20.rész- Váratlan Vendégek

74 2 0
                                    

Ugyan! Ez a legkevesebb amit tehetek! Na gyere!- mondom és magam után vonszolom. Beérve a többiek még mindig üvegeznek. Mi belépünk és mindenki rám figyel. Rosie nem jött be, hogy ne lássa meg a bátyja. Kint várja, hogy mit intézek.
-Cam!- mondom neki magabiztosan.
-Mondd!
-Gyere!
-Minek?l
-Mert mér' ne?- rám néz és felhúzza az egyik szemöldökét.- gyere már!- ismétlem meg előbbi "kérésem".
-Jól van jövök- mondja és felveszi a cipőjét. Nincs hideg ezért kabát nem szükséges. Kitolom magam előtt.
-Szóval most bocsánatot kérsz Rosietól és elviszed valahova, hogy nyugodtan tudjatok beszélgetni. Én meg elintézem a bátyját, szóval ha kérdezik a nővéred jött veled beszélni és vele mentél el. - közlöm vele a 'hadi tervet'
-Oké. Amúgy, köszönöm- mondja mikor már éppen beakarok nyitni.
-Szívesen!
Benyitok és a srácok kérdőn néznek rám.
-Mi az?
-Ki volt itt?- kérdezi Jacky
-Sierra.
-Ő ki?- kérdezi újra.
-Cam nővére.
-Ohhh. Vissza állsz játszani?
-Nem, csinálok valami ebédet! Mi legyen?
-Valami krém leves- mondja Nash.
-Meg valami magyar krumplis kaja!- néz rám kérlelően Hayes.
-Rakott krumpli?- érdeklődöm
-Tökély.
-Ki megy el boltba?- nézek körbe rajtuk. Mindenki lapít.
-Majd én!- mondja hirtelen Hunter.- úgyis kell vennem pár dolgot, beugrok akkor kajáért is.
-Oké, írok listát!
Gyorsan megírom a listát és Huntah kezébe nyomom. Ez elintézve. Felmegyek a szobámba képeket nézegetni a telefonomon, hogy miket kellene kinyomtatnom Jacky szülinapjára, mert egy albumot szeretnék neki adni. Olyan sok jó képünk van! Mindegyiket imádom! Cseng a telefonom. Megnézem a kijelzőt és apa hív:
-Szia Kincsem!
-Szia apu!
-Képzeld el, megkértem Gracie kezét!
-Úristen apa! Ez nagyon jó hír! Nagyon örülök nektek! És az esküvőt már kitűztétek?
-Igen! Egy hónap múlva lesz! És szeretném ha már a jövő héten ide tudnál repülni, hogy tudj segíteni a dekorációval meg úgy a szervezésben, tudom, hogy nagyon jó az ízlésed!
-Rendben, nagyon szívesen!
-Amúgy, hogy vagytok?
-Jól van mindenki!
-Az szuper! És amúgy a többieket is meghívnád kérlek? Csak ők ne most jöjjenek ha lehet.
-Rendben! Viszont mennem kell mert megjött Huntah a kajába valókkal szóval megyek főzni. Szia apa, szeretlek!
-Oké, szia. Én is szeretlek!
Lebaktatok az emeletről és elkezdek főzni.
Régen csináltam rakott krumplit, pedig a srácok szeretik. A táskát, amibe Huntah vásárolt vissza adom neki. Felmegyek az emeletre, hogy odaadjam neki, de hallom, hogy valakivek veszekszik telefonon. Nem akarom zavarni ezért inkább csak leteszem az ajtó előtt.
.
.
.
-Srácok! Kész a kajcsi!
-Aaa végre!- mondja Aaron.
Leültünk az étkezőbe és beszélgettünk. Huntah is lejön, de szótlanul ül.
-Hunter baj van? - kérdezi tőle Nash.
-Mi? Ö... semmi. - mondja hirtelen megszakítva saját gondolatmenetét.
-Biztos annyira szótlan vagy... - mondja JackJ.
-Srácok tényleg semmi, csak szarul aludtam... - mondja.
Ezután pár percig csak csendben ültünk.
Valamivel oldani kellene a beszélgetést- gondolom magamban majd eszembe jut a beszélgetésem apával.
-Srácok! Képzeljétek, hivatalosak vagytok egy esküvőre!
-Kié lesz?
-Apa végre megkérte Gracie kezét.
-Király és mikor lesz?- érdeklődik Cam.
-Július 27. Viszont én már a héten odautazom. Segítek a dekorációban meg ilyenek.
-És hol lesz? - kérdezi Johnny.
-Győrben. Ha szeretnétek majd, kimegyek értetek kocsival a reptérre, hogy oda találjatok - válaszolom.
-Menő- mondja Taylor.
-És akkor meddig nem látunk? - kérdi Jacky.
-Hát az esküvőig nem nagyon... - válaszolom elhallgatva, hogy a július. 15.-i születésnapjára haza szeretnék jönni.- Szóval most másfél hónapig nem fogtok látni. De csak 3 nap múlva megyek szóval addig még nagyon sok mindent tudnánk csinálni.
-Jó, holnap akkor megyünk moziba? - veti fel az ötletet Hunter. Mindenki bólogat.
-Lefoglalod a jegyeket Hunt?
-Igen, de Camnek is foglaljak? Csak mert jól eltűnt Sierrával.
-Hogy velem? - kérdezi Sierra akit idő közben JackG engedett be.
-Miért járkálnak be ilyen halkan az emberek az ajtón? - kérdezem terelve a témát- Ki kell cseréltetnünk a zárat az biztos. -nevetek, hogy Sierra figyeljen rám
-Zoe nem azt mondtad, hogy Cam a nővérével ment el? - érdeklődik Black.
-Deeee, Sierra hol hagytad az öcséd? - nézek rá, jelezve neki, hogy falaznia kellene. Szerencsére veszi a lapot.
-Oh, azt mondta, hogy bemegy még... a starbucksba egy kávéért. - kamuzza.
-Uhum, akkor biztos mindjárt itt lesz... - állapítja meg Black.
Sierra kihív a konyhába és kérdőre von.
-Mi volt ez, hol van az öcsém és miért kellett falaznom? - sorolja a kérdéseket.
-Hát... Felelsz vagy merszeztünk és valaki megkérdezte Camtől, hogy ki a crusha, mire ő azt válaszolta hogy Rosie, de Black persze közbe vágott, hogy a huga? És Cam válaszolt hogy nem, nem másik Rosie, na és ezt persze Rosie meghallotta és elrohant és utána mentem aztán Camet elküldtem vele, hogy beszéljenek. - mondtam egy levegővel az egész sztoryt.
-Ahha, akkor most vele van, amit Black valószínűleg nem venne jó néven, szóval én vagyok az alibi. - rakta össze a helyzetet a velem szemben álló lány.
-Igen, valahogy úgy. Kérsz kávét?
-Az jól esne, köszönöm.
-És miért jöttél át?
-Hát azt beszéltük meg, hogy ma együtt megyünk haza, de ezekszerint ez nem igazán így lesz.
-Értem. Tej, cukor?
-Sok tej, kevés cukor.
-Tessék!
-Köszönöm!
.
.
.

Beleszerettem (MAGCON ff.)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon