Πρόλογος

701 33 28
                                    

Πρόλογος

"Eric Williams, Johnny Nathan, Samantha Adams, Jennifer Smith, και Edward Scott, εσείς επιλεχθήκατε για την επόμενη Μυστική Αποστολή! Σε 20 λεπτά και οι πέντε στο γραφείο μου ! "  είπε ο Αρχηγός τους και έφυγε από την αίθουσα βιαστικός... Δύο από τα πρόσωπα όμως που είχαν επιλεχθεί, κατσούφιασαν.

"Έλα Eric ... Jennifer... ; Σταματήστε πια, μία αποστολή είναι... Δεν θα πάθετε τίποτα! Δεν καταλαβαίνω γιατί μισήτε τόσο ο ένας τον άλλο!" Είπε η Samantha απελπισμένα, κοιτάζοντας τους! Στο κάτω, κάτω πριν δύο μέρες είχαν γνωριστεί.. Ο Eric ήταν καινούργιος στην παρέα. Είχε μεταφερθεί από ένα άλλο τμήμα στο δικό τους επειδή ήταν πολύ καλός στην δουλειά του...

" Δεν φταίω εγώ αν η κυρία Jenny απ' εδώ είναι σπαστική!" είπε με ένα ειρωνικό γελάκι και κοίταξε την Jennifer !

"JENNIFER! Jennifer με λένε " Του απάντησε θυμωμένα και του γύρισε αμέσως την πλάτη, σταυρώνοντας τα χέρια της σαν ένα κακομαθημένο κοριτσάκι.

" Παιδιά, μας περιμένει ο αρχηγός στο γραφείο! Θα έρθετε; " ακούστηκε ο Edward. Κανένας δεν απάντησε...

Δέκα λεπτά αργότερα βρέθηκαν όλοι μέσα σε ένα τεράστιο δωμάτιο, μπροστά από ένα γραφείο από γυαλί, να περιμένουν τον αρχηγό.

Ο Eric άρχισε να κοιτάζει με θαυμασμό το τοπίο στο οποίο βρισκόταν, συνειδητοποιώντας πόσο πίσω ήταν ο προηγούμενος χώρος εργασίας του. Εδώ όλα ήταν διαφορετικά! Υπέροχοι πίνακες βρίσκονταν πάνω σε ασημένιους τοίχους. Ενώ ο τοίχος της εισόδου ήταν κατασκευασμένος από αλεξίσφαιρο τζάμι, επιτρέποντας σου να δεις ολοκάθαρα τα υπόλοιπα γραφεία των κατώτερων θέσεων!

Ξαφνικά άκουσαν μια πόρτα να ανοίγει και γύρισαν όλοι για να δούνε ένα μεγάλο σε ηλικία άντρα να εισέρχεται στο χώρο και να κατευθύνεται προς την μεγάλη, μαύρη καρέκλα πίσω από το γραφείο!

" Λοιπόν.. Τώρα που είστε εδώ, αν και αργήσατε λίγο ... " γέλασε " Θα σας ενημερώσω για την αποστολή σας! " τους κοίταξε έναν προς έναν στα μάτια. " Είναι πολύ απλά τα πράγματα... Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να κρύψετε στο σημείο που θα σας πω κάποια σημαντικά αρχεία που αν δημοσιευτούν, θα καταστρέψουν την επιχείρηση μας! " το βλέμμα του ήταν αυστηρό, προκαλώντας δέος στους πράκτορες. " Είναι αναγκαίο να είστε προσεκτικοί για να μην σας καταλάβει κανείς! Επίσης ! " αναφώνησε "  Δεν χρειάζεται να ξέρετε τι περιέχουν τα αρχεία αυτά... εκτός κι αν θέλετε να πεθάνετε! " η Τζένιφερ πνίγηκε με το σάλιο της. " Σας παρακαλώ να είστε διακριτικοί." αυτά τους είπε και τους έκανε νόημα να φύγουν ψυχρά ενώ ο ίδιος άρχισε να κοιτάζει κάτι στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή και να γράφει.

" Αρχηγέ" είπε ο Johnny διστακτικά " Που θα κρύψουμε αυτά τα αρχεία; Και... αν είναι τόσο σημαντικά, εκεί που θα τα αφήσουμε, θα έχει άτομα να τα φρουρούν; Γιατί δεν πρέπει να ξέρουμε τι έχουν; " έκανε απανωτές ερωτήσεις φορτίζοντας τον άντρα απέναντι του.

Ο johnny ενδιαφερόταν πάρα πολύ, πέραν του κανονικού και αυτό ήταν κάτι που αισθάνθηκε ο αρχηγός, ξέροντας πόσο περίεργος είναι, έτσι του έκοψε την φόρα!

"Johnny δεν είμαι κανένας πρωτάρης. Ξέρω τι κάνω! Όσα πρέπει να ξέρετε είναι καταγεγραμμένα σε ένα μαύρο φάκελο επάνω στα γραφεία σας. " ξεφύσηξε"  Πηγαίνετε!!! Φτάνουν οι ερωτήσεις." φώναξε συγχυσμένος και έτριξε τα δόντια του.

Υπακούγοντας όλοι, αποχώρησαν και κατευθύνθηκαν προς τους μαύρους φακέλους τους ενώ μετά κατέληξαν όλοι μαζί στην αίθουσα συνεδριάσεων για να οργανωθούν!

" Ωραία, ας δούμε λοιπόν τι γίνεται με την αποστολή!" Ξεκίνησε ο Eric..

" Δεν είμαστε χαζοί, ξέρουμε τι θα κάνουμε! " του φώναξε η Jennifer λες και την είχε κατηγορήσει για φόνο...

Ο Eric άρχισε να θυμώνει αλλά δεν το έδειξε. Πέρασε το χέρι του μέσα από τα καστανόξανθα μαλλιά του και άρχισε να διαβάζει τον φάκελο σιωπηλά. Η Samantha σηκώθηκε για να πάρει την προσοχή και άρχισε να λέει αυτά που διάβαζε φωναχτά.

" Αυτά τα αρχεία, λέει εδώ, θα πάμε να τα πάρουμε εγώ, ο Eric και ο Johnny με ένα αυτοκίνητο από την δουλειά. Εσείς Edward και Jennifer θα πάτε να ενημερώσετε τον.. " Διάβασε ξανά το όνομα " .. τον κύριο Tom Taylor ότι ξεκίνησε η αποστολή και θα περιμένετε να σας δώσει οδηγίες. Επίσης εδώ γράφει πως η αποστολή έχει συνθηματικό! Όταν δείτε λοιπόν τον κύριο Tom θα του πείτε ~ Έχετε παραγγείλει κάποιο κινητό;~ και θα σας απαντήσεις ~ Ναι, από το εξωτερικό!~ Είναι σημαντικό να μην πείτε σε κανέναν το συνθηματικό! " Τους κοίταξε με σοβαρό ύφος και τα μάτια της άστραψαν!

" Από πού θα πάρουμε τα αρχεία " Ρώτησε η Jennifer.

" Έχει οδηγίες μέσα στον φάκελο.. Αλλά μην αγχώνεσαι, δεν είναι δουλειά σου, εσύ θα πας στον κύριο Tom είπαμε." Η Samantha πληροφόρησε την Jennifer και συνέχισε να διαβάζει.

Πέρασε περίπου μια ώρα μέχρι να διαβάσουν τον φάκελο και κατά τις 10 το βράδυ είχαν βγει από την αίθουσα... Θα πήγαιναν ο καθένας σπίτι του και την επομένη μέρα θα ξεκινούσαν την Αποστολή!

Είναι η αρχή και μόνο. Στην συνέχεια αναμένονται πολλά κι ενδιαφέροντα πράγματα!

Αν θέλετε να δείτε, απλά συνεχίστε να διαβάζετε! ;)

Αν σας άρεσε vote και Comment

Sparrowsgurl :)

Η Αποστολή... Where stories live. Discover now