#19

166 21 2
                                    

- Millie... - powiedział po chwili - możemy się przejść? - pokiwałam głową na tak.

Szliśmy przez chwilę w niezręcznej ciszy.

- Chciałem ci to od dawna powiedzieć - przerwała tą cieszę. Zatrzymaliśmy się i spojrzeliśmy sobie prosto w oczy - chodzi o to... O to, że... - przerwał po czym złączył nasze wargi.- Kocham cię Millie Bobby Brown - powiedział po tym jak rozdzielił nasze usta.

Byłam zszokowana i nie mogłam nic z siebie wydusić

- Ja też cię kocham Finn'ie Wolfhard - wtuliłam się w niego.

Pov Sadie

- Widzieliście Finn'a i Millie? - podszedł do mnie i Caleb'a Noah.

- Napewno zaraz wrócą.- odezwał się czarnoskóry

Wszyscy usiedliśmy na ławce. Faktycznie zaraz wrócili.

- Gdzie wy byliście?! - naskoczyłam na nich

- Nigdzie - uśmiechnął się chłopak po czym puścił oczko brunetce i poszedł do Gaten'a.

- Millie... Czy wy?- zapytałam, na co dziewczyna zmrużyła oczy i się uśmiechnęła po czym poszła do Noah.

~~~~~~~

Obudziłam się w dużym pokoju w którym była reszta Caleb, Gaten i Noah, robili coś na telefonach. Ale? Gdzie jest Millie i... I Finn?!

- Ej... Gdzie jest Millie i Finn? - popatrzyłam na nich wszystkich po kolei.

- Nie wiem... Jak zasnęłaś powiedzieli, że idą pospacerować, a potem nie wrócili...- powiedział spokojny Caleb

- Nasi przyjaciele nie wrócili, a wy jesteście tacy spokojni?! - Zdenerwowałam się na nich

- Nie dramatyzuj, napewno poszli spać gdzieś indziej - wzruszył ramionami czarnoskóry.

Byłam na nich zła. Jak mogli być tacy spokojni jak nasi przyjaciele nie wrócili na noc?!

Wygrzebałam się z łóżka i wybiegłam z pomieszczenia. Poszłam do Natali, Joe, Charliego, ale nikt ich nie widział. No cudnie...

FILLIE *stare*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz