 0
                                    

*repülőn*
Mellém ült egy kislány és mellé pedig egy fiú, gondolom a bátyja.
-Hello-köszönt a fiú, a kislány aki amugy kb.olyan 7 éves csak csendben oda bujt a sráchoz.
-Hali-köszöntem vissza kedvesen mosolyogva.
-Larry Jones-mutatkozott be-ő pedig a hugom Rose.
-Natalia Zoe Fox-mutatkoztam be én is.
-Megkérhetlek, hogy vigyázol Rosera amig alszom, iszonyú fáradt vagyok.
-Persze aludj nyugodtan.
-Köszönöm szépen. De ugye nem nagy gond?
-Nem dehogyis, amugy sem tudok repülőn aludni-mosolyogtam rá.
-Szia-mondtam a kislánynak.
-Helo-mondta kicsit félénken
-Kérsz csokit?
-Nem szabad idegenektől elfogadnunk semmit... mármint Larry ezt mondta.
-Jól mondta. De én nem vagyok idegen-mosolyogtam
-Hát akoor igen kérek-mondta vidáman.
-Tessék.
-Köszii
-És sulis vagy már?
-Még nem csak jövőre leszek, és te is sulis vagy már?
-Igen már elég régóta-nevettem.
-Hányadikos vagy?
-11-edikes
-A bátyám már nem jár suliba 1 éve. Mázlista...
-Az-válaszoltam nevetve.
*kicsit később*
-Kapcsold be az öved mert mindjárt leszállunk. És szerintem szólj a tesódnak is.
-Okés.
Felkeltette Larry-t és leszállásnál elköszöntünk. Oda mentünk a kajáldához ahova megvan beszélve a találkozó. Mire ide talált mindenki pont annyi volt az idő hogy induljunk a villamosra. Jó egy kicsit azér futottunk rá, de elértük. Ma asszem a Parlamentet nézzük meg. Aztán körbe járjuk a kitudja hányadik kerületet.
Miután lementek a programok vissza mentünk a szállodába és megbeszéltük hogy fél óra múlva együtt kajálunk. Szoval addig lehet csinálni bármit. Nagyon unalmasnak ígérkezett ez a félóra szóval amíg kipakoltam a bőröndömből felhívtam a srácokat.
☆videohívás☆
-Haliii-köszönt mindenki egyszerre.
-Naaa, hogy érzed magad?- kérdezte Shawn
-Uuu nagyon jól-röhögtem.-de hol van Jack?
-Itt vagyok-mondta viccelődve Johnson
-Nem te nyomi-mondtam mosolyogva
-Jojo tom, amúgy zuhanyzik.
-Neeeee, mér ilyenkor kell neki zuhanyozniaa?
-Há' én tudjam?-röhögött JackJ.
-O, ba**** mennem kell kajálni szval kb. Egy óramúlva legyetek elérhetőek.
-Jójó,heloo-válaszolták kórusban.
*kaja után*
Gyorsan lezuhanyzok aztán felhívom a srácokat. Gondoltam magamban de ekkor megszólalt a telóm.
-Szia Szerelmem-köszöntem Jacknek.
-Szia Baba, jól ment az út? Nem volt semmi?
-Igen jól ment az út és igazából egy srác rám bízta a hugát amig ő aludt szóval volt társaságom.-mondtam nevetve.-és arra mizu?
-Semmi sok, unalom van mert nem vagy itt hogy felvidíts-mondta szomorkásan.
-Jaj, hát ott vannak a srácok, beszélgess velük tuti van valami baromság amit tudnak mesélni és egyből nem unatkoznál.
-Ehh, de sokkal jobb lenne ha itt lennél.
-Jó már csak 2 hét és jöttök aztán találkozhatunk.
-Mi?
-Szindarab, tudod.
-Jaaaaaaa, télleg. Amúgy majd küldj képeket.
-Milyeneket?-kérdeztem perverzen
-Hát én első sorban táj képekre gondoltam de ha te vagy rajta meztelenül nem fogom kitörölni ne aggódj-mondta ő is egy perverz mosoly kíséretében.
Még beszéltünk kb.éjfélig aztán úgy döntöttünk hogy elmegyünk aludni.
Másnap korán keltünk és mentünk Fehérvárra megnézni a látványosságokat. Ott a feliratnál csináltunk egy csoport képet és felraktuk egy csomó helyre (insta, face meg ilyenek). Persze mivel ez egy tamulmányi cseref@szság így mindennap, mindenhol kell kitölteni egy feladatlapot és kb.30 másik országgal versenyzünk. És majd csak a végén derül ki, hogy benne vagyunk-e a top 30-ba,top25-be meg ilyenek. Nem volt nehéz ez a feladatlap. Volt szabad idő 4-7ig szoval felhivtam pár fehérvári ismerősöm, hogy menjenek a Szekesfehérvár felirathoz. Beültünk velük a mekibe aztán bementünk a plázába. Gyorsan elment az idő szóval vissza mentünk a találkozó helyre és elköszöntem az ismerősöktől. A szállodába megint együtt kajáltunk szóval utána felhívtam Jacket. Dumáltunk megint egy csomót.

*az előadás napján*

Most jönnek a szindarabosok, és újra láthatom Jackyt. Elvileg 8ra érnek ide a szállodába. Liamékkal megbeszéltük, hogy lemegyünk csövelni a hotel elé. Kb.1 órát beszélgettünk mikor megállt egy kisbusz a parkolóba. Ahogy megláttam Gilinskyt elkezdtem rohanni felé és mikor oda értem hozzá a nyakába ugrottam ő pedig szorosan magához szorított.
-Szia, Baba-köszönt miután elváltunk egymástól.
-Szia, Szerelmem. Velem leszel egy szobába, lerendeztem az ofőmmel (ő a kísérő tanár a kiránduláson)
-Szeretlek Hercegnő.-mondta majd megcsókolt.
Ahw annyira szeretem. Nélküle már nem is tudnám elképzelni az életemet. Nélküle üresek lennének a mindennapjaim.
-Na menjünk fel, kikell pakolnom.-mondta azzal összekulcsolta kezeinket és felmentünk.
-Az előadás mikor kezdődik?-kérdezte
-Őhm 6kor.
-Akkor van időnk.
-Van.-mondtam.
Miután ezt kimondtam megfogta a derekam és elkezdett lassan csókolni. Majd lejjebb ment a nyakamra, elkezdett vetkőztetni. És innen nem részletezném tovább.
4óra van és most jött a tanár hogy megyünk a helyszínre. Oda mentünk majd beöltöztünk még egy főpróba és kezdődött is a darab.
*szindarab végén*
-Szeretlek Júlia.
-Szeretlek Rómeo.
Miután eljátszottuk a szerepet mindenki meghajolt és kivonult. Vissza öltözött mindenki a normál ruhájába és kezdődött a díjátadó. Jaa nem említettem? Ez egy verseny volt.
-Na lássuk ki a harmadik...-mondta a műsorvezető.- aaaaaa... Ronald Egyetem. Gratulálunk nekik, gyertek átvenni a díjatokat.
-Rendben most akkor jöhet a második helyezett. Aki nem más mint.... aaaa Samuel Középiskola. Nekik is gratulálunk.
Itt már mindenki feladta a reményt hogy helyezettek lettünk.
-Naaa most jöhet az elsőőő. Nos nézzük ki az--mondta és közben nyitotta a borítékot.- Hát engem nem lep meg ez az eredmény. Én pontosan erre számítottam. Úgyhogy egy nagyonnagy tapsot kérünk nem másnak mint...... -húzta tovább-aaa Parkington Gimnáziumnak. Gratulálok nagyon ügyesek voltatok.
Én fel se fogtam hogy mi nyertünk csak mikor felmentünk a színpadra átvenni a díjat.
-Gyerekek ezért ha nem kaptok minimum 2 igazgatói dicséretet én adok 5 ötöst meg rábeszélem a dráma tanárotokat is.
Megbeszéltük a srácokkal hogy elmegyünk ezt megünnepelni egy pizzázóba. Valami sarki cuccra esett a választás. Bementünk, leadtuk a rendelést és foglaltunk egy asztalt. Beszélgettünk mindenféléről.
-Ohh télleg Liam, mi van a te csajoddal?-kérdezte Harry.
-Hát... igazából csak a hírnevem kellett neki.-mondta letörten.
-Jézusom, a k****.-mondtam.
-Ne bánkódj haver, egy ribi miatt nem éri meg.-bíztatta Jack.
-Kösz a tanácsokat-mondta egy mosoly kíséretében.
Aztán jött a pincér a kajával. De a másik asztalnál valami őrült rajongó csaj észre vette Liamet és felkiáltott.
-ÚRISTEN, LIAM PAYNE ÉS JACK GILINSKY MEG OTT VAN ZOEE (ez a művész nevem hehe) ÉS MÉG HARRY STYLES IS!!!!-kiabálta nagyon hangosan a csaj. Erre persze mindenki oda jött hozzánk képet csinálni és kintről is csomóan bejöttek szóval ryp nyugodt ünneplés. Jó, nem azt mondom hogy a két hét alatt nem ismertek fel páran de most egy egész pizzázó meg a fél utca.

Beleszerettem (MAGCON ff.)Where stories live. Discover now